2024-07-02, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Typen som adopterar i syfte att förgripa sig på barnet. Ett riktigt genomvider till människa.
Ja det verkar inte vara någon hedersknyffel direkt..
Citera
2024-07-02, 10:30
Medlem
Hade man fått se en film när den här grisen får stryk så inte hade man mått dålig. Att den här grisen är fullkomligt inkurabel råder det definitivt inget tvivel om. Och så länge han går lös är han en enorm stor fara för alla barn som kommer i hans närhet. Vågar inte ens tänka tanken på hur många verkliga offer den här idioten har på sitt samvete. Sverige behöver öppna upp våra slutna mentalsjukhus igen och sluta dalta med sådana här svin.
https://dumpen.se/2024/07/01/pokerface-napp-436-kavlinge/
Citera
2024-07-02, 10:40
Medlem
Kommer aldrig sluta förvånas över bilderna gäddorna skickar. Kan inte ens börja reflektera kring hur dom tror det är bra bilder.
Citera
2024-07-02, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Kommer aldrig sluta förvånas över bilderna gäddorna skickar. Kan inte ens börja reflektera kring hur dom tror det är bra bilder.

Och att han ens skickar någon kukbild, han har flera gånger anmälts för ofredande pga detta och ändå så fortsätter han skicka.
Citera
2024-07-02, 11:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
#436 Äcklet har diabetes och har opererat bort vänstra stortån. Jag tycker det finns mycket annat som också behöver opereras bort på den här sjuka människan.
Senast redigerad av MisterClueless 2024-07-02 kl. 11:11.
Citera
2024-07-02, 11:26
Medlem
Nationalromantiks avatar
Har vi inte REBUS på senaste gäddan? Han var en riktigt vidrig peofil.

Skrev att han haft sex med en 14 åring, två 7 åringar och en 70 åring (vid tre tillfällen).

Den sista är inte olagligt, men blir inte förvånad om det rörde sig om våldtäkt.

Jag tror inte en sån här person kan ha normalt sex med en tjej som vill. Det måste vara någon sjuk tvist med sexet.

Förövrigt, varje gång jag ser svenska män i 30-60 års åldern så tänker jsg PEDOFIL. Är dumpen skadad.
Citera
2024-07-02, 11:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik

Skrev att han haft sex med en 14 åring, två 7 åringar och en 70 åring (vid tre tillfällen).

Den sista är inte olagligt, men blir inte förvånad om det rörde sig om våldtäkt.

Jag tror inte en sån här person kan ha normalt sex med en tjej som vill. Det måste vara någon sjuk tvist med sexet.

Förövrigt, varje gång jag ser svenska män i 30-60 års åldern så tänker jsg PEDOFIL. Är dumpen skadad.
Namnet står i klartext på dumpen.se.

Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2024-07-02 kl. 11:35.
Citera
2024-07-02, 11:28
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Bor numer i ett simpelt icke flashigt radhus i de sämre delarna av stan. Han har alltid varit pompös och självgod, med en löjlig klädstil. Han brukade sitta i "VIP" hörnet på uteställen och beställa skumpa, vara odräglig och trakassera alla tjejer som råkade gå förbi. Han kör en blå Tesla.
Han ser ut som den som den första som går en grym död tillmötes i en 90-talsfilm. En roll och utseende som garanterat inte väcker empati. Det står OTUR i pannan på den snubben.
Citera
2024-07-02, 11:36
Avstängd
Hur kom pokergäddan undan med att våldta två lågstadietjejer? Hur kan föräldrarna inte märka på deras underliv att ett peddo varit i farten?
Citera
2024-07-02, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik

#436 Han är ju själv 65, så att han legat med en 70-åring är ju liksom inget revolutionerande, men då han klumpar ihop de tillfällena med pedofilin lär det ju vara något konstigt med det sexet också, typ övergrepp ja
Citera
2024-07-02, 11:49
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#436 Äcklet har diabetes och har opererat bort vänstra stortån. Jag tycker det finns mycket annat som också behöver opereras bort på den här sjuka människan.
Jag tänkte också på det, exempelvis något annat skrumpet i ungefär samma storlek. För vilken skada kan skenande kallbrand orsaka som kan mäta sig med allt fruktansvärt som den andra kroppsdelen är ansvarig för? Tån hade säkert gjort sig bättre på bild, dessutom. Hemsk jävla människa.
Citera
2024-07-02, 11:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Jag tänkte också på det, exempelvis något annat skrumpet i ungefär samma storlek. För vilken skada kan skenande kallbrand orsaka som kan mäta sig med allt fruktansvärt som den andra kroppsdelen är ansvarig för? Tån hade säkert gjort sig bättre på bild, dessutom. Hemsk jävla människa.

Man blir ledsen när man inser att skattebetalarna har tvingats att hjälpa till att hålla avskrädet vid liv. Kirurgen skulle bara dragit snabbt med skalpellen över halsen istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in