2024-07-16, 15:58
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
#444 har lagt ner sin facebook nu, eller så är jag blockad. Gjorde inget på hans sida, tittade bara, går det att se vilka som bara tittat?
Nej troligtvis har han lagt ner bara.
Borta för mig med
Citera
2024-07-16, 16:09
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Konfrontationen kring #442 var ju väldigt festlig.
Först när han upptäcker att det är dumpen han bestämt dejt med och sen när han springer iväg så fläskmagen skakar. Sedan pluffsigt lunkande där han ibland måste dra upp brallorna.

Sen finns det olika pinsamma chattloggar och ”fleshlights” kan vara något av det mest pinsamma jag har läst. De där runkvideosarna med runkleksakerna. Det är ett brutalt karaktärsmord och för honom finns det inget återvändo till något som liknar normalt. Byta kön kanske?

Ser fram emot att lyssna på podden och höra på idiotens förklaringar om hur han har sabbat sitt liv.
Citera
2024-07-16, 16:11
Medlem
Storanglarens avatar
#445 kallar sin bunker för "ryssparaply"...
Är garanterat en "preppare" av stora mått och rejält nojig över att "ryssen ska komma"
Citera
2024-07-16, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Hur lång tid tar det innan en adressändring blir synlig på hitta.se ?

#439 står fortfarande skriven i samma lägenhet som när konfrontationen skedde, men det har ju bara gått 12 dagar så det är väl att betrakta som normalt?

Varför vore det ens lite onormalt?
Citera
2024-07-16, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det var ett nytt och ovanligt grepp. De kanske förklarar det när ljudinspelningen kommer. Vad är det för pod? Det har jag missat.
DumpenLive på youtube, långa poddar blandat med korta där de uppdaterar vad som händer när de är på resande fot i vårt avlånga land. Eller Dumpenpodden där poddar finns tex Acast
Citera
2024-07-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Konfrontationen kring #442 var ju väldigt festlig.
Först när han upptäcker att det är dumpen han bestämt dejt med och sen när han springer iväg så fläskmagen skakar. Sedan pluffsigt lunkande där han ibland måste dra upp brallorna.

Sen finns det olika pinsamma chattloggar och ”fleshlights” kan vara något av det mest pinsamma jag har läst. De där runkvideosarna med runkleksakerna. Det är ett brutalt karaktärsmord och för honom finns det inget återvändo till något som liknar normalt. Byta kön kanske?

Ser fram emot att lyssna på podden och höra på idiotens förklaringar om hur han har sabbat sitt liv.
Karaktärsmord är en väldigt bra beskrivning för #442 , Det är suicid eller emigrera som är alternativ, och det gäller en del andra också. #442
Citera
2024-07-16, 19:41
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Nej, det gör han inte.
Fullt med såna där män i den åldern, ögon som korkade trettonåringar och kropp som en tinad men ofriterad pommes.
Citera
2024-07-16, 19:49
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
JÄVLAR vad påtänd #445 var. Han hade fan haft ihjäl flickan.

Definitivt tjacktorsk.

Hoppas detta kan bli en vändning för honom.
Citera
2024-07-16, 20:42
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Efter att ha sett senaste gäddkonfrontationen #445 så blir jag genuint orolig för Saras hälsa, hon går efter gäddan och flåsar. Man har ju höet hennes flåsande när de får springa, men om man blir andfådd av att gå då bör man nog bli orolig

Det är all restaurangmat som satt sina spår.
Citera
2024-07-16, 20:45
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#445 Högt tempo, stora påsar under ögonen, avvikande beteende, någon sorts uppåttjack som gör att han sover dåligt och blir sexmanisk? Tror att vården begått ett misstag här när de skrev ut Elvanse. Tragiskt för på FB verkar han skärpt, men när man ser honom IRL blir intrycket att det går åt helvete.

Elvanse(tjack)+inte har ADHD= maratonrunk/allvarliga sömnproblem/viktminskning/psykos
Citera
2024-07-16, 20:49
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#445 kul tabbe som svetsarn gjorde med mobilen bakom ryggen, chatloggarna framma för beskådning under konfrontationen
När jag såg killen komma ångande mot gäddan bakifrån och hålla mobilen lågt tänkte jag "vad f-n är det där för dåre! Tog han kort på gäddans rumpa?!"
Citera
2024-07-16, 20:59
Medlem
Gubbmagens avatar
Ny gädda ute: https://dumpen.se/2024/07/16/minidildomannen

Minidildomannen (#446)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem