2024-06-28, 19:40
Medlem
Svag standard på långdistans för damer i Sverige. Våra tidigare bästa, Lahti, Bahta och Mengsteab har försvunnit utan att nya tillkommit. Jag tror att våra bästa skiddamer, Ebba och Frida, skulle klara sig mycket bra i dagens 10000.
Citera
Medlem
absolut koffes avatar
Hade jag varit funktionär i höjdhoppet hade jag ignorerat att ribban hamnade fel och gett grön flagg hehe
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Han jämförde plankan med ribban. Ett övertramp är alltid övertramp men ribban kan darra och ligga kvar.

Visst, men han sa att det finns ingen snäll planka som ligger kvar.
Citera
2024-06-28, 19:41
Medlem
Söta tjejer som hoppar nu 🤩
Citera
2024-06-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Svag standard på långdistans för damer i Sverige. Våra tidigare bästa, Lahti, Bahta och Mengsteab har försvunnit utan att nya tillkommit. Jag tror att våra bästa skiddamer, Ebba och Frida, skulle klara sig mycket bra i dagens 10000.

Aregawi? Johnson?
Citera
2024-06-28, 19:46
Medlem
Vansinne att tränaren/ledare inte stoppar Sjöstrand från att hoppa med skadad fot. Det hade lika gärna kunnat sluta i förödelse.
Citera
2024-06-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Aregawi? Johnson?
Aregawis framtid är väldigt osäker. Kommer hon att tävla i ett svenskt landslag? Caroline Johnson, ja vad säger man. Har du sett henne springa?
Citera
2024-06-28, 19:47
Medlem
Trist att man inte får se alla som hoppar i tresteg.
Citera
2024-06-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Vansinne att tränaren/ledare inte stoppar Sjöstrand från att hoppa med skadad fot. Det hade lika gärna kunnat sluta i förödelse.
Instämmer.
Citera
2024-06-28, 19:49
Medlem
katws avatar
Citat:

På tal om det så ska tydligen Linn Svahn springa ett långlopp i Funäsfjällen i juli. Lidingöloppet arrangerar.
Citera
2024-06-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
På tal om det så ska tydligen Linn Svahn springa ett långlopp i Funäsfjällen i juli. Lidingöloppet arrangerar.
Intressant.
Citera
2024-06-28, 19:53
Medlem
Citat:
Aregawis framtid är väldigt osäker. Kommer hon att tävla i ett svenskt landslag? Caroline Johnson, ja vad säger man. Har du sett henne springa?

Inte sen LL. Möjligt hon satsar på landsväg?

Ingen går in och gör 31 :xx min på milen utan att ha underkastat sig rejäl träning i flera månader.

Erik Sjöqvist gick in o gjorde 32 min hyfsat otränad men då var han döfärdig efteråt.

Så med det sagt borde aregawi fortsätta sin satsning väl? Ja, osäkert kring landslag men är hon inte bunden till Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in