Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
Precis
Det verkar mycket kletigt med beroendegörhållanden i Demokratiska partiet med tanke på hur lång tid det tar att fimpa honom. Men så fart han hoppat av tror och hoppas jag att det kan bli lite av en nystart med politik och förtroende i framsätet. Visst... Det kommer bli lite gnissligt att ta fram ny kandidat.
Instämmer,, jag hoppas de kommer överens om någon bra och stridbar kandidat så snabbt det kan gå.
En del här som är glada i konspirationsteorier kommer väl att säga att corona-uppgifterna bara är ett påhitt för att ge en ursäkt att plocka undan Biden, men där håller jag inte med. Med tanke på hur envist Biden har hållit emot betyder det att *om* det (hypotetiskt) vore en bluff så måste man förutsätta att paret Biden själva har godkänt att man gick ut med dessa "falska uppgifter", att de spelar med. Inte en chans att de skulle gå med på ett sådant dubbelspel om det antas att uppgfterna inte stämmer: det skulle ju betyda att Biden agerade tvärt emot vad han envist har proklamerat de senaste dagarna, mot sina egna intressen (som han ser det): "I'm staying in the race!". Och riktigt så trött är han nog inte..