2024-07-18, 15:09
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Say what? Då är covid en välsignelse om omständigheterna är de rätta
I så fall är coviden bara påhittad för att ha en ursäkt så att han kan resigna med hedern i behåll.
Citera
2024-07-18, 15:09
Medlem
De ska säkert försöka få det till att han har covid och sen ska det se ut som han är så stark som klarar att komma tillbaka nu när han har sett så rasslig ut förövrigt.
Citera
2024-07-18, 15:10
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Är "coviden" en väg att ta sig ur med hedern i behåll?

Yes
Citera
2024-07-18, 15:11
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
För vilken gång i ordningen har Biden nu drabbats av Covid?
Inte troligt .
Men om han dra sig ut . så kan the dems välja ut sin Kandidat utan ett primärval
Om han dra sig ut efter DNC i Augusti
så kan ett fåtal Dems och dess Lobbyister utse en kandidat , utan att ta hänsyn till Partiets åsikt .
Demokratin i The Dems är helt underblåst sedan flera år tillbaka .
Vi pratar om valfusk .
nu ska en Tillräckligt vidsynt Kandidat tas fram . som ger tillgång till alla nyckelpositioner i staben och instutioner tas fram
Citera
2024-07-18, 15:25
Avslutad
Biden har sannolikt medvetet smittats med covid, och inom en vecka kommer han att avgå på grund av sjukdomen. Under inga omständigheter kommer demokraterna sedan att utse den okarismatiska och svaga Kamala Harris till presidentkandidat. Det märkligaste i hela denna låtsasdemokratiska soppa är väl hur ett parti i ett land med mer än 250 miljoner invånare inte förmår skaka fram en enda vettig kandidat?! Här ligger en hel kennel begraven!
Senast redigerad av maks240 2024-07-18 kl. 15:27.
Citera
2024-07-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Hade förväntat mig en tydligare forcering på Kamela redan.
Visst har hon "egenskaper" som svart och kvinna men framförallt är hon inte Joe Bidén.

Känns som det börjar rinna dem ur händerna om han skall bli deras kandidat.
Förvisso gick man på en nit senast man ställde en kvinna mot Trump.
Jasså, det hade du, hur har det undgått dig att hon är en vandrande katastrof?

Genuint nyfiken.

Tillägg: En mumifierad Joe Biden i sarkofag 3000 år från nu hade dragit fler röster än Kamala Harris.
Senast redigerad av P-o-beln 2024-07-18 kl. 15:30.
Citera
2024-07-18, 15:36
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Först hade han jetlag, sen var han förkyld, nu långt senare har han covid. Har jag missat några? Ursäkterna har varit alldeles för många på sistone.
Citera
2024-07-18, 15:36
Medlem
Det rapporteras aldrig om att människor dör i covid numera, den har antagligen muterats till att bli
mildare än vad den var då den kom i början på 2020
Citera
2024-07-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Först hade han jetlag, sen var han förkyld, nu långt senare har han covid. Har jag missat några? Ursäkterna har varit alldeles för många på sistone.
Ja, alltså, skulle Karine i framtiden på frågan "varför svarar inte Presidenten på några frågor, var håller han hus?" svara, "-the president can't attend this meeting cause he's dead", så skulle ingen tro henne.
Citera
2024-07-18, 15:52
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Jasså, det hade du, hur har det undgått dig att hon är en vandrande katastrof?

Genuint nyfiken.

Tillägg: En mumifierad Joe Biden i sarkofag 3000 år från nu hade dragit fler röster än Kamala Harris.

Det är väl Biden eller Kamela de har att välja på då det blir svårt att dra fram en gubben i lådan i sista minuten.

Biden är ett skämt bland i stort sett alla, inte en chans att han vinner. Om Kamela är lika illa så är det väl skitsamma.
Men då har de arbetat dåligt som tryckt fram två värdelösa kandidater, Kamela hade inte nödvändigtvis behövt bli VP-kandidat igen.

Personligen skiter jag i. Trött på skenheliga demokrater.
Citera
2024-07-18, 16:11
Medlem
Han borde självklart avgå. Dom verkar inte vilja vinna valet. Är väl bara en tidsfråga innan han trillar av pinnen fullständigt.
Citera
2024-07-18, 16:24
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Nu befarar jag att dådet mot apelsinen knappast gynnat Biden (betraktade det initialt som spiken i kistan men sansat mig en smula) men börjar undra om det egentligen spelar någon roll vad Demokraterna frontar. Förstått det från en exil-jänkare som jag känner att Republikaner som Demokrater - amerikaner - som inte vill se Trump i vita huset skulle rösta på en toaborste om så enbart erbjöds som alternativ. För tillfället råkar det vara en dement grönsak, en dement grönsak som råkat åka på Covid. Igen.
Spelar så där lagom stor roll.
How Wall Street buys US elections: Blackstone funds Trump, BlackRock backs Biden
https://www.youtube.com/watch?v=ZJaJ4BST6Nc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in