Citat:
Ursprungligen postat av
Stenbocken88
Ja det är väl bra för omväxlingens skulll att ni får höra någon åsikt utanför er lilla rosa bubbla. Är det inte tråkigt att sitta och diskuteta dag in och dag ut med likasinnade i samma rosa bubbla?
Passa på nu innan de stänger av mig för 10:e gången dessa yttrandefrihets-älskande moderatorer.
Du fattar inte.
Det finns en anledning till att alla anständiga människor står på Natos/ukrainas sida. På samma sätt som att alla människor med något innanför pannbenet anser att jorden är rund.
Det spelar ingen roll hur mycket plattjordaren tjatar om att jorden är platt, ingen kommer någonsin att tro på honom. Det får bara motsatt effekt. Med varje inlägg drar han bara på sig hat, inte bara mot honom själv, utan även mot alla andra plattjordare.
Fatta.
Fan nån dag kommer jag skriva rätt ut här på forumet vad jag vill göra med er ryssråttor. Ni har absolut inte en aning hur oändligt mycket jag hatar, avskyr och föraktar er. Ni är universums absoluta bottenskrap. Ni är mycket värre än djur.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stenbocken88
Det ryska folket anser det, inte bara Putin.
Precis. Det betyder alltså att hela det ryska folket är allt det där som jag skrev ovan.