2024-07-12, 18:12
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Om JG är skadad är det väl inte AIK som betalar lönen eller? Är ju sjuk sits man hamnat där klubben ska begå försäkringsbedrägerier för att det inte är värt att spela honom.

I storstan blir man inte hängd om man går utanför huset med med suit istället för varsel eller snickarbyxor. Henok får se ut som Krösus Sork om han vinner matcher.
Första två veckorna får ni väl betala lön som alla andra företag? 🤔
Citera
2024-07-12, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Snygg halmgubbe.

Ni är fan värre än en somalisk flerbarnsfamilj. "Vadå, ska idrotten inte få bidrag eller?!". Smutsiga parasiter.

Som sagt lägg ner idiotin nu, sällan jag sett denna nivå av dumhet.
Citera
2024-07-12, 18:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Så idag är nationalarenan officiellt en jordgubbe.

Hur känns det för solnaiterna?
Skulle ärligt talat inte kunna bry mig mindre.

Det är illa men är verkligen Tele2, Falcon alkoholfri, Platinum Cars eller Eleda så mycket bättre?

Sponsnamn generellt är ett otyg dock.
Citera
2024-07-12, 18:16
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Som sagt lägg ner idiotin nu, sällan jag sett denna nivå av dumhet.

Skev sak snöa in sig på och hela tiden repetera tills de blir en sanning. Definitionen av troll…

Tror du det blir någon avspark imorgon i Sölvesborg!?
Citera
2024-07-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Skev sak snöa in sig på och hela tiden repetera tills de blir en sanning. Definitionen av troll…

Tror du det blir någon avspark imorgon i Sölvesborg!?

Jo ruggigt trött på killen, sen när man googlar aik kommunstöd så blir första resultat att aik (visserligen hockey) använt kommmunen som en bankomat med miljonskuld och billiga ishallstimmar. Men nä AIK får aldrig någonting 😩
Jävla gnällsamhälle där alla ska klaga på vad alla andra gör fel och aldrig kolla sig i spegeln.

Jo det hoppas jag verkligen, varför skulle det inte bli avspark?
Citera
2024-07-13, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cratzie
Nu är det officiellt när UEFA klubb-koefficient har uppdaterats
https://www.uefa.com/nationalassociations/uefarankings/club/?year=2025

*poppar popcorn och inväntar MFF's bror duktig förklaringar*

Vill man ens bemöda sig med att svara på detta igen åt er tröga diffare, det där är fortfarande säsongen 24/25 det kan börja gälla och baserat på minsta poäng Malmö och Dif kan ta i denna säsongens kval, hel kvalet denna säsongen är baserat på säsong 23/24.
Ni är ungefär lika tröga som dom bajare som fortfarande hävdar att dom har en europatitel för att man deltagit i intertotocupen.
Ni kan gärna få skryta nästa säsong om ni tar en kvalplats till europa och Malmö inte tar en jävla massa poäng denna säsongen och fortfarande är före er.
Dessutom säger inte poängen så mycket om hur bra man är i europa, vilken jubelidiot som helst som följt svensk fotboll lite senaste 10 åren ser att Malmö varit bäst i europa överlägset av svenska lag.
Fan historiskt i europa är ni ganska långt ner på listan bakom Malmö, AIK, GBG och det äcklar mig att säga det men till och med Helsingborg. Vänta till den dagen ni är av med poängen för er lyckade säsong, då är ni väl nere på plats 200 eller nåt.
Citera
2024-07-13, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Det är illa men är verkligen Tele2, Falcon alkoholfri, Platinum Cars eller Eleda så mycket bättre?

Nej det är ju så i dagens fotboll tyvärr, nästan alla arenor har ett sponsornamn det är nåt vi får svälja helt enkelt.
Citera
2024-07-13, 03:43
Medlem
Citat:
Jo ruggigt trött på killen, sen när man googlar aik kommunstöd så blir första resultat att aik (visserligen hockey) använt kommmunen som en bankomat med miljonskuld och billiga ishallstimmar. Men nä AIK får aldrig någonting 😩
Jävla gnällsamhälle där alla ska klaga på vad alla andra gör fel och aldrig kolla sig i spegeln.

Har ju nämnts en hel del regn, men hoppas det blir match.
Citera
2024-07-13, 08:45
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Teu skriver insiktsfullt och ärligt om den kommunala korruptionen i Malmö. Men det är ju högst mänskligt att vilja skjuta budbäraren. Inte helt olikt hur SD behandlas i den politiska debatten.

Sedan gäller såklart olika regler i fotboll och hockey. I hockey är alla småstäder lika brutalt dopade som Malmö. Också därför Stockholm och Solna inte har lag i SHL.
Citera
2024-07-13, 09:00
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Strawberry och Falcon alkoholfri delar på förstaplatsen som fulaste.

Men ja, sponsornamnen är överlag skit.
Citera
2024-07-13, 09:03
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Alla töntiga sponsornamn är en skymf egentligen. Jordgubben är väl en av de värre men vad fan ska man göra. Leva i en bajenbubbla kanske och kalla den för Nya Råsunda inofficiellt.

Gårdarna levde i samma "bubbla" en gång i tiden.

https://gofile.io/d/QqKyG2
Citera
2024-07-13, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Vill man ens bemöda sig med att svara på detta igen åt er tröga diffare, det där är fortfarande säsongen 24/25 det kan börja gälla och baserat på minsta poäng Malmö och Dif kan ta i denna säsongens kval, hel kvalet denna säsongen är baserat på säsong 23/24.
Ni är ungefär lika tröga som dom bajare som fortfarande hävdar att dom har en europatitel för att man deltagit i intertotocupen.
Ni kan gärna få skryta nästa säsong om ni tar en kvalplats till europa och Malmö inte tar en jävla massa poäng denna säsongen och fortfarande är före er.
Dessutom säger inte poängen så mycket om hur bra man är i europa, vilken jubelidiot som helst som följt svensk fotboll lite senaste 10 åren ser att Malmö varit bäst i europa överlägset av svenska lag.
Fan historiskt i europa är ni ganska långt ner på listan bakom Malmö, AIK, GBG och det äcklar mig att säga det men till och med Helsingborg. Vänta till den dagen ni är av med poängen för er lyckade säsong, då är ni väl nere på plats 200 eller nåt.

Lugna ner dig lite. Inte bra för blodtrycket att gå runt och vara så där butter .
Ni leder ju Allsvenskan just nu!
Precis som DIF är bästa svenska lag i Europa just nu vilket är det rankingen på länken visar. Den kommer uppdateras efter varje omgång.
Efter nästa Europa-omgång kommer DIF fortfarande leda, men ni kan gå om i höst med lite gynnsamma resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in