2024-07-04, 14:36
Medlem
Venators avatar
Delar uppfattningen att det var rätt gjort av föreningen. En annan reflektion är att som 16-åring så hade jag inte haft en tanke på att gå till ett bad med mina föräldrar utan då gick jag och badade själv med kompisar (och hade gjort så i åtskilliga år).
Citera
2024-07-04, 14:38
Medlem
whiteblacks avatar
Dock borde väll allemansrätten stå över deras egna regler?
Citera
2024-07-04, 14:39
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Gissar att det var en gubbe som ville se en naken 16 åring. Så irriterande och så nära att hon envisas med att faktiskt ha kläder på. Till sist rann känslorna över på fanskapet och han började skälla på 16-åringen. Varför fick han inte på käften?

Själv har jag haft tjejen med på nakenbad där jag själv suttit näck medan tjejen hade bikiniunderdel på sig. Hade någon börjat skälla på henne att hon skall ta av sig så hade den personen fått jävligt ont.

Du verkar ju lika slut i huvudet som mamman. VARFÖR ska du ta med din dotter på nakenbad?
Citera
2024-07-04, 14:42
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiteblack
Dock borde väll allemansrätten stå över deras egna regler?
Allemansrätten har inget som helst med detta att göra.
Citera
2024-07-04, 14:46
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gossip-gunnar
Louise tog med sig sin 16-åriga dotter till nakenbadet på Saltholmen. Diskussion uppkom om hon skulle få behålla bikinin på eller inte.
Förstår inte varför diskussion uppstod, på nakenbadet. Är 16-åringen efterbliven och är mamman fullständigt dum i huvudet som tar med sig sin efterblivna 16-åring till nakenbad??
Citera
2024-07-04, 14:46
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gossip-gunnar
Louise tog med sig sin 16-åriga dotter till nakenbadet på Saltholmen. Diskussion uppkom om hon skulle få behålla bikinin på eller inte. Tycker ni det var rätt av mamman att ta med sin icke bekväma dotter till ett nakenbad? Var det rätt av ordföranden i klubben att försöka tvinga ett barn att klä av sig naken inför publik? Har man laglig rätt att vistas bärande badkläder på så kallade nakenbad/kallbadhus på grund av allemansrätten eller är de privata stränder där inte allmänheten har tillträde? Nu när det är högsäsong för bad, vilka regler gäller egentligen på nakenbad?

https://www.gp.se/nyheter/goteborg/d...7-2a8c04e06391

https://www.gp.se/nyheter/vastsverig...nt=organic_red

Kontroversiell fråga ändå.

Åker man på ett nakenbad bör man inse det. Vill man inte näcka får man åka någon annan stans.

Med det sagt, det är knappast så att nakenbadet kommer läggas ned för att en tonårstjej åker dit med sin nakna mamma men själv inte vill vara naken. Så badet borde väl kunnat göra ett undantag.

Att man vill åka på nakenbad med sina föräldrar när man är i den åldern är ju verkligen underligt också...
Citera
2024-07-04, 14:51
Medlem
Kedoxs avatar
Det var väl fel av mamman att från början ta med tjejen om hon ville ha bikini.
Men tycker att på nakenbad ska man vara naken. Annars kan valfritt pervo gå dit och flukta och smyggömma ståndet. Så ser inget fel på principen att det är bikiniförbud.
Citera
2024-07-04, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Säkert. En del hade kanske väntat i flera år på att det gyllene tillfället skulle infinna sig i form av en tonårig flicka med fasta uppnosiga bröst och fjunig pussy och så vill objektet inte klä av sig. Enorm besvikelse och frustration men mamman är den som borde skämmas. Jag är själv ung tjej och skulle nog överväga att ta avstånd om min mamma hade tvingat mig som ett lamm till offeraltaret framför perversa blottare och gud vet vad för typer.

Du är en jävel på att läsa mellan raderna får jag säga
Var får du tvånget från mammans sida ifrån?
Citera
2024-07-04, 14:54
Medlem
HGs avatar
Egentligen går väl inga under 20 år frivilligt på nakenbad??
Citera
2024-07-04, 14:55
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deskjockey
Jisses. Vad FÅR man egentligen göra på det där badet.

Bada naken?
Citera
2024-07-04, 14:58
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
Att jämföra m Danmark där det är ok att bada utan kläder på allmän strand. Dock lär det finnas speciella klädesbadstränder. Samma, samma fast tvärtom således.
Haha, typiskt danskar! Säkert är dessa klädesbadstränder sällan förekommande pärlor där man 100 % kan slippa nakenbadarna.
Citera
2024-07-04, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Du är en jävel på att läsa mellan raderna får jag säga
Var får du tvånget från mammans sida ifrån?

Det är ju hur tydligt som helst i artikeln att mamman pressade den lilla tösen men som tur var kunde hon uppbringa styrkan att säga nej, det räcker nu. Flickebarnet vägrade att delta i mammans perversa "lekar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in