2024-07-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag tycker det är jäkligt oansvarigt av Patrik Sjöbög och Sara Barnknull att inte inte ge oss nåt, blir så förbannat besviken, jag vill ju ha en göddjövel när jag vaknar. Fan jag som har semester också.

Då föreslår jag att du tar en titt på gamla talanger som Daddy cool. Eller varför inte gå ännu längre tillbaka och lyssna på Svordomsgäddans svordomar när han glömde bort att stänga av mobilen?

Garanterat en bra start på dagen
Citera
2024-07-19, 12:30
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Kolla in denna Tindravarg, den är fin. Tycker så himla mycket om ”välartade” gäddor som faktiskt är noga med det yttre, jättepetig med grönsakerns och armhävningar på morgonen. Han ser sig nog som en gåva till flickebarnen. Jag blir så jävla till mig när jag känner igen mig i deras vidriga raggningsteknik. Jovisst har jag fulat mig rejält, försökt verka lugn, nästan lite ointresserad och ett fejkat självförtroende, råkat nämna nåt fördelaktigt i förbifarten som landar lite mjukt o fint som ett stort plus för mig. Så jävla fult och så fruktansvärt självmedvetet.

En sak som jag tycker är jävligt märklig, förutom koftan och gulliga tintinluggen, är skorna som uppenbarar sig i slutet. Vad är det för skor!!!!? Kan vi alla hjälpas åt att hitta nåt liknande bland internets alla bilder?

Jag ger er: nummer 1 o 8 (ETTHUNDRAÅTTA - ETTA NOLLA ÅTTA)
https://dumpen.se/2022/06/04/mannen-som-vek-sig/

Rebus: så jävla ful och jävlig så man dör
Citera
2024-07-19, 12:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
För mig blir det lite som att fruarna förringar problemet med att gäddan vill våldta ett barn. Det är lite som, okej jag förlåter dig det är inte så farligt utan vi kör på som vanligt och det är snart glömt.
Så i grund och botten så handlar det om att du har svårt att acceptera att någon har en annan åsikt än du?
Citera
2024-07-19, 13:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Vad är det för jävla muppigt jidder om vem som står på lagfarten? Sambon har varit skriven på adressen sedan 2017 och hon och gäddan bor där tillsammans med ett gemensamt barn. Jag har inte kollat upp detta, men jag utgår från att det stämmer att hon inte står på lagfarten. Oavsett vad så är det hennes hem och har varit i många år. Hur tänker folk egentligen? Är det ok för främmande människor att rota runt med mina saker och glo i mina fönster när någon annan är här men inte jag? Svar: givetvis inte. Det är ens inte ok om personen i fråga endast är en tillfällig gäst och inte har bott här i sju år. Vad är det är för jävla nivå här i tråden?

Och ja, jag vet att hon har skrivit skumma saker som kan tolkas som försvar för fettsäcken. Men kom igen; att börja jiddra om att man kan störa människor i deras hem för att de inte står på lagfarten? Vad är det här för efterblivet skit? #442

Det där dravlet har helt tagit fokus från den självgode "näringslivsprofilen" i Jönköping. Som andra redan har påtalat så är det för jävla jobbigt att läsa igenom loggarna för #446. De ligger snett, i ordning, dubbleras och ibland används ett svårläst typsnitt som passar bättre på ett billigt gratulationskort. Det gör att det här gäddsvinet kommer undan samma granskning som många andra.

Vilket jävla as. Dock måste man ge honom att han faktiskt fattar att barnen är människor. Även om han vill involvera typ sjuåringar (?) i sina "lekar" med mamman så verkar han tänka på att de behöver äta och även göra annat. Han skriver en meny, pratar om lekplatser och streamingtjänster så att barnen kan se film. Lite som man gör när man ska ta emot barn i hemmet. Man funderar på vad de kan tänkas tycka om att göra, vad de vill äta osv. Det skulle alla normala vuxna göra. Men den här grisen vill även involvera dem i sexlekar. Sjukhuvud. Jag skulle gissa på att den här gäddgrisen framstår som ganska så vanlig och trevlig på jobbet och i sociala sammanhang. Vissa gäddor som vill träffa mindre barn är ju noll välkomnande mot barnet. De ser bara barnet som ett objekt de kan nyttja för sexuella ändamål. Vilka störda jävla vider det finns. På så många olika nivåer.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-19 kl. 13:07.
Citera
2024-07-19, 13:19
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Kolla in denna Tindravarg, den är fin. Tycker så himla mycket om ”välartade” gäddor som faktiskt är noga med det yttre, jättepetig med grönsakerns och armhävningar på morgonen. Han ser sig nog som en gåva till flickebarnen. Jag blir så jävla till mig när jag känner igen mig i deras vidriga raggningsteknik. Jovisst har jag fulat mig rejält, försökt verka lugn, nästan lite ointresserad och ett fejkat självförtroende, råkat nämna nåt fördelaktigt i förbifarten som landar lite mjukt o fint som ett stort plus för mig. Så jävla fult och så fruktansvärt självmedvetet.

