Citat:
Ursprungligen postat av
Blindpilot
Det låter som du har grava fantasier kring vad som händer med människan när den ej är klädd.
Att vara naken är ett fullt naturligt fenomen. Har alltså väldigt lite med det du fabulerar att göra.
Hände det något läskigt när du var liten och naken? Pillade någon på lille snoppen? Berätta nu för Flashback. Förlös dig själv.
Det är säkert naturligt att vara naken för vissa och bada. För andra är det inte det. Jag är åldring och för mig är det inte normalt ändå bara naken och har därför aldrig fått för mig att ens överväga tanken.
Bastu är en sak.
Men nu gäller det en mamma som tar sin underårig dotter till ett sådant här ställe och det är långt från ok. Men inte ens det verkar mamman förstå. Jag får samma tankar som moderatorn skrev i tråden - incestiösa vibbar.
Solklart fall att anmäla till de sociala myndigheterna.
Det är vad dottern vill och inte vad mamman vill som räknas och jag tycker även naken badet gjorde fel som ens försökte be flickan ta av sig kläderna. Är personen under 18 år så skall varken mot eller ordförande ens öppna munnen och kräva något mer än att slippa bli anmälda.
Häng ut aset så vi andra i tråden kan göra en anmälan.