2024-07-20, 11:17
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Jag tycker inte synd om någon enda gädda som publicerats och hur de sedan vill gå vidare efter det (notera att de flesta lär fortsätta som förr, bara bli mer försiktiga) är deras val. De är alla skyldiga men vissa är betydligt värre än andra. Sådana grova övertrampare som #446 är det verkligen illa ställt med. Rådande straffskala är otillräcklig för den typen av förövare, men är ändå det enda sättet att hantera skiten på idag. Sedan är vissas val, som t ex #446 och smygbögen Lögn-Lennart #424; att i stället för att ta ansvar för sina ogärningar och ta sina straff, låta allt uppdagas och erkänna allt, att dra på sig träfracken - deras val och intet annat! Det kan inte på något vis skyllas på dumpen och ännu mindre deras offer. Jag vägrar att tycka synd om dem.
Intressant jag har inte tänkt på det tidigare, men jag undrar var som är bäst för offren? Att gärningsmannen tar livet av sig eller lever med skammen och eventuellt också tar konsekvenserna av handlingarna? Jag gissar nog att offren tycker att personen som tar livet av sig kommer undan billigt, vad tror ni?

Jag är inte helt säker på att vare sig dumpen eller vi här gör det som gynnar offren bäst, men det kanske är underordnat? Huvudsaken är att jag har nåt att frossa i och att Saras/Patriks swishkonto växer. Bara en reflektion.
Citera
2024-07-20, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jaha. Då har vi #447 då. Han hamnar lite i skuggan av Lilldildons a.k.a Näringslivsprofilens frånfälle.

På tal om dildos så verkade ju #446 ha införskaffat mindre dildos som passar barn? Hans chattloggar presenterades så dåligt så jag orkar inte gå tillbaka och kolla. Han skaffade alltså dildos anpassade för barnen. Sjukt och vidrigt. Givetvis! Men vad är det för fel på snubbar som Svetsloppan #445 som verkar vara singlar och har en massa nyinköpta sexleksaker hemma? Vad gör de med dessa? Man får ju hoppas att de använder dem på sig själva och inte att de har ett lager hemma de använder på liggen de lyckas får tag på. Fenomenet att dela sexleksaker. Väldigt konstigt. Då kan man ju isf förstå fettsäcken #442. Han försökte få liv i ett dött sexliv genom att beställa en julkalender med "spännande" sexattiraljer men sambon var inte intresserad så det blev fortsatt termosknull för honom. Jag betvivlar inte att de leksakerna var oanvända. Men vilka singelmän är det som köper hem dildos bara så där? Jag fattar ingenting.

Hursomhelst så hamnar ju #447 i skuggan när lilldildon som utvecklade gallerior valde att checka ut. Men srsly, vad är det här för snubbe? Drar lökiga skämt som inte ens kvalar in som s.k. pappaskämt. Bara fett med cringe. Tycker själv att han är sjukt rolig och fyndig (och dessutom gör det offentligt i sociala medier tror jag?) och verkar skämmas noll för sitt trollfejs, minikuk och frisyr som ser ut att sitta på en trött after ski-musiker som kör timvik som musikfröken efter pensionen och tycker att John Fogerty är det bästa som hänt världen (förutom högstadiesnippa).

Han slutade räkna efter 100 unika ligg. Så mycket har den här barfotasmurfen legat.

Han kommer glidande i tröja med en företagslogga och shorts köpta på en marknad och har ens inte bemödat sig med fixa håret och ta på sig skor när han ska träffa barnet. Och han vill hångla med henne länge. Vilken vuxen person, oavsett kön och sexualitet, skulle bli tänd på det där som kommer vaggande? Svar: ingen. Men #447 tror att en söt högstadietjej blir sugen.

#447 Kan vara en av de drygaste gäddorna som publicerats. Hoppas verkligen att han driver om sig själv när han skriver att han är så rolig, smart och skryter om sin slutledningsförmåga. Det känns dock oklart om han gör det, eller om han trots sin sorgliga uppenbarelse har så där uppblåst ego. Har ingen Linkdn, så IT-säkerhet tror jag inte att han arbetar med. Har väl något låtsasjobb på Kommunen där han får pilla på datorer för att hållas lugn.
Citera
2024-07-20, 11:23
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#446 Befarar att övergreppsskriverierna var sanna, att han inte orkade med vetskapen att han kan bli anmäld när som helst (om han inte redan blivit det) och fått sitta inne.