En sak som jag tycker är jävligt märklig, förutom koftan och gulliga tintinluggen, är skorna som uppenbarar sig i slutet. Vad är det för skor!!!!? Kan vi alla hjälpas åt att hitta nåt liknande bland internets alla bilder?

Jag ger er: nummer 1 o 8 (ETTHUNDRAÅTTA - ETTA NOLLA ÅTTA)
https://dumpen.se/2022/06/04/mannen-som-vek-sig/

Rebus: så jävla ful och jävlig så man dör

Det var en ful jävel, denna har jag missat! Skorna är udda, känner ej igen modell och tillverkare och det gjorde inte the Internets heller.
Citera
2024-07-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Vad är det för jävla muppigt jidder om vem som står på lagfarten? Sambon har varit skriven på adressen sedan 2017 och hon och gäddan bor där tillsammans med ett gemensamt barn. Jag har inte kollat upp detta, men jag utgår från att det stämmer att hon inte står på lagfarten. Oavsett vad så är det hennes hem och har varit i många år. Hur tänker folk egentligen? Är det ok för främmande människor att rota runt med mina saker och glo i mina fönster när någon annan är här men inte jag? Svar: givetvis inte. Det är ens inte ok om personen i fråga endast är en tillfällig gäst och inte har bott här i sju år. Vad är det är för jävla nivå här i tråden?

Och ja, jag vet att hon har skrivit skumma saker som kan tolkas som försvar för fettsäcken. Men kom igen; att börja jiddra om att man kan störa människor i deras hem för att de inte står på lagfarten? Vad är det här för efterblivet skit? #442

Det där dravlet har helt tagit fokus från den självgode "näringslivsprofilen" i Jönköping. Som andra redan har påtalat så är det för jävla jobbigt att läsa igenom loggarna för #446. De ligger snett, i ordning, dubbleras och ibland används ett svårläst typsnitt som passar bättre på ett billigt gratulationskort. Det gör att det här gäddsvinet kommer undan samma granskning som många andra.

Vilket jävla as. Dock måste man ge honom att han faktiskt fattar att barnen är människor. Även om han vill involvera typ sjuåringar (?) i sina "lekar" med mamman så verkar han tänka på att de behöver äta och även göra annat. Han skriver en meny, pratar om lekplatser och streamingtjänster så att barnen kan se film. Lite som man gör när man ska ta emot barn i hemmet. Man funderar på vad de kan tänkas tycka om att göra, vad de vill äta osv. Det skulle alla normala vuxna göra. Men den här grisen vill även involvera dem i sexlekar. Sjukhuvud. Jag skulle gissa på att den här gäddgrisen framstår som ganska så vanlig och trevlig på jobbet och i sociala sammanhang. Vissa gäddor som vill träffa mindre barn är ju noll välkomnande mot barnet. De ser bara barnet som ett objekt de kan nyttja för sexuella ändamål. Vilka störda jävla vider det finns. På så många olika nivåer.

Han har väl iofs inget val. Skulle han låta barnen svälta och ha det tråkigt i flera dagar, så skulle det bli ett jävla liv på dem och inget sex. Är han säkert medveten om. Men han sammanställde då en fin meny, det får jag tillstå. Inte bara korv och makaroner (även om små barn förvisso brukar uppskatta sånt enkelt.. ).

Är det sant att han mår uselt är det dock rätt åt honom. Det var en diabilisk plan det där

Citera
2024-07-19, 21:10
Medlem
Tortellis avatar
Ny gädda.
Citera
2024-07-19, 21:12
Avslutad
Ny gädda #447 Örebro

https://dumpen.se/2024/07/19/bandtraktorn/
Citera
2024-07-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Ny gädda.

Använder till och med sitt riktiga fullständig namn så ingen hemlis där inte 😂
Citera
2024-07-19, 21:20
Medlem
exoticspices avatar
#447 Inga skor utan går barfota.
Citera
2024-07-19, 21:24
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
#447 Inga skor utan går barfota.

Men va fan, ännu ett praktmongo... 1.60 hög, tjock, hästsvans, dåliga sexskämt, "kåt som en bandtraktor", barfota ute, möter barn 10 meter från hemmets port, t-shirt med firmalogga synlig. Tar det aldrig slut med alla dessa lågbegåvade kåtbockar?

Edit: Thai-knullare också enligt sin Facebook...
Senast redigerad av Wotan 2024-07-19 kl. 21:30.
Citera
2024-07-19, 21:24
Medlem
Baron21s avatar
Det va ju snällt att han skickade "ett varuprov"

"Har varit med 100+ har slutat räkna var en hingst som ung haha 😂😂"
Senast redigerad av Baron21 2024-07-19 kl. 21:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in