2024-06-29, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Vad är det ni gillar med Jockiboi egentligen? Han har ju haft sex med minderåriga.
Jockiboi är en karaktär som är borta sen många år.
Varför älta o riktigt gammal överspelad skit?
Citera
2024-06-30, 00:29
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Vad är det ni gillar med Jockiboi egentligen? Han har ju haft sex med minderåriga.
Han fångade in och runkade med en humla också det tycker jag var jävligt originellt. Det var nog allt.
Citera
2024-06-30, 06:19
Medlem
Hur går det med dokumentär, förtalsåtal, försäljning av märkeskläder och lansering av spa och rosetter?
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag ser att du börjar inse hur fel ute du är - givet att du nu väljer att rikta dina inlägg mot mig som person ..

Jag skulle också skämmas om jag hade slickat Jocke mellan skinkorna som du gjort.
Om Sverige bara visste vad jag vet.

Hen är livrädd att vi, som är trovärdiga, ska få fortsätta framstå som trovärdiga.

Det är så en trollfabrik fungerar. Jag ser att du skriver inlägg med substans som blir attackerade med slag under bältet av trollfabriken som jobbar heltid här. Får dom ersättning?
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jockes tillvägagångssätt är helt klart väldigt märklig.
Om en förälder har varit så fruktansvärt hemsk så bryter de flesta kontakten och klipper alla band helt.
Men han trakasserar henne offentligt och jagar hennes uppmärksamhet.
Det är inte helt normalt.

Man har inte rätt att bete sig hur som helst bara för att man har haft det jobbigt på ett eller annat sätt.
sant
Senast redigerad av Pallal 2024-06-30 kl. 07:11.
Citera
2024-06-30, 08:21
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur går det med dokumentär, förtalsåtal, försäljning av märkeskläder och lansering av spa och rosetter?

Hen är livrädd att vi, som är trovärdiga, ska få fortsätta framstå som trovärdiga.

Det är så en trollfabrik fungerar. Jag ser att du skriver inlägg med substans som blir attackerade med slag under bältet av trollfabriken som jobbar heltid här. Får dom ersättning?
sant

Du ska nog vara försiktig i vad du skriver .
Citera
2024-06-30, 10:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Du ska nog vara försiktig i vad du skriver .
Oj, trillar det in lite hot nu ...
Varför skall Pallal akta sig? För vad?
Är det fysiska risker du pratar om eller är det hot uthängning/annat?
Berätta.
Citera
2024-06-30, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är ju du som påstår att han har visat dom öppet på youtube?
Så kan du inte bara länka den videon? eller ljög du och soc papperna finns inte alls öppet på youtube?
Jag hoppas inte du menar videon där jocke viftar med en näve papper och säger "detta är alla mina soc papper", för i den videon fick vi fortfarande inte se papperna.

hur vet du att man kommer få se soc papperna i dokumentären? mest troligen kommer jocke bara läsa 1 mening ifrån pappret och sen berätta sin egen historia som han precis börjat minnas, precis som dem gör i podden.

Om du går tillbaka några år på youtube så kommer du finna bunten med papper som ligger på deras köksbord, han läste någon rad ur det.
Du kommer få se själv i dokumentären. Tycker det är jätte konstigt att du behöver läsa dom själv finns väl ingen anledning.
Jag litar fullt ut på Jacke och de han har läst.
Citera
2024-06-30, 11:47
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han fångade in och runkade med en humla också det tycker jag var jävligt originellt. Det var nog allt.

Där steg han faktiskt i mina ögon.
Citera
2024-06-30, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

sant

Hittills har du inte bevisat något du vet kommer mest en massa lögner från dig om olika personer.
Citera
2024-07-01, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hittills har du inte bevisat något du vet kommer mest en massa lögner från dig om olika personer.
Felaktigt. Du har fått belägg för allt jag skrivit som jag med min anonymitet i behåll kan avslöja här.

Vad tycker du om att Chrippa och Jocke ”pratar” igen?
Citera
2024-07-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Oj, trillar det in lite hot nu ...
Varför skall Pallal akta sig? För vad?
Är det fysiska risker du pratar om eller är det hot uthängning/annat?
Berätta.
Hen är Kungen av olaga hot.

Hen anar nog vad jag vet och ligger sämre till än vi gör.
Citera
2024-07-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om du går tillbaka några år på youtube så kommer du finna bunten med papper som ligger på deras köksbord, han läste någon rad ur det.
Du kommer få se själv i dokumentären. Tycker det är jätte konstigt att du behöver läsa dom själv finns väl ingen anledning.
Jag litar fullt ut på Jacke och de han har läst.
Vad har Jacke sagt?

Det är Jocke som har berättat för dig vad Jacke har sagt. Håll isär begreppen.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-01 kl. 01:09.
Citera
2024-07-01, 00:52
Medlem
Actuallysos avatar
Jag stod och väntade på bussen. Jockiboi går förbi och säger hej till mig. Jag sa, vem är du? Känner vi varandra? Han blev skitarg och sa: alla känner till mig! och så vidare. Jag hoppade på bussen. När den åkte iväg måttade han en karatespark emot bussen. Träffade inte, bara i luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in