Gissar att två veckor i häkte var en stor chock för en person som.säkert är van vid hästenssäng, fint sällskap och möra köttbitar till middag.

Ja det måste varit för jävligt för självaste lokalkändisen att sitta där med sina egna tankar och äta falukorv till middag.

Hade varit intressant och veta hur det kommer sig att han har bytt adress minst sju gånger de senaste 10 åren.

Sen hoppas jag att eventuella offer till denna gädda tar kontakt med Sara och får hjälp att läka. Vi är många som tänker på er nu ❤️
Citera
2024-07-20, 11:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Intressant jag har inte tänkt på det tidigare, men jag undrar var som är bäst för offren? Att gärningsmannen tar livet av sig eller lever med skammen och eventuellt också tar konsekvenserna av handlingarna? Jag gissar nog att offren tycker att personen som tar livet av sig kommer undan billigt, vad tror ni?

Jag är inte helt säker på att vare sig dumpen eller vi här gör det som gynnar offren bäst, men det kanske är underordnat? Huvudsaken är att jag har nåt att frossa i och att Saras/Patriks swishkonto växer. Bara en reflektion.
Det finns säkert olika upplevelser av hur självmord uppfattas. Att pedofilerna inte kan leva med skammen kan jag köpa, men många verkar ju inte känna någon som helst skam alls, i alla fall inte vid konfrontationerna. Låser man in idioterna, så är det tyvärr inte på livstid, utan fanskapen kommer ut efter sinnessjukt kort tid och kommer med allra största sannolikhet att skapa nya offer. Vi, och många potentiella offer, kan vara jävligt glada att ett äckel av #446 kaliber är borta för gott. Självsanering är en dygd.
Citera
2024-07-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jaha. Då har vi #447 då. Han hamnar lite i skuggan av Lilldildons a.k.a Näringslivsprofilens frånfälle.

På tal om dildos så verkade ju #446 ha införskaffat mindre dildos som passar barn? Hans chattloggar presenterades så dåligt så jag orkar inte gå tillbaka och kolla. Han skaffade alltså dildos anpassade för barnen. Sjukt och vidrigt. Givetvis! Men vad är det för fel på snubbar som Svetsloppan #445 som verkar vara singlar och har en massa nyinköpta sexleksaker hemma? Vad gör de med dessa? Man får ju hoppas att de använder dem på sig själva och inte att de har ett lager hemma de använder på liggen de lyckas får tag på. Fenomenet att dela sexleksaker. Väldigt konstigt. Då kan man ju isf förstå fettsäcken #442. Han försökte få liv i ett dött sexliv genom att beställa en julkalender med "spännande" sexattiraljer men sambon var inte intresserad så det blev fortsatt termosknull för honom. Jag betvivlar inte att de leksakerna var oanvända. Men vilka singelmän är det som köper hem dildos bara så där? Jag fattar ingenting.

Hursomhelst så hamnar ju #447 i skuggan när lilldildon som utvecklade gallerior valde att checka ut. Men srsly, vad är det här för snubbe? Drar lökiga skämt som inte ens kvalar in som s.k. pappaskämt. Bara fett med cringe. Tycker själv att han är sjukt rolig och fyndig (och dessutom gör det offentligt i sociala medier tror jag?) och verkar skämmas noll för sitt trollfejs, minikuk och frisyr som ser ut att sitta på en trött after ski-musiker som kör timvik som musikfröken efter pensionen och tycker att John Fogerty är det bästa som hänt världen (förutom högstadiesnippa).

Han slutade räkna efter 100 unika ligg. Så mycket har den här barfotasmurfen legat.

Han kommer glidande i tröja med en företagslogga och shorts köpta på en marknad och har ens inte bemödat sig med fixa håret och ta på sig skor när han ska träffa barnet. Och han vill hångla med henne länge. Vilken vuxen person, oavsett kön och sexualitet, skulle bli tänd på det där som kommer vaggande? Svar: ingen. Men #447 tror att en söt högstadietjej blir sugen.

De drömmer. De tänker nog att om jag köper hem dessa så kommer det en snippa snart. Snipp snopp skjut så var sagan slut. De drömmer och inget händer men så hittar man ett barn som man börjar skriva sexuellt till.

