2024-07-17, 18:39
Bannlyst
Självklart har hon fått sparken.
Citera
2024-07-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Självklart har hon fått sparken.

Dadgostar hyllar henne på IG.
Citera
2024-07-17, 18:41
Medlem
Tankefrihets avatar
Utmärkt!

Det finns några svenska politiker jag har, eller har haft, svårt för. Och det är från en rad olika partier. Några tidigare exempel var Reinfeldt, Lööf, Ekeroth, Skyttedal, Strandhäll mfl.

Och nu även Snecker alltså. Jag gillar henne inte en dugg som politiker. Hon framstår som oprofessionell och svamlig. Men hon får ett lycka till ändå.
Citera
2024-07-17, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jabra
Dadgostar hyllar henne på IG.
Självklart, dom blir ju av med en bromskloss, hon har inte gjort nånting bra för Vänsterpartiet.
Synd att hon slutade, hon var rolig, borde bli ståuppkomiker.
Citera
2024-07-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Självklart, dom blir ju av med en bromskloss, hon har inte gjort nånting bra för Vänsterpartiet.
Synd att hon slutade, hon var rolig, borde bli ståuppkomiker.

Japp håller med, hon var ett bra sänke för partiet.
Citera
2024-07-17, 18:55
Medlem
Galejans avatar
Linda Snecker är naturligtvis inte en seriös politiker. Det är hon inte begåvad nog för att vara. Hon hittade en tamp i galenskapsfeminismen och följde denna tills den tog slut. Hennes utspel och åsikter resonerar inte väl hos gemene man och faktiskt inte ens hos gemene vänsterperson eftersom hon har en tendens att fastna i extremistiska detaljer och sedan uttala sig ogenomtänkt. Hon är korkad, det är egentligen hennes stora problem.

Däremot tror jag att hon är kåt och lätt att få omkull eftersom hon ger det där intrycket av att älska kuk som vissa dumma kvinnor har. Extremfeminister älskar påfallande ofta också att ta en undergiven roll i sängen, det är som att deras dubbelnatur behöver kompensera i sängen för deras ilska överallt annars. Jag kan tänka mig att Linda älskar att stå på knä framför daddy, som en duktig flicka. Jag skulle inte ha något emot att mata henne med korven för hon är fortfarande fräsch trots fyllda fyrtio.
Citera
2024-07-17, 19:07
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det är tråkigt att Linda slutar. Hon har gjort så mycket gott för så många och utsatta.
Lever du än din tragiska jävel?!! Bra beslut av det kommunistiska smutset.
Citera
2024-07-17, 19:11
Medlem
Tråkigt. Hennes ikoniska vänsterblivenhet har lett till många skratt.
Citera
2024-07-17, 19:27
Medlem
Hoppas hon blir moderat, partiskatten är ju helt sjuk. Ingen borde tolerera att betala typ 30 000 per månad i en slags medlemsavgift
Citera
2024-07-17, 19:40
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankefrihet
Utmärkt!

Det finns några svenska politiker jag har, eller har haft, svårt för. Och det är från en rad olika partier. Några tidigare exempel var Reinfeldt, Lööf, Ekeroth, Skyttedal, Strandhäll mfl.

Och nu även Snecker alltså. Jag gillar henne inte en dugg som politiker. Hon framstår som oprofessionell och svamlig. Men hon får ett lycka till ändå.

Bra lista! Håller med. Ett givet namn är också Viktoria Palm (s).barnsköterskan som vägrar gå att jobba när hon slutat i Riksdagen. En mer korkad person får man leta efter. Hon och Strandskaten är de bästa valarbetarna för s fiender.

Vad gäller Linda Snecker så måste man ge v cred för att de rensar ut sina galningar. Iran-kommunisten Ali Esbati som var ”ekonomisk talesperson” fick väl också sparken? Och tok-kärringen i Vänersborg som åkte mest taxi i Riksdagen (Rossana Dinamarca). Ni kommer väl ihåg hennes t-shirt med text när Riksdagen öppnade? SD=mördare!

Fast fortsätter v och rensa ut konstigt folk så blir de väl som Sovjet under Stalin-tiden, inte många kvar!
Senast redigerad av BorgeH 2024-07-17 kl. 19:45.
Citera
2024-07-17, 21:52
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Bra lista! Håller med. Ett givet namn är också Viktoria Palm (s).barnsköterskan som vägrar gå att jobba när hon slutat i Riksdagen. En mer korkad person får man leta efter. Hon och Strandskaten är de bästa valarbetarna för s fiender.

Vad gäller Linda Snecker så måste man ge v cred för att de rensar ut sina galningar. Iran-kommunisten Ali Esbati som var ”ekonomisk talesperson” fick väl också sparken? Och tok-kärringen i Vänersborg som åkte mest taxi i Riksdagen (Rossana Dinamarca). Ni kommer väl ihåg hennes t-shirt med text när Riksdagen öppnade? SD=mördare!

Fast fortsätter v och rensa ut konstigt folk så blir de väl som Sovjet under Stalin-tiden, inte många kvar!

Tja, Tidö-Koalitionen är väl knappast mindre kommunister.

Vurmandet för Nato + Det Allsmäktiga EU är ju riktigt bisarrt. Som Svensk får man fortfarande inte försvara sig själv eller någon annan medmänniska, varken med vapen eller handgripligen!
Undrar ofta vad USA tycker om att inte kunna få försvara sig i Sverige. Där får man ju som medborgare ha tillgång till vapen i självförsvarssyfte!
Citera
2024-07-17, 22:02
Medlem
En av de värsta vänsterhäxorna i landet. Skönt att hon slutar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in