2024-07-13, 18:12
  #34441
Avslutad
Hon gömmer naturligtvis honom i huset. Han är kassakon. Han är hemma hela tiden.
Citera
2024-07-13, 18:14
  #34442
Medlem
Turbaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du har helt klart en poäng i det du säger. Då får vi avvakta tills vi får mer säker information.

Det lär komma mer, spännande fall detta då sambon går ut och skriver på socialamedier.

Tjockmicke har gått underjorden, plockat bort alla sociala medier, tagit bort information på informations sidor (inte alla)
Gått ur företaget
Huset vart vandaliserat i natt.
Men hon skrev något om att hon hade 2 hundar där utan uppsikt över hela natten.
Så är ett brott till i familjen
Citera
2024-07-13, 18:15
  #34443
Medlem
Turbaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Hon gömmer naturligtvis honom i huset. Han är kassakon. Han är hemma hela tiden.

Lampan är tänd men ingen hemma 🤷‍♂️
Citera
2024-07-13, 18:16
  #34444
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Österrike och södra Tyskland är väldigt liberala när det kommer till barnsex och incest, vilket kan bli hans smala lycka. Hon stannar.

#442

Jävligt osmakligt av dig att prata om anhöriga på det här sättet. Särskilt då det rör sig om rena antaganden som du drar ur röven. Skärp dig.
Citera
2024-07-13, 18:21
  #34445
Medlem
StigEngstroms avatar
Jo tjena att en värmepumpsmonterande donna har köpt den där kåken...
Citera
2024-07-13, 18:29
  #34446
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jävligt osmakligt av dig att prata om anhöriga på det här sättet. Särskilt då det rör sig om rena antaganden som du drar ur röven. Skärp dig.
Äsch då, lite snaskiga spekulationer måste vi få kosta på oss, även om de inte är helt realistiska. För vem vet, hon kanske är en avlägsen släkting till en av de starkast lysande stjärnorna på incesthimlen, självaste Josef.
Citera
2024-07-13, 18:33
  #34447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Veti fan.. han hade ju bott i det huset något år innan hon flyttade in.
Lagfarten står på gäddan.
Citera
2024-07-13, 18:37
  #34448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Skrev hon det i någon grupp eller på sin egen fb

#442

Brottsfritt vingåker skrev hon i
Citera
2024-07-13, 18:38
  #34449
Medlem
Turbaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jo tjena att en värmepumpsmonterande donna har köpt den där kåken...

Hon är inte delägare i huset. Bara kolla lagfarten.
Citera
2024-07-13, 18:38
  #34450
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Äsch då, lite snaskiga spekulationer måste vi få kosta på oss, även om de inte är helt realistiska. För vem vet, hon kanske är en avlägsen släkting till en av de starkast lysande stjärnorna på incesthimlen, självaste Josef.

Bang on target. #Fritzl #442
Citera
2024-07-13, 18:38
  #34451
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virility99
Brottsfritt vingåker skrev hon i


Tackar!
Citera
2024-07-13, 18:39
  #34452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag ursäktar inte ungar som förstör deras hus men hon uttrycker sig rätt märkligt.
"Det är lika straffbart som andra saker!"
Ehm ok, vad mennar du med det?
"Det är mitt hus!:
Nja är det verkligen det?
Om någon har tid så är det offentlig handling vem som äger en fastighet. All information finns i länken. Då kan man se om gädda #422 äger fastigheten eller hans sambo. Det är bara och logga in så får man all information omgående.
https://www.lantmateriet.se/sv/fastighet-och-mark/information-om-fastigheter/vem-ager-fastigheten/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in