Det förefaller ju vara så att många av dem tycker det är helt okej att skriva sexuellt med barn till att börja med, sen att det är barnet som skriver till dem så att de bara svarar gör det ännu mer okej, och en en del färre men det finns de som anser att det inte är fel att ligga med ett barn om man inte använder våld eller hot. Och nästan alla tycker de är snälla. Vad är det för något? Varför tycker de att de är snälla när de är på väg att våldta ett barn? Man blir inte klok på det resonemanget.

Men #447 är verkligen speciell. Han ser ut som ett troll med de där stora barfotafötterna. Håret är ju trollikt och hans ansikte ska vi inte tala om. Som du undrar jag vem kan tända på det där? Tänk bara sen hur fanskapet luktar.
Han tvättar säkert inte fötterna innan han lägger sig i sängen efter att ha varit ute med dem trollfötterna. Stora bocken Bruse. Med den lilla kuken. Usch!
Citera
2024-07-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det finns säkert olika upplevelser av hur självmord uppfattas. Att pedofilerna inte kan leva med skammen kan jag köpa, men många verkar ju inte känna någon som helst skam alls, i alla fall inte vid konfrontationerna. Låser man in idioterna, så är det tyvärr inte på livstid, utan fanskapen kommer ut efter sinnessjukt kort tid och kommer med allra största sannolikhet att skapa nya offer. Vi, och många potentiella offer, kan vara jävligt glada att ett äckel av #446 kaliber är borta för gott. Självsanering är en dygd.

#446 hans död kan faktiskt ha sparat offer så det var väl inte helt fel. Det finns kanske inget alls som hade kunnat hindra honom från att skapa offer mer än döden. Tror inte han hade sökt hjälp på preventell eller det där andra stället. Han hade skitit i det fullständigt. Och han själv var ju den ende som hade laglig rätt att döda honom.

Men som sagt det ska väl fram folk nu som ska anklaga Dumpen för att denne fine man inte fick leva. Han har rätt att ta sitt liv. Han hade också rätt att välja att inte göra det. Det var helt hans val.
Citera
2024-07-20, 12:31
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#447 Är fascinerad av detta. Förstår att folk åldras snabbt efter 40, men mycket kan ju förbättras med schysst frisyr och bra kläder, vilket alla vet. Att till sexträff komma traskade barfota okammad i långt fett hår och orakad med en tältliknande t-shirt och små shorts som framhäver hobbitbenen fattar även den sämsta stylist är ett dåligt val, men gäddorna bryr sig inte, tjejerna ska dock vara snygga, men själva duger de som de är och inget "pjåller" behövs.
Bröstade upp sig gjorde han också, så självförtroendet var på topp. Han har nog lägrat några nedgångna tanter i alkisparken utanför bostaden kanske och därför fått för sig att han är ett kap?
Men herregud världen kryllar ju av den där sorten, ta tex Donald Trump. Dom har nån konstig form av integritet eller vattentäta skott som bevarar det inlärda självförtroendet. Det är dessa som verkligen tror på konspirationer och det är ju inte så konstigt. Deras bristfälliga förmåga över att reflektera körs helt över av önskan att ha rätt om en sanning som passar dom. Det finns ju gott om klimatförnekare, förintelseförnekare, månlandningsförnekare alla med en sak gemensamt med 447 dom är så otroligt smarta jämfört med alla andra som har upptäckt en obskyr sida på internet där ”sanningen” finns.
Citera
2024-07-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justaregularname
Han bor på 20B, vilket är välkänt i området som alkisarnas boende. De sitter ute i klungor varje dag och dricker öl i parken tillsammans. Inget tal om några jobb, om inte av ren välgörenhet från kommunen för att stackarna ska få något att göra.
(Källa: Jag har bott i en port på samma gata)

Om du bott på samma gata borde du veta att gäddan bor i en bostadsrättsförening och att stödboendet har nummer 24 - 26…
Citera
2024-07-20, 12:58
Medlem
olasvenssons avatar
Vilket Rumble konto har Dumpen nu? Till exempel #447.
Citera
2024-07-20, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Vilket Rumble konto har Dumpen nu? Till exempel #447.
https://rumble.com/user/Dumpenpunktse
Citera
2024-07-20, 13:28
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
https://rumble.com/user/Dumpenpunktse
Den senaste finns inte där. #447.
Citera
2024-07-20, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Den senaste finns inte där. #447.
Jag ser det, men detta är det konto med dom senaste gäddorna iallafall. Dom andra Dumpen-kontona på Rumble har ju ännu äldre filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in