Citat:
Ursprungligen postat av
snitcho
Den gruppen väljare är redan Demokrater. Det är republikaner och obestämda man vill välja över. Där tror jag inte hon kommer gå hem. Hon har dessutom spelat med sin trovärdighet genom att (mot bättre vetande!) låsa sig i positionen att det inte är något kognitivt fel på JB. Lojalt och hedervärt på sätt och vis - men hon är nu en del av den krets som mörkat JB uppenbara förfall.
Många pratar om Gavin Newsome. Han tror jag personligen ses som allt för "woke". Precis som Harris mycket poppis i de egna leden, men knappast en valvinnare. Min personliga favorit är det ingen som ens föreslår. Utrikesministern Antony Blinken. Kanske för att han är jude och antisemitismen fått starkt fäste i woke-vänstern som fått väldigt mycket att säga till om pga Gazakriget.
Med Blinken hade Demokraterna fått en riktigt skarp kandidat. Apropå att Blinken är jude och att vänstern inom Demokraterna blivit mer antisemitisk så har de inget val, de lär knappast rösta på Trump.
Det börjar bli bråttom nu, Blinken är det mest intressanta förslaget jag sett hittills.
Edit:
Med Biden får vi:
President Putin som Ukrainas president.
Kamala Harris som vicepresident Trump.
Biden måste ovillkorligen bort. Att han inte tycks förstå det själv är riktigt illa.