2024-07-14, 07:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CasaBasa
Inte för att försvara Z.E beteende, men vakterna på Patricia är riktig smuts de också ( mest troligt på order av sina chefer). Dom har alltid jobbat på samma sätt.

Ta enkla byten. Alltid killar/män. Fullt betalande gäster (garderob, inträde). Någon timme senare är gästen för full och blir avvisad. Spelar ingen roll om du druckit 10 öl eller vatten hela kvällen, du åker ut om vakten väljer ut dig.

Visserligen länge sedan nu jag var ute och festade i City, men var allmänt känt att vakterna på Patricia arbetade så.

Sen att Z.E säkert är en jobbig jävel att ha som gäst kan säkert också ha spelat in 😂. Liten spinkig hashrökare med storhetskomplex från förorten, som säkert var både full och laddad

Vad tänker du att vakterna ska göra på en klubb? Släppa in folk och sedan låta dom dricka sig redlöst berusade och bara titta på?

Det kanske är nytt för dig men man måste ha ett tillstånd för att servera alkohol. Tillståndet kan när som helst dras in, bland annat om det anses att fyllenivån är för hög i lokalen.

Jag förstår att detta är svårt att ta in, men det är så det är. Sen är en nattklubb ingen välgörenhet, vem fan vill ha gäster som bara sitter och dricker gratis vatten?
Citera
2024-07-14, 07:57
Medlem
https://delafil.se/1c42d21d42db68cd/VID_20240714_074552_775.mp4

Där har ni video där en känd respekterad rapartist i Sverige skall slåss mot 2 vakter efter han blivit utkastad från nattklubben.
Citera
2024-07-14, 08:22
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gathen
https://delafil.se/1c42d21d42db68cd/VID_20240714_074552_775.mp4

Där har ni video där en känd respekterad rapartist i Sverige skall slåss mot 2 vakter efter han blivit utkastad från nattklubben.

Vad stort huvud han har jämfört med den lilla kroppen, ser ut som en karikatyr nästan.
Citera
2024-07-14, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Är inte Patricia en klubb för bögare?
En känd bögande rappare kanske?

Bara på torsdagar väl? Det var en taxichaffis som sa det för många år sen till mig.
Citera
2024-07-14, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CasaBasa
Inte för att försvara Z.E beteende, men vakterna på Patricia är riktig smuts de också ( mest troligt på order av sina chefer). Dom har alltid jobbat på samma sätt.

Ta enkla byten. Alltid killar/män. Fullt betalande gäster (garderob, inträde). Någon timme senare är gästen för full och blir avvisad. Spelar ingen roll om du druckit 10 öl eller vatten hela kvällen, du åker ut om vakten väljer ut dig.

Visserligen länge sedan nu jag var ute och festade i City, men var allmänt känt att vakterna på Patricia arbetade så.

Sen att Z.E säkert är en jobbig jävel att ha som gäst kan säkert också ha spelat in 😂. Liten spinkig hashrökare med storhetskomplex från förorten, som säkert var både full och laddad
Nu när du nämner det känner jag oproportionerligt många som blivit utkastade från just Patricia, och de är inga bråkstakar.
Citera
2024-07-14, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Vad tänker du att vakterna ska göra på en klubb? Släppa in folk och sedan låta dom dricka sig redlöst berusade och bara titta på?

Det kanske är nytt för dig men man måste ha ett tillstånd för att servera alkohol. Tillståndet kan när som helst dras in, bland annat om det anses att fyllenivån är för hög i lokalen.

Jag förstår att detta är svårt att ta in, men det är så det är. Sen är en nattklubb ingen välgörenhet, vem fan vill ha gäster som bara sitter och dricker gratis vatten?

Nu tvivlar jag inte på att just denna gäst var ett svin eftersom Z.E är känd för att vara ett sådant. Jag har andrahandsinformation på hur han festat/knarkat på ett hotell, där han och hans kompisar vägrade lämna rummet. Polisen fick avvisa.

Men givetvis kan vakter bete sig illa. Jag har hört precis samma rykten om att dessa vakter ibland kastar ut killar som inte förtjänar att kastas ut. Detta för att få in fler gäster som betalar dyrt inträde och garderob. Det är väl inte så svårt att tänka sig?
Citera
2024-07-14, 09:05
Medlem
Arne_Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g11
här e videon https://gofile.io/d/PyQZTU

Oj vad han verkade aggressiv. Kostymen var även tio storlekar för stor, ska man slåss med två vakter borde man kanske ha någon sorts träning i närstrid så man inte åker i backen direkt. Pinsam individ som ej kan lösa sina problem verbalt utan låter känslorna ta över, och bitas? Det gör väl små barn och tjejer, vad ska han göra nästa gång han hamnar i bråk, rycka vakten i håret eller riva vakten på armen?
Citera
2024-07-14, 09:41
Medlem
Blatten väger 50 kg, sönderknarkad och tror sig kunna slåss mot en hel vaktstyrka. Vilken jävla nolla, men en ännu större förlust för Sverige som måste försörja denna blodigel och hela hans incestfamilj.

Någon som sitter på Jozef Wojciechowiczs (vilket djälva namn!) belastningsregister? Det måste vara tvåsiffrigt.
Senast redigerad av Treschow 2024-07-14 kl. 09:44.
Citera
2024-07-14, 11:21
Medlem
Z.e sitter häktad nu har även anmält en
Citera
2024-07-14, 11:26
Medlem
Z.e ör så mystisk rappare 🤣🤣
Citera
2024-07-14, 11:27
Medlem
Visste något va lurt när han rappa om varför betala för fit… när ku.. är gratis
Citera
2024-07-14, 11:27
Medlem
Även om han ör typ sveriges sämsta rappare kommer det ju påverka hans spotify ÄNNU mer än va de redan har varit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in