2024-07-13, 12:57
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Jo, det är en bögklubb. Undra om det kan vara Markoolio?

Marko är väl inte aktersnurra?
Ännu mindre rappare.
Citera
2024-07-13, 13:00
Medlem
Hamnade i handgemäng på Patricia för ett par år sedan när några blattar inte tyckte om att jag kysste en kvinna som de tyckte var deras eftersom de gått fram och försökt prata med henne och hennes väninnor tidigare under kvällen.

Det varade i någon minut innan vakter kom och rugby-tacklade och slängde ut dem medan blattarna väsnades med "knolla din mama" och allt möjligt. Roliga var att vakterna kom fram till mig efteråt och bad om ursäkt därför de brukar vanligtvis undgå att släppa in "kulturberikare" och berättade om problem de upplevt i yrket med dem och hur många jävla gånger de behövde hantera sådana om de tog något vaktgig på Gröna Lund och hur det var en sorglig utveckling av Sverige.

För varje sådan här blatteincident som lyckas nå media så är det ju tusentals du aldrig kommer att få höra om. Man kan ju tänka sig själv hur det skulle vara att arbeta i vaktyrket idag och behöva hantera blattar hela tiden och riskera att bli biten av en sån jävla apa på sin arbetstid.
Senast redigerad av HansVonFreudhaus 2024-07-13 kl. 13:16.
Citera
2024-07-13, 13:06
Medlem
Stark-Senaps avatar
Bits de nu, prata i takt-gubbarna? Vad bra, då har ju Sluta skjut haft effekt.
Citera
2024-07-13, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Z.E. Tjusig typ. ”Av romsk och polsk börd. Levde tidigt som livstidskriminell.” (Wikipedia)

Om du nu ska citera något så kan du åtminstone stava rätt.
LIVSSTIL
Citera
2024-07-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
Vilken sten har du bott under dem senaste åren?

De flesta raplyssnare, med vett kvar i skallen, har för länge sedan överlag slutat lyssna på svensk rap. Känner många som lyssnat 10-25 år på musiken men som idag bara lyssnar på ett fåtal artister från Sverige - sådana utan gangsterimage. Om du uppskattar trap och drill finns det betydligt bättre förlagor i staterna och UK.

Det är snarast de som bara konsumerar svensk gangsterglorifierande rap som lever under en sten. Gillar man musik vill man höra det som låter bra, i synnerhet när smaken har blivit mer utvecklad.
Du kan knappast kalla den svenska drillen för nyskapande eller avant garde.
Citera
2024-07-13, 14:15
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Bits de nu, prata i takt-gubbarna? Vad bra, då har ju Sluta skjut haft effekt.

Haha!

Fast man vet ju aldrig vilken smitta en sån där går och bär på..
När jag föreställer mig zigenare så är ju ord som ”hygien”, ”renlighet” etc inte något jag förknippar dessa med.

Vem vet var hans käft varit innan han valde att helt sonika ta en tugga utav BO:s arm..?
Citera
2024-07-13, 14:15
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Jo, det är en bögklubb. Undra om det kan vara Markoolio?

Det är inte en renodlad bögklubb.
Är nog 90% straighta människor bland gästerna
Citera
2024-07-13, 15:16
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Hamnade i handgemäng på Patricia för ett par år sedan när några blattar inte tyckte om att jag kysste en kvinna som de tyckte var deras eftersom de gått fram och försökt prata med henne och hennes väninnor tidigare under kvällen.

Det varade i någon minut innan vakter kom och rugby-tacklade och slängde ut dem medan blattarna väsnades med "knolla din mama" och allt möjligt. Roliga var att vakterna kom fram till mig efteråt och bad om ursäkt därför de brukar vanligtvis undgå att släppa in "kulturberikare" och berättade om problem de upplevt i yrket med dem och hur många jävla gånger de behövde hantera sådana om de tog något vaktgig på Gröna Lund och hur det var en sorglig utveckling av Sverige.

För varje sådan här blatteincident som lyckas nå media så är det ju tusentals du aldrig kommer att få höra om. Man kan ju tänka sig själv hur det skulle vara att arbeta i vaktyrket idag och behöva hantera blattar hela tiden och riskera att bli biten av en sån jävla apa på sin arbetstid.
"Kvinna"?
Citera
2024-07-13, 15:32
Medlem
Fick PM om att det skulle handla om Mark*li** men ta det för vad det är…
Citera
2024-07-13, 15:52
Avstängd
coolabananer123s avatar
Patricia är ett 05 ställe för folk som tjänar under 500.000 per år. Söndagar är någon sorts gay dag.
Oftast grisigt och lökigt där.
Citera
2024-07-13, 16:32
Medlem
Så, när kommer rap-hiten ”Bögbettet” om beefen på Patricia?
Citera
2024-07-13, 16:47
Avstängd
coolabananer123s avatar
Någon måste ju vart där??
Fb kryllar ju av pk slyngel från södermalm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in