Jaha, asecspeddot har tagit dig själv av daga. Inven förlust. Den jävla sjuklingen besitter barnkuksdildos hemma som han frotterar med och sväljer ballsdeep till BP på fullskärm.
Skulle bara intressant hur en pedofil av den kalibern avslutar sitt sorgliga liv.
Var det gädda #446?
Isåfall föga oväntat. Den jäveln hade en enorm fallhöjd när det kommer upp till ytan att han söker pedofilmamma och sedan har förgripigt sig på flera barn så var det inte så oväntat att han valde det alternativet.
Riktigt fegt av honom. Hägning gissar jag är det vanligaste. Tablettöverdoser sysslar mer kvinnor med.
Isåfall föga oväntat. Den jäveln hade en enorm fallhöjd när det kommer upp till ytan att han söker pedofilmamma och sedan har förgripigt sig på flera barn så var det inte så oväntat att han valde det alternativet.
Riktigt fegt av honom. Hägning gissar jag är det vanligaste. Tablettöverdoser sysslar mer kvinnor med.
Minidildopeddot.
Håller helt med dig, tablettsjälvmord är väldigt bögigt.
Denna uppdatering: bekräftat självmord på #446 Minidildomannen som slår nytt rekord i kortast tid från uthängning till självmord. Fyra dagar!
Vi måste även lägga till den lite gôtt pikanta detaljen att #446 tydligen "firade" sin 61-årsdag med denna aktivitet. Tänk att födas och dö på samma datum! Ibland är livet jävligt ironiskt. 😄
Ja, och artiklarna om att Dumpen är orsaken till att alla dessa "stackars uthängda" pedofiljävlar begår självmord kommer förmodligen att välla in. Personligen känner jag mej inte det minsta upprörd. #446 har lämnat ett "tomrum" efter sej (som det så fint brukar heta när någon går ur tiden) som nu kan fyllas av någon annan, förhoppningsvis kompetent näringslivsprofil utan pedofila böjelser, i Jönköpingsområdet.
Vilka artiklar har påstått att Dumpen är ”orsaken” till att de tar livet av sig?
Länka gärna.
Givetvis är det en nyhet om någon tar livet av sig efter att ha blivit publicerad på Dumpen med tanke på hur stort Dumpen är. Annat vore konstigt.
Vilka artiklar har påstått att Dumpen är ”orsaken” till att de tar livet av sig?
Länka gärna.
Givetvis är det en nyhet om någon tar livet av sig efter att ha blivit publicerad på Dumpen med tanke på hur stort Dumpen är. Annat vore konstigt.
Jag syftar inte på någon specifik artikel, men om du googlar "hängdes ut på Dumpen tog livet av sig", så kommer det upp ett antal olika. Det kanske inte skrivs uttryckligen att det minsann är Dumpens fel, men det är ju underförstått pga rubriksättningen.
Snart kommer peddokramarna att snyfta och klaga på dumpen. #446 hade extremt sjuka intressen. När dessa blev kända för allmänheten trädde fallhöjdseffekten in till fullo. Han ville nog heller inte ha vidare utredning om sina förehavanden hos farbror blå.
Jag gillar Dumpen, men ”snyftar” för de anhöriga. Vilket varje normalt empatiskt utvecklad människa gör.
Tragiskt att barn som kan ha råkat ut för gäddäcklet aldrig kan få upprättelse nu när den fege fan väljer att avsluta sitt liv.
Myndigheterna borde frysa gäddans tillgångar tills utredning är färding om hans erkännande i chattarna om att sexuellt utnyttjat en liten flicka.
Hoppas att gäddan testamentterade en del till Dumpen.
Är inte säkert att flickorna vill riva upp detta då det gått lång tid. De har kanske gift sig och inte berättat för anhöriga. Maken undrar varför hon inte berättat detta. Finns ingen självklar bästa lösning på detta. Tror inte skadestånd löser detta, kan kanske förvärra känslorna. I vissa kretsar kan hon kanske dödas av anhöriga, hon är oren.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-07-20 kl. 16:03.