2024-07-08, 09:13
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Samir är nya fågelturken. Han var på flygplanet som flög in i en fågel och fick vända.

Herregud så jävla patetisk han är... Kalkonturken gråter ut...
Citera
2024-07-08, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Herregud så jävla patetisk han är... Kalkonturken gråter ut...
Håller med vilken jävla looser
Citera
2025-01-06, 19:58
Medlem
kukflashs avatar
Bror, du och jag!

Nu ska han tydligen påbörja någon utbildning inom finans. ”Jag har insett att jag älskar siffror och är nörd”. Ja absolut, klart att du är nörd.

Har han ens godkänt i matematik undrar jag? Han verkar inte vara den vassaste kniven i lådan.
Citera
2025-01-06, 20:04
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Bror, du och jag!

Nu ska han tydligen påbörja någon utbildning inom finans. ”Jag har insett att jag älskar siffror och är nörd”. Ja absolut, klart att du är nörd.

Har han ens godkänt i matematik undrar jag? Han verkar inte vara den vassaste kniven i lådan.
Kan detta vara peak kryptohypen för denna gång. Inom någon månad kommer Samir att starta något Instakonto där han ger råd om hur lätt det är otroligt lätt att bli miljonär genom att köpa några shitcoins som han har upptäckt.
Citera
2025-01-07, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kan detta vara peak kryptohypen för denna gång. Inom någon månad kommer Samir att starta något Instakonto där han ger råd om hur lätt det är otroligt lätt att bli miljonär genom att köpa några shitcoins som han har upptäckt.

Har en känsla av att han gör allt för pengar.
Citera
2025-01-10, 18:51
Medlem
Kredd av han att plugga men borde han inte landat nåt jobb redan vid det här laget?
Inga kontakter? Har han nån lyckad business bakom sig?
Citera
2025-01-11, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Kredd av han att plugga men borde han inte landat nåt jobb redan vid det här laget?
Inga kontakter? Har han nån lyckad business bakom sig?

Han är ganska misslyckad person i grunden. Vad han än har gett sig in på har det misslyckats.
Anledningen till det är att han jagar snabba pengar och beröm.
Förmodligen ganska osäker som person och måste flexa för att betyda något.
Invandrare överlag har bra kontakter. Det är nog ingen brist på det utan mer brist på moral som gör att han inte lyckas.
Citera
2025-01-12, 08:32
Medlem
Tycker han verkar väldigt duktigt och smart. Inte många som klarar av att plugga mäklare 3 år sen även nu ekonom programmet. Rätt tunga utbildningar ändå som kräver bra betyg för att komma in. Han kanske skulle klara läkarprogrammet me
Citera
2025-01-12, 11:33
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Tycker han verkar väldigt duktigt och smart. Inte många som klarar av att plugga mäklare 3 år sen även nu ekonom programmet. Rätt tunga utbildningar ändå som kräver bra betyg för att komma in. Han kanske skulle klara läkarprogrammet me
Ironi är en svår konst
Citera
2025-01-13, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Bror, du och jag!

Att Samir skulle bli antagen till ett universitet känns extremt osannolikt. Förmodligen någon köp-utbildning på kort tid.
Citera
2025-02-23, 08:47
Medlem
Intressant att han är med i Mot alla odds på SVT, där själva premissen är att en grupp invandrare som inte kan åka skidor ska åka Vasaloppet. Samtidigt som han tidigare har kallat sig själv grym på att åka skidor och har YouTube-videos från fjällen där han åker helt utan problem.
Citera
2025-02-23, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango

Ytterst få mäklare har en treårig (180 hp) Fastighetsvetenskaplig examen (ca 2-4%}. Det gäller även Samir som endast har 90-120 köpe hp.

Brasnyggman
Fil. Kand Fastighetsvetenskap
Senast redigerad av brasnyggman 2025-02-23 kl. 12:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in