2024-06-26, 18:55
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Då fattar jag varför Bosse inte var där och försökte.

Dessutom en stoppkloss snarare än någon som bidrog kreativt de månader han var hos oss.

Kanske orättvist att göra en bedömning av honom som spelare utifrån de månaderna eftersom det var speciella omständigheter men ser ju helt klart hellre Gulliksen och Adegbenro konkurrera om den platsen för likvärdigt eller t.om mindre pengar investerat än honom.
Senast redigerad av London 2024-06-26 kl. 18:57.
2024-06-26, 19:01
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Dessutom en stoppkloss snarare än någon som bidrog kreativt de månader han hade hos oss.

Kanske orättvist att göra en bedömning av honom som spelare utifrån de månaderna eftersom det var speciella omständigheter men ser ju helt klart hellre Gulliksen och Adegbenro konkurrera om den platsen för likvärdigt eller t.om mindre pengar investerat än honom.

Ni spelar ju (eller i varje fall spelade) mycket rakare än vad vi gör. Då klart Haksabanovic blir en bromskloss. Han är ju vad jag kan se ingen kontringsspelare.

Jag tror inte vi betalade 30 miljoner i transfer, men med sign on är vi nog där omkring.
2024-06-26, 19:21
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ni spelar ju (eller i varje fall spelade) mycket rakare än vad vi gör. Då klart Haksabanovic blir en bromskloss. Han är ju vad jag kan se ingen kontringsspelare.

Jag tror inte vi betalade 30 miljoner i transfer, men med sign on är vi nog där omkring.

Om det vore så väl. Har sett bättre ut stundtals i år men fortfarande allt för mycket handboll.

Gratulerar till en prestigevärvning men ingen jag velat se gå till DIF. Inte ens för en tredjedel av ryktat pris.
2024-06-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
30 mill för Sead enligt denna:

https://fotbolldirekt.se/2024/04/25/avslojar-sead-haksabanovic-kommer-inte-att-stanna

Nu är ju det en artikel från april där det uppges att Celtic är beredda att släppa honom för den summan och inte vad Malmö betalat, jag skulle gissa på 20-25 med sign-on, vet ifan om det är nåt jag skulle vilja värva dock, ja det finns mycket boll i honom men nu är det hög tid att blomma ut, kom fram tidigt och var jättebra men mest harvat omkring nu några år, får hoppas Malmö får igång honom för talang finns det utan tvekan.
Men utan tvekan ett tecken på att Nanasi lämnar, kanske även Pena men finns stor chans han stannar säsongen ut.
Cornelius lär nog bli svår att behålla med.
2024-06-26, 21:58
Medlem
QuantumQuills avatar
Oliver Dovin verkar klar för Championship. Hoppas på bra betalt men blir väldigt orolig för alla förändringar som sker precis när vi fått fin ordning på torpet.
2024-06-26, 22:15
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Oliver Dovin verkar klar för Championship. Hoppas på bra betalt men blir väldigt orolig för alla förändringar som sker precis när vi fått fin ordning på torpet.
Otroligt trist, vilken skitklubb?
2024-06-26, 22:31
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Otroligt trist, vilken skitklubb?

Äh, ni kan väl plocka upp en htff lirare som vanligt?
2024-06-26, 22:48
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Selin lär plockas upp. Sedan har vi ju Elton Fisherström*, P19 landslagsman, du vet...
Citat:
* P17-landslagsmännen Nikolaj Staykov och Elton Fischerström Opancar valde nyligen tillsammans att byta Djurgården mot Hammarby.
– Hela HTFF-grejen talade för, säger Nikolaj Staykov.
– Det fanns en tydligare plan hur jag skulle komma upp till seniorfotboll på bästa snabbaste sätt i Hammarby, säger Elton Fischerström.
2024-06-26, 22:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Selin lär plockas upp. Sedan har vi ju Elton Fisherström*, P19 landslagsman, du vet...

51% bajen helt enkelt.. lycka till.
Men eftersom du vill njuta av det värsta som hänt svensk fotboll, Fischerström är en gammal granne och har varit sork sedan han föddes... Att han spelar med er känns lite som att du snaskar zlatans kotte
Senast redigerad av Salorm 2024-06-26 kl. 22:56.
2024-06-26, 23:00
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Han är oersättlig, trött på att vi säljer bra spelare och i det här fallet till en andraliga, om vi ska sälja ska det vara till en mycket bättre serie.
2024-06-26, 23:03
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Selin kan inte ersätta, han är lång men har inte egenskaperna som behövs, ser isåfall hellrw Davor, men undrar om vi kan ersätta ens för samma pengar.
2024-06-26, 23:13
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Selin kan inte ersätta, han är lång men har inte egenskaperna som behövs, ser isåfall hellrw Davor, men undrar om vi kan ersätta ens för samma pengar.
Precis, Selin ersätter Davor på bänken.

Men mycket av vårat spel har byggt på en målvakt med bra fötter. Vet inte om Davor...fyller dom skorna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in