2024-07-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Överklaga domen.
Din styvpappa har ju i sina vittnesförhör berättat att han sa till en av dem att du var minderårig.
Och både din mor och din styvpappa har sett din förändring i hur du var efter händelsen mot hur du var innan händelsen. Finns mycket mer att gräva i där. Så. överklaga domen. Helt horribelt att det blev en friande dom.

Jag tycker också att det är sjukt att dom blev friade. Men finns inget mer jag kan göra nu. Har gått ut i sydsvenskan gällande min historia.. och tyvärr går dom helt fria...
Citera
2024-07-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddtapio
Ledsen för utfallet. ALLA vet att det bygger på gammal sjuk lagstiftning så du får inte känna dig sviken av samhället som det ser ut idag. Du är sviken av det gamla samhället och dåtidens dåliga lagar. Du ska också veta att dessa gossar är bundna till skampålen i resten av sina liv. Deras arbetskamrater, deras fruars kompisar, frisören, pizzabagaren, barnens dagisfröknar, barnens framtida flick/pojkvänner. Alla vet att mannen som står framför dem är en hund. Våldtäktsmännen kommer aldrig att kunna hålla huvudet högt igen, de är dömda av folket. De är ingenting nu. Så bygg upp ditt liv i vetskap om att du har slagit sönder deras liv. Som en superhjältinna! Vi är på din sida

Jag hoppades få min rättvisa genom lagen.. men jag förväntade mig för mycket av det svenska rättssystemet. Jag hoppas verkligen att deras liv är förstört, för mitt kommer alltid vara trasigt med tanke på vad dom gjorde mot mig. Jag var bara ett barn... uppskattar all stöttning jag fått av er, tro mig jag har följt era diskussioner och en del av er finns i mitt hjärta- för att ni ser sanningen!❤️🙌 nu finns det inget mer att göra, dom går fria... fyfan...
Citera
2024-07-08, 12:47
Medlem
Helt ofattbart att dom friade dessa män. Det står som utan tvivel att hon har haft sex med alla 3 männen och samma kväll åker till sjukhuset för att hon blivit våldtagen.
Varför skulle hon samma kväll som hon har haft sex med dom och ångrar sig? Hur vanligt är det med 14 åringar tjejer som vill ha 3 kanter med folk hon inte känner som är betydligt mycket äldre än henne.
Dessa 3 är våldtäktsmän och pedofiler i mina ögon. När man är i den åldern så är det lätt att veta vilka som är minderåriga eller inte.
Hennes far borde göra det enda rätta som ska göras i detta läget när rättsystem failar.
Citera
2024-07-08, 13:08
Medlem
Vilket skämt som vanligt går våldtäktsmän fria
Citera
2024-07-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniela96
Jag tycker också att det är sjukt att dom blev friade. Men finns inget mer jag kan göra nu. Har gått ut i sydsvenskan gällande min historia.. och tyvärr går dom helt fria...

Ta nu hand om dig! Det är bra att du går ut i media, hoppas du iaf. genom det kan känna viss upprättelse!
Citera
2024-07-08, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniela96
Jag hoppades få min rättvisa genom lagen.. men jag förväntade mig för mycket av det svenska rättssystemet. Jag hoppas verkligen att deras liv är förstört, för mitt kommer alltid vara trasigt med tanke på vad dom gjorde mot mig. Jag var bara ett barn... uppskattar all stöttning jag fått av er, tro mig jag har följt era diskussioner och en del av er finns i mitt hjärta- för att ni ser sanningen!❤️🙌 nu finns det inget mer att göra, dom går fria... fyfan...

Undra hur deras barn och fruar ser på vad dem gjort eller kollegor osv

De kommer ändå bli straffade av samhället även om det inte blev så rättsligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in