2024-07-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Jag tror inte heller att han är riktigt så korkad att han inte vet vad han gör. Det vet han såklart! Alla som går på det är mer korkade, skulle jag säga.

Inte heller är han den förste att försöka utnyttja sin efterblivenhet för att få sympatier. En annan som jag tar fritt ur minnet är RickiRomaRommin
https://dumpen.se/2023/03/24/rickiromarommin-napp-204-goteborg/

#439 darrar under konfrontationen för att han är en fegis som inte klarar av att hantera vuxna och stå för vad han har gjort. Han förtjänar inga sympatier för det.

Språket i chatloggen ser ut att tillhöra en hjärnskadad person, men som någon skrev kanske det beror på dyslexi. Fattar annars inte varför han skriver som han gör, kan han vara så halvkorkad att han tänker att det är snabbare och smidigare att skriva extremt korta meningar och därför skriver saker som "du kåt" vilket måste vara direkt försvårande för honom online.
Citera
2024-07-05, 12:55
Medlem
tindravargs avatar
har någon rebus på #439?
Citera
2024-07-05, 13:01
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Jag tror inte heller att han är riktigt så korkad att han inte vet vad han gör. Det vet han såklart! Alla som går på det är mer korkade, skulle jag säga.

Inte heller är han den förste att försöka utnyttja sin efterblivenhet för att få sympatier. En annan som jag tar fritt ur minnet är RickiRomaRommin
https://dumpen.se/2023/03/24/rickiromarommin-napp-204-goteborg/

#439 darrar under konfrontationen för att han är en fegis som inte klarar av att hantera vuxna och stå för vad han har gjort. Han förtjänar inga sympatier för det.

Såna här missfoster lär sig att spela på sin efterblivenhet för att komma undan konsekvenser.
Citera
2024-07-05, 13:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Varför skulle han inte hängas ut?
För det finns ingen fallhöjd utanför familjen. Han har inga vänner, det är bara jobb och hans dotter och hennes barn. Det är dottern som får ta den absolut största smällen här, trots att hon är oskyldig. Det hade inte behövt ske offentligt.
Citera
2024-07-05, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Språket i chatloggen ser ut att tillhöra en hjärnskadad person, men som någon skrev kanske det beror på dyslexi. Fattar annars inte varför han skriver som han gör, kan han vara så halvkorkad att han tänker att det är snabbare och smidigare att skriva extremt korta meningar och därför skriver saker som "du kåt" vilket måste vara direkt försvårande för honom online.

Svårt att säga med en sån person som #439. Han framstår som en totalt misslyckad person som förmodligen inte kan någonting. Min gissning är att han förmodligen låg hemma och runkade, istället för att följa med i lektionerna i särskolan. Om han ens fullföljt grundskolan så tror jag att han hade bottenbetyg i nära nog samtliga ämnen.
Citera
2024-07-05, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Han har antagligen någon anhörig som bor på Lidingö. Lädertjackisen är inte den som har kapital att bo på en sådan adress på Lidingö.

Lägenheten han bodde i på Lidingö är en 1:a på 19kvm.
Citera
2024-07-05, 13:13
Medlem
Rätt credigt att lyckas spara åtminstone en pligg i underkäken.
Hur fan kan man förstöra käften så tutti total?
Citera
2024-07-05, 13:14
Medlem
Citat:
Svårt att säga med en sån person som #439. Han framstår som en totalt misslyckad person som förmodligen inte kan någonting. Min gissning är att han förmodligen låg hemma och runkade, istället för att följa med i lektionerna i särskolan. Om han ens fullföljt grundskolan så tror jag att han hade bottenbetyg i nära nog samtliga ämnen.

Genom andra känner man sig själv
Citera
2024-07-05, 13:17
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Lägenheten han bodde i på Lidingö är en 1:a på 19kvm.

Ja=) Lädertjackisen hade inte ens råd med ett paket cigg. Tveksamt till soc har lägenheter på Lidingö?!
Citera
2024-07-05, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Såna här missfoster lär sig att spela på sin efterblivenhet för att komma undan konsekvenser.

Japp! Som sagt, #439 är inte den förste, vi har via dumpen sett många exempel. Jag kom just på en till, den sanslöst korkade #231.
https://dumpen.se/2023/05/26/tiktok-gaddan-blir-dumpenkandis-napp-231-gavle/

Han har t om lärt sig att tjäna pengar på sin dumhet, verkar det som. Och som med alla andra efterblivna gäddor så ser man i chatten att han vet precis vad han gör när det gäller grooming iallafall.
Men när han ställs mot väggen för något, så vet han iiiiingenting! Då är han tydligen så korkad så att han inte kan knyta sina skor.

Det tycks vara många som lider av selektiv dumhet. Och man undrar hur många här som ens läser loggarna, eller om de bara tittar på videon? För INGEN som har läst loggarna på t ex 439 kan påstå att det här bara är en ensam stackars gubbe som inget begriper och som bara vill ha en vän att prata med.
Citera
2024-07-05, 13:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Rätt credigt att lyckas spara åtminstone en pligg i underkäken.
Hur fan kan man förstöra käften så tutti total?
Han förstår väl inte dom komplicerade instruktionerna på tandkrämstuben.
Citera
2024-07-05, 13:21
Medlem
#439 Tror inte att fiskaren förstod varför gäddan brydde sig om ifall barnets mamma var singel. Det handlar givetvis om att gäddan såg en chans att genom ett förhållande med mamman, få daglig tillgång till tolvåringen. Han ville alltså lajva styvpappa. Riktigt vidrig plan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in