2024-07-12, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joosa
Ser vi samma presskonferens? Förutom VP-tabben i början (som givetvis vem som helst hade kunnat göra) tycker jag han svarar bra på frågorna!
Sludrar, tappar ständigt tråden "anyway" och detta på förberedda frågor eller missade du när han visade lappen och sa att han fått förberätt vilka som Journalister som skulle få ställa frågor. Trotts det så är det ju mest bara en ordsallad av ibland inte ens sammansatta meningar som mumlas ut.

Men visst här och där kommer 30 sekunder då rösten är normal och det inte är rent svammel.

In och ut ur "dimman" Det som visar tydligast att det är sjukdom
Citera
2024-07-12, 02:07
Medlem
RebuildSwedens avatar
Kolla på en presskonferens med Biden från 4 år tillbaka, det är en helt annan människa. Han kommer aldrig att kunna vara president i 4 år till. Jag tror inte ens att han håller i ett år till. Dessa sjukdomar är inte att leka med om han nu har demens eller parkinsons. Det kan gå väldigt fort.
Citera
2024-07-12, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vadå inte låter? Joe gör precis som han vill. Men vore riktigt illa om hans fru och son TVINGAR honom att fortsätta, men detta låter faktiskt som rent skitsnack.

Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Sägs att det är frun och Hunter som inte låter honom gå i pension. Är fördelarna verkligen så bra med en pappa och make som president? Undra vad motivet är. Kanske avskyr honom och gillar av att se gubben förnedrad.

Nej när du har demens som Joe, sjukdomen gör ju att du saknar insikt..
Citera
Avslutad
När jag läste trådstarten så trodde jag det skulle vara mycket värre än var det var, tyckte ändå Biden ändå räddade det lite småcharmigt.... Med det sagt så tycker jag som många andra andra att Biden är ett stort skämt, vi behöver en stark demokrat för Europa och hela världens säkerhet.

Men man ska ha klart för sig att Biden bara är president (en symbol) bakom denna symbol så är USA världens enda supermakt och kommer så förbli, vår vän.
Citera
Medlem
"I wouldn’t have picked Vice President Trump to be vice president if I think she’s not qualified to be president".
Citera
2024-07-12, 02:11
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vadå inte låter? Joe gör precis som han vill. Men vore riktigt illa om hans fru och son TVINGAR honom att fortsätta, men detta låter faktiskt som rent skitsnack.

Vem vet. Hans närmaste bör veta hur han egentligen mår. Om han håller på att tappa det helt är deras fortsatta stöd märkligt.

https://www.aljazeera.com/news/2024/7/1/bidens-family-tells-him-to-stay-in-us-presidential-race
Citera
2024-07-12, 02:12
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Drogerna börjar ebba ut nu. Han börjar bli riktigt virrig nu....

Frågan om han reflekterat över om han kunnat handla annorlunda i Israel/Palestina-konflikten besvaras med hur bra han är och vad mycket han har uträttat. Biden förmår inte reflektera.
Citera
2024-07-12, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keny69
När jag läste trådstarten så trodde jag det skulle vara mycket värre än var det var, tyckte ändå Biden ändå räddade det lite småcharmigt.... Med det sagt så tycker jag som många andra andra att Biden är ett stort skämt, vi behöver en stark demokrat för Europa och hela världens säkerhet.

Men man ska ha klart för sig att Biden bara är president (en symbol) bakom denna symbol så är USA världens enda supermakt och kommer så förbli, vår vän.
Problemet med ditt resonemang är ju att vi är utan demokrati om POTUS bara är en "symbol"
Citera
2024-07-12, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Problemet med ditt resonemang är ju att vi är utan demokrati om POTUS bara är en "symbol"
Då styrs vi ju av icke valda tjänstemän
Citera
2024-07-12, 02:16
Medlem
Kul att han svarade ärligt att Israel inte ska gör samma misstag som USA i Afghanistan..
Citera
2024-07-12, 02:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RebuildSweden
Kolla på en presskonferens med Biden från 4 år tillbaka, det är en helt annan människa. Han kommer aldrig att kunna vara president i 4 år till. Jag tror inte ens att han håller i ett år till. Dessa sjukdomar är inte att leka med om han nu har demens eller parkinsons. Det kan gå väldigt fort.
Mmm, det här är en avgörande genomklappning. Jag skulle inte gå så långt som att säga att han säkert har demens i klinisk mening, jag har nämligen känt gamla människor i hans ålder eller litet äldre som ibland uttryckte sig virrigt eller var "djupt inne i sina egna fantasier", utan att för den skull vara dementa - men han är inte i ett skick som duger för att fortsätta som president.

Faktum är att han inte ens borde sitta kvar året ut. Om han är så här, så borde Kamala Harris ta över ämbetet. Men helst inte nomineringen som kandidat (om det nu går att skilja på dessa funktioner).
Citera
2024-07-12, 02:17
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som vet om klippet finns där han kallar Harris för Trump?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in