Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Dom som har hjälpt honom har inte gått ut publikt med det, det förstår du nog. Omvärlden har inte fått ta del av det.
Börjar bli tröttsamt att höra människor citera Böi som om det är tomt mellan öronen. Joakim har bara försökt stjälpa. Inte hjälpa på något sätt alls. När det gick åt helvete för Joakim och han själv blev kallad som misstänkt för brott försöker han istället bearbeta Chrippa igen. Chrippa är för snäll för sitt eget bästa mot Joakim, för Joakim kommer att svika honom igen. Vänta bara och se vad han får sina hundar Anjo och Rask att göra.
Man måste ge Jocke att han har skaffat sig lydiga hundar.
Ett, två, tre och snart så kommer allt skyllas på Julia. Det är Jockes plan. Julia ska framstå som anstiftare till alla brott. Julia som i helhet är ett svagt och lättpåverkat offer ska nu bli offerlamm. Snart kommer också flera användare här börja skriva att allt egentligen borde skyllas på Julia. Sanna mina ord.
Och varför skulle inte Jullan kunna ha ett större roll i det hela?
Jag menar hon är den svartsjuka ex-flickvännen som blev dumpad av en Blondie när hon hade förhoppningar att hon skulle få Kräftan tillbaka och de skulle vara en familj igen.
Du tror inte att svartsjuka kan ha en roll i det hela? Jag menar L har ju själv sagt att Jullan inte slutar höra av sig till dem (ej ordagrant)
Det skickades ett inte så trevligt sms vid ett tillfälle från Jullans telefonnummer till Ls syrra och Jullan förstod helt plötsligt ingenting. Jullan är nyligen dömd för dataintrång.
Jullan hade tillgång till surfplattan med samtliga konversationer etc eftersom den var inloggad på iCloud så kunde hon vara behjälplig med att fota av och skicka vidare.
Verkar vara återkommande att Jullan dyker upp så fort det sker märkliga saker i meddelanden.
Jullan hade även kontakter gällande Kingdom Centre och kunde glatt dela med sig av all information. Det var ju en tjej som brukar hänga på Jullans Tiktoks som var en av kontakterna.
Jag spånar lite.
Kan det ha varit så att svartsjukan tog över och planen var att ge sig fan på att L ska se dålig ut så att Kräftan kommer tillbaka?