Citat:
Ursprungligen postat av
flygarns
Reagerade också på det, men hon gillar ju mer att vara på sitt kontor och filma när hon gör en kaffe och sedan gå och träna medans D får spendera sommaren på förskolan med förskolepedagogerna.
Det finns barn som är på fritids hela somrarna – ja. Men när man KAN styra sina dagar helt själv och dessutom när pappan till barnet har samma förutsättningar så är det anmärkningsvärt. Men det känns som att hon vill så gärna provocera med sättet hon skriver det på "Jag tar semester bara fyra veckor - exakt de veckor som förskolan är stängd."
Och ännu mer ledsamt tycker jag när hon också har citerat D's lyckliga humör på helgmorgonen när han "förstår att han ska få vara med mamma och pappa hela dagen".
För att inte tala om alla ensamresor hon redan varit på.. Och allt gnäll hon hävt ur sig på en offentlig blogg, mot föräldraskapet.
Tycker också det är mycket märkligt, den samlade bilden. Tack och lov verkar hon inte ha tanke på att skaffa flera i alla fall..
"jag är inte för familjeliv" såg jag henne skriva i nån story, men herregud undvik föröka dig då. Små barn vill ha dig i princip all tid som går och det är mest sorgligt att försöka slippa undan så mycket man kan.