2024-07-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Petra är gift med Kari Martens (som My beskrivit som ”ingift morbror”), så Petra är alltså hennes moster.

Nämen, vad spännande!
En Martens som går My(tomanens) ärenden, må hända(?)
Kanske kan det t o m vara så(?)

Rätt eller fel (”korrupt”)(?)
I detta fall isåfall, mer fel än rätt med tanke på att det är My(tomanens) agendor…

Usch!
(Låter som att jag inget skulle kunna se mellan fingrarna Det kan jag visst!
Dock INTE när det kommer till My(tomanen)
Ingen pardon! )
Citera
2024-07-20, 00:11
Medlem
[url]https://riskochforsakring.di.se/hanna-backteman-hindrar-penningtvatt-genom-folksam/[/url

Det kanske är därför paret Martens Wesslander klarar sig så gott?
Senast redigerad av maputo 2024-07-20 kl. 00:31.
Citera
2024-07-20, 07:19
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
När deras vänskap nyligen (vad vi tror) var slut svarade My på en kommentar angående Anna med ungefär detta: "ni får fråga Anna". Det kan ha varit på hennes blogg eller insta, minns inte. Jag tror inte jag sett något annat sedan dess.

Anna gjorde under samma tid inlägg om svek/ensam är stark/mörka bilder på vatten osv. Det hade hon ju visserligen gjort tusentals gånger tidigare utan att hon och My gjort slut, men just denna gång handlade det nog om My.

Jag nominerar de två viktigaste frågorna på flashback till:
- Varför åkte Anna ur Fortet förra året?
- Varför är My och Anna ovänner?

Det sista fysiska som hände på sociala medier var att Anna med bihang hjälpte My att flytta saker till gymmet. I en film så kommenterade Anna till My (som filmade?) att jaa hon skulle börja träna med lite avmätt eller spydig attityd minns inte vem av dem som sa exakt vad.
Lite tidigare hade det hintats att Roberto och Anna skulle börja träna för My men så blev det alltså inte.

Jag tror att My klampat in i Annas heligaste mat-bo och tyckt till om saker som inte uppskattades alls.

Sen passade ju Anna hennes stora blommor. Eller träd. Kanske hon suttit och roterat på en? 🌵
Senast redigerad av Pianotangent 2024-07-20 kl. 07:22.
Citera
2024-07-20, 08:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
https://riskochforsakring.di.se/hanna-backteman-hindrar-penningtvatt-genom-folksam/

Det kanske är därför paret Martens Wesslander klarar sig så gott?
. Dom lever kanske på kärlek?🤔. En bild från igår. En kärleksförklaring om det är Jobas själv som lagt ut den. Men det vet man ju aldrig. https://postimg.cc/Vdm3pB1Z
Citera
2024-07-20, 11:40
Medlem
Vad ju hände med hennes BFF Jimmy Bennet? Sist de umgicks var väl på ”träningsresan” till Turkiet (resorten hon ALLTID älskade aff åka till) och också hennes start på ”26 weeks of hell”..
finns det någon med mindre självdisciplin än hälsoexperten Majsan Marten?
Citera
2024-07-20, 12:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Vad ju hände med hennes BFF Jimmy Bennet? Sist de umgicks var väl på ”träningsresan” till Turkiet (resorten hon ALLTID älskade aff åka till) och också hennes start på ”26 weeks of hell”..
finns det någon med mindre självdisciplin än hälsoexperten Majsan Marten?
Egypten.
Jimmi har kommenterat hennes inlägg rätt nyligen så han är nog kvar.

I mars skrev hon
"Dag 15 i mina 26 weaks off health" 🤭
Tror hon har gett upp det nu och satsar på att vila sig i form. Men i höst kör hon så det ryker, då startar en rad aktiviteter.

#svich
Citera
2024-07-20, 15:30
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
. Dom lever kanske på kärlek?🤔. En bild från igår. En kärleksförklaring om det är Jobas själv som lagt ut den. Men det vet man ju aldrig. https://postimg.cc/Vdm3pB1Z
Ehh... Jag brukar inte kommentera utseenden. Eller folks skicklighet som fotografer. Men om min partner smsade en sån där bild till mig så skulle jag ha svårt att veta hur jag skulle tolka det. Skulle inte ta det som en komplimang dock. Och jag skulle definitivt inte dela den vidare med texten "Kom på mess" med ett hjärta.
Citera
2024-07-20, 15:33
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Ehh... Jag brukar inte kommentera utseenden. Eller folks skicklighet som fotografer. Men om min partner smsade en sån där bild till mig så skulle jag ha svårt att veta hur jag skulle tolka det. Skulle inte ta det som en komplimang dock. Och jag skulle definitivt inte dela den vidare med texten "Kom på mess" med ett hjärta.
Tycker för övrigt väldigt synd om hunden. Var är skuggan? Var är vattnet?
Citera
2024-07-20, 15:35
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Tycker för övrigt väldigt synd om hunden. Var är skuggan? Var är vattnet?
Hittar man det i den svarta (!) åkburen av tyg till vänster?
Citera
2024-07-20, 16:33
Medlem
TPLs avatar
Nu kör hon omvänt, lägger upp bild från sitt eget konto på blomkontot. Vet inte riktigt vad jag menar här...
Framgår av bilden och texten. Tror jag.

"Its weddingtime @mymartens"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1kZnc1LTIuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQ1MjA4NTcwNV84Mjc3NTM4Mzk 0NTIzNjhfNDI1OTgyNTg3MTQ2Mzc4Mzc1Ml9uLmpwZz9zdHA9Z HN0LWpwZ19lMTUmX25jX2h0PXNjb250ZW50LWRmdzUtMi5jZG5 pbnN0YWdyYW0uY29tJl9uY19jYXQ9MTA4Jl9uY19vaGM9bG54Y nhMcXZZR2NRN2tOdmdGSjZWdGwmZWRtPUFIbGZaSHdCQUFBQSZ jY2I9Ny01Jm9oPTAwX0FZQ0dIVHE5bnJoOWl3TGF6MnpIT3lub W9ackZCcUVlM0tqVjh3d3JWV1dIN1Emb2U9NjZBMThGOUQmX25 jX3NpZD1kOGQwMmI=
Senast redigerad av TPL 2024-07-20 kl. 16:44.
Citera
2024-07-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.

Hm, jag undrar om Jobas någonsin funderar på varför hans fru (36) ser så tantig ut (för det gör hon sorry ) om man t ex jämför med Denise (52) och Linda (50).
https://postimg.cc/gallery/G3hC6x0
Citera
2024-07-20, 18:58
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Det sista fysiska som hände på sociala medier var att Anna med bihang hjälpte My att flytta saker till gymmet. I en film så kommenterade Anna till My (som filmade?) att jaa hon skulle börja träna med lite avmätt eller spydig attityd minns inte vem av dem som sa exakt vad.
Lite tidigare hade det hintats att Roberto och Anna skulle börja träna för My men så blev det alltså inte.

Jag tror att My klampat in i Annas heligaste mat-bo och tyckt till om saker som inte uppskattades alls.

Sen passade ju Anna hennes stora blommor. Eller träd. Kanske hon suttit och roterat på en? 🌵

Hände det inte någon mellan Flisan och Jobas oxå, en midsommar när Jobas hipp som happ körde tillbaka Flisan till mammacita. My var i alla fall inte hemma vid tillfället.
Vad Flisan gjorde hos My (och Jobas) minns jag inte. Vattnade blommor? Vaktade katter/hundar? Raggade på Jobas?

Kan ju ha utvecklats till en trådsanning, men vet att det var ganska frostig stämning efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in