2024-07-14, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Jag låter som ett gäng?

Jag anmärker på er projicering och att ni alltid vill anklaga era meningsmotståndare för att vara precis som ni eller den ni dyrkar är. "Biden den jävla TV-stjärnan som färgar ansiktet orange höhöhö"

Hur är det mitt ditt eget beteende när du dessutom påstår att Biden har sjukdomar som om det vore fakta när det egentligen bara är önsketänkande och spekulationer? Jävligt märkligt beteende.
Nu snurrar du väl till det..?

Hur fick du ihop det där ??
Citera
2024-07-14, 02:16
Medlem
Allt Bidens mfl hetsande fick Trumpen skjuten tillslut men..
Dom gav honom valet

https://media.gettyimages.com/id/2161922012/photo/donald-trump-holds-a-campaign-rally-in-butler-pennsylvania.jpg?s=2048x2048&w=gi&k=20&c=edb76PY_M CuEmGXUsxbytK_9-C9giqQjgv8fwlBG5jg=

Se fram emot att se den här bilden i årtioenden!!1

Ooops slöe Joe, alla bilder på Joe kommer behöva friseras rejält i jämförelse
Senast redigerad av LupesVulpus 2024-07-14 kl. 02:19.
Citera
2024-07-14, 02:53
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Biden har förmodligen både Parkinson och parkinsondemens.

Kolla gärna på klippet med neurologen som verkar säker på att Biden har Parkinson. Han skulle knappast uttala sig om han inte var helt övertygad om diagnosen.

https://www.nbcnews.com/now/video/neurologist-comments-on-biden-s-health-214449221701
Man ska inte tro på allt man ser.
Biden har helt klart något problem som gör att han är slut i huvet men vad det är skulle jag vilja höra från en doktor som undersökt honom.
Testet som doktorn talade om skulle va bra.
Det bör vara en självklarhet att presidenten gör alla möjliga tester nu när många av hans egna vänner säger de är oroliga för hans hälsa.
Citera
2024-07-14, 07:39
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Man ska inte tro på allt man ser.
Biden har helt klart något problem som gör att han är slut i huvet men vad det är skulle jag vilja höra från en doktor som undersökt honom.
Testet som doktorn talade om skulle va bra.
Det bör vara en självklarhet att presidenten gör alla möjliga tester nu när många av hans egna vänner säger de är oroliga för hans hälsa.

Så du tror inte på vad en utbildad läkare säger? En läkare som dagligen jobbar med parkinson patienter?
Citera
2024-07-14, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
OK men HUR påverkade det ditt liv negativt, eller någon annans? Ledare skall prata med varandra oavsett om det är diktaturer eller ej. Det är så vi åtminstone kan förstå varandra till en viss del. Förstår inte vad alternativet är? Noll kommunikationsvägar och risk för världskrig?

Ser hellre Amerikaner prata med Nordkoreaner, Ryssar, Iranier etc än att det swingas missiler över våra huvuden.
Vad då mitt liv??? Kan ju vara bra att tänka sig hur andra människors liv påverkats. Jag vet att många är egoister, men inte alla.
Citera
2024-07-14, 10:58
Medlem
Biden verkar ändå ganska vettig. Hans resonemang verkar relativt klart och tydligt, problemet är att han blandar ihop namnen.
Det tyder på stress.

Han tog avstånd från attentatet och jag såg inga fel i det lilla anförandet. Det såg inte ut som om han läste ett manuskript utan han hade tränat in anförandet.

Om man skickat fram Camel Toe har det blivit sämre.

Trump går nog mot seger nu, Demokraterna är förlamade och splittrade.
Citera
2024-07-14, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Vad då mitt liv??? Kan ju vara bra att tänka sig hur andra människors liv påverkats. Jag vet att många är egoister, men inte alla.

Men berätta HUR människors liv globalt ha ändrats till det negativa under Trump. Ni vet ju inte. Är det så jävla viktigt att bara slänga ur sig floskler?

Jag har full förståelse över att man inte håller med honom politiskt och därför inte vill att han skall bli president, men vilka politiska saker är det han gjort som förändrat människans vistelse på denna planet till något hemskt? Please inform me.
Citera
2024-07-14, 17:45
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat Joe Biden;

"We are done talking about the debate, its time to put Trump in a bullseye" 8 Juli 2024.

Biden uppmanade mord på sin politiska motståndare. Lyckligtvis så misslyckades han.
Citera
2024-07-14, 17:52
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Citat Joe Biden;

"We are done talking about the debate, its time to put Trump in a bullseye" 8 Juli 2024.

Biden uppmanade mord på sin politiska motståndare. Lyckligtvis så misslyckades han.

Du tolkar det så bokstavligt alltså? 😄
Citera
2024-07-14, 18:09
Medlem
LadyMcJill-Phds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Den som sköt kanske gjorde det. Vem vet?
Citera
2024-07-14, 18:18
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla

Ja lika bokstavligt som du tolkade "fight like hell"

Hur skall man tolka orden tycker du?
Citera
2024-07-14, 18:28
Medlem
DRAVKCABs avatar
För bara några dagar sedan;

Citat Joe Biden; "Most importantly, and I mean this from the bottom of my heart,
Trump is a threat to this nation."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in