2024-07-12, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är lite lustigt att en person som sitter på en av världens mäktigaste maktpositioner är oförmögen att ens prata begripligt. Hur dement han må vara kan diskuteras, men han är bevisligen så svårt märkt av ålderdom att han aldrig hade kunnat sitta kvar på ens ett obetydligt ämbete i en annan situation; han hade fått en klapp på axeln och blivit avtackad för länge sedan. Det är otroligt kontraproduktivt att låta honom gå till val; Trump lär vara själaglad över Demokraternas vansinne.

Vet du inte min son, med hur lite förstånd världen styrs?

De är en maffia som styr för deras eget bästa även om de är halta, lytta eller efterblivna.
Citera
2024-07-12, 07:27
Bannlyst
Nu kallade han Kamala Harris för Trump 🤣🤣🤣
Det här var dödsstöten för Biden, han är rökt nu, 100%.
https://x.com/EndWokeness/status/1811546099808895093
Och här Zelensky för Putin 🤣🤣🤣
https://x.com/EndWokeness/status/1811518638693790135
Citera
2024-07-12, 07:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snitcho
Den gruppen väljare är redan Demokrater. Det är republikaner och obestämda man vill välja över. Där tror jag inte hon kommer gå hem. Hon har dessutom spelat med sin trovärdighet genom att (mot bättre vetande!) låsa sig i positionen att det inte är något kognitivt fel på JB. Lojalt och hedervärt på sätt och vis - men hon är nu en del av den krets som mörkat JB uppenbara förfall.

Många pratar om Gavin Newsome. Han tror jag personligen ses som allt för "woke". Precis som Harris mycket poppis i de egna leden, men knappast en valvinnare. Min personliga favorit är det ingen som ens föreslår. Utrikesministern Antony Blinken. Kanske för att han är jude och antisemitismen fått starkt fäste i woke-vänstern som fått väldigt mycket att säga till om pga Gazakriget.

Med Blinken hade Demokraterna fått en riktigt skarp kandidat. Apropå att Blinken är jude och att vänstern inom Demokraterna blivit mer antisemitisk så har de inget val, de lär knappast rösta på Trump.

Det börjar bli bråttom nu, Blinken är det mest intressanta förslaget jag sett hittills.

Edit:

Med Biden får vi:

President Putin som Ukrainas president.
Kamala Harris som vicepresident Trump.

Biden måste ovillkorligen bort. Att han inte tycks förstå det själv är riktigt illa.
Senast redigerad av SithMaster 2024-07-12 kl. 07:49.
Citera
2024-07-12, 07:38
Medlem
Nästan för bra för att vara sant.

Man skulle kunna tror att han trollar för att visa hur korrupt allt är och styrs men nej, han är så här.
Citera
2024-07-12, 07:42
Medlem
Glöm inte att 90% av svenskarna tycker bidén är bästa mest populära presidenten i världshistorien, för det har tvn sagt till dem.
Citera
2024-07-12, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Tack. Irrade runt på nätet för en faktakoll och du har rätt.

ja, de slutade med att andra fick faktakolla dig istället, svagt.
Citera
2024-07-12, 07:44
Medlem
Epimaness avatar
Boris Jeltsin kunde i varje fall dansa...
Citera
2024-07-12, 07:44
Medlem
Karlastars avatar
Bettingbolagen är nu så övertygade om att Trump kommer vinna att oddset för Trumpseger närmar sig 1.0 i rasande takt.

Vad är alternativet istället för Biden? En svart WOKE-kärring som är tidernas mest hatade vice president och som partiet till varje pris håller bort från rampljuset.

Lycka till demokraterna
Citera
2024-07-12, 07:47
Medlem
Härliga tider! Som en riktig show! Precis när det behövs som mest.....

När ska gubben Biden sluta vara girig å byta ut sig? lol

Är väl inte långt kvar i åldern innan Trump börjar snurra till det också iofs
Citera
2024-07-12, 07:48
Medlem
Alla kan säga fel men han verkar göra det hela tiden. Det är skrämmande att USA inte kan hitta en annan demokrat, ska en dement gubbe vara president för världens största land. Det kan inte bli mer pinsamt.
Citera
2024-07-12, 07:49
Medlem
jesussugers avatar
Trodde först jag satt och titta på SNL
Vilken jävla pajas han är Biden haha
Citera
2024-07-12, 07:51
Medlem
Ghibellinos avatar
Man bör skilja på rena felsägningar och att vara mentalt frånvarande (som nu senast i debatten).

Jag har inte kollat på de här senaste klippen, men misstänker att det ändå är mindre allvarliga felsägningar (alltså, mindre allvarliga i kognitiv mening, men kanske allvarliga rent politiskt).

Sen måste jag också fråga: varför bryr sig någon om vad Clooney anser? Det här är bara en skådespelare, som inte ens kunde göra en vettig bedömning av vem som skulle vinna 2016.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in