2024-07-18, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
V*iviana C*anoilas

https://gofile.io/d/3iwpgS

.
Vilket mål gäller det ?
Citera
2024-07-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Vilket mål gäller det ?

(FB) Fyra kvinnor misstänkta för grova brott i Örebro

.
Citera
2024-07-19, 00:20
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Ja och vem fan betalar en renovering i förskott?
Vem tar in offert på badrummet från Foxtrotnätverket?

Edit: jag rör ihop alla dessa tramsare
Citera
2024-07-19, 00:29
Bannlyst
vilken härlig latrino brutta. Var i det djupa amazonas härstammar denna lilla raringen ifrån? Ytterligare ett högutbildat sliddjur som uppskattar kriminalitet på riktigt.
Citera
2024-07-19, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Baaaartil
vilken härlig latrino brutta. Var i det djupa amazonas härstammar denna lilla raringen ifrån? Ytterligare ett högutbildat sliddjur som uppskattar kriminalitet på riktigt.

Det där var poesi på riktigt
Men över till ämnet, tycker det känns väldigt mörkt så där riktigt äckligt fult som bara svt kan få till är väl Krimreportern KARWAN FARAJ
Om FM och Polismyndigheten ska vinna kriget mot de utländska brottssyndikaten så behöver de vara minst lika paranoida och trigger happy, inte som nu gay puppy och rädda, fast svenskar älskar knark ju högre upp i skiten dom sitter, normaliseras allt så blir det inget gjort, det blir värre och värre.
FARAJ läser säkert Flashback, skriver säkert massa avledande trådar här, får betalt av Iran så som halva SVT och bajsar bokstavligen på Sverige.

De där "högutbildat sliddjur som uppskattar kriminalitet " älskar den insikten, tyvärr är den sann och speciellt dom som läser juridik
Citera
2024-07-19, 01:07
Medlem
AllenbySt45s avatar
Det skulle mycket väl kunna vara så att renoveringshistorien stämmer. Byggsvängen är inte direkt befriad från kopplingar till organiserad brottslighet. Om hon blivit lurad eller inte låter jag vara osagt men om jag var dum nog att betala svart för något dylikt hade jag inte heller väsnats om det gick åt helvete. Det är bara att gå vidare.
Citera
2024-07-19, 01:14
Avslutad
Viviana.C
Märkligt, denna rätt lilla kvinna sysslar med att "renovera" med gängkriminella pengar.
Borde nästan ta och starta upp
ett Klu Klux Klan här i Norden, utlänningarna skitar ner så förbannat att det behövs en motpol samt vita lakan.
Är dessutom väldigt missnöjd på min islamska konvertering, fem fruar i köket och alla har mensen samtidigt.
Citera
2024-07-19, 01:37
Medlem
PoljeXs avatar
Varför tror alla att en reporter betalat för information?
Det finns fler än en som har eget apotek hemma och självmedicinerar. Hon eller han har väl handlat i bulk.
Citera
2024-07-19, 01:46
Medlem
Hon kommer säkert med en bra förklaring till varför hon ger 150.000 till en knarkkurir och kallar det renovering..vafan hon är ju kriminalreporter!?
Citera
2024-07-19, 01:47
Medlem
Skulle vilja se dokumentet på den planerade "renoveringen" byggfirman sammanställt.
Citera
2024-07-19, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon kommer säkert med en bra förklaring till varför hon ger 150.000 till en knarkkurir och kallar det renovering..vafan hon är ju kriminalreporter!?

Hon har redan kommit med förklaringen. Hon blev "lurad".
Citera
2024-07-19, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Hon har redan kommit med förklaringen. Hon blev "lurad".

Blir man lurad på en renovering är man ju korkad. Man tar in en offert, får saker renoverade och betalar fakturan. Så komplicerat är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in