2024-06-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Biden har inte varit president så länge.
Putin är den som hela tiden bara tänkt på sig själv och inte på folket.

Putin må vara en diktator men han ändå en riktig patriot som tänkar på sitt folk vilket gör honom enormt populär.
Citera
2024-06-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocken88
Utöver att ha fängslat all opposition och stängt ner all media som inte är regimtrogen så har man upprättat dödslistor på västerländska journalister. Dessa dödslistor innehåller många amerikanska journalister så som Scott Ritter bl a och de ukrainska statsstyrda organisationer som upprättat dessa listor får ekonomiskt stöd av USA.

Detta är den ukrainska "liberala demokratin" och väst i ett nötskal.

De mördade Gonzalo Lira, en amerikansk medborgare och väst sa INGET.

Det är detta ni stöttar era fascister.

...och så var det del 2 i frågan också, det där med källan - hur ser det ut med den saken? Vi väntar med spänning.

Helt ärligt får du fan snäppa upp dig en hel del innan någon tänkande människa ens ska överväga att ta dig på allvar.
Citera
2024-06-23, 21:27
Medlem
Citat:
Putin må vara en diktator men han ändå en riktig patriot som tänkar på sitt folk vilket gör honom enormt populär.

Yeah, right...
Han tänker på sig själv. Resten av folket är han uppenbarligen beredd att skicka i döden.
Citera
2024-06-23, 21:28
Medlem
Citat:
Nej, det är bara eliten och dom närmaste som är viktiga. Resten sitter på utedass fortfarande.
Citera
2024-06-23, 21:28
Medlem
Citat:
Den enda han tänker på är sig själv.
Citera
2024-06-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Den ryska intelligentian sätter nya rekord. Nu badsemester på Krim mitt under brinnande krig, fick skylla sig själva vilka jävla rövhattar

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/ryssland-flera-doda-i-attack-mot-krim
Minst fem personer har dödats i en ukrainsk attack mot annekterade Krim, enligt det ryska styret på halvön.

Ryssland lägger ansvaret på USA, som man menar har försett Ukraina med de robotar som användes.

Bilder som sprids i sociala medier under söndagen visar hur människor på en badstrand i panik flyr samtidigt som kraftiga explosioner hörs i bakgrunden. SVT har genom geolokalisering kunnat verifiera att detaljer ur filmerna överensstämmer med en strand i Sevastopol på Krimhalvön.

Enligt Sevastopols guvernör Michail Razvozjajev dog fem personer, varav tre barn, när rester från de nedskjutna robotarna träffade marken. Över 100 personer uppges också ha skadats.

Det ryssarna gör mot människorna på Krim är fruktansvärt.
Krims invånare ångrar nog vid det här laget att de inte gick man ur huse för att kämpa mot den ryska invasionsstyrkan 2014.
Citera
2024-06-23, 21:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Håll i dig nu. Zelensky är demokratiskt vald, en riktig patriot OCH enormt populär.

Det slår tsaren med hästlängder det
Citera
2024-06-23, 21:40
Medlem
Citat:
Utöver att ha fängslat all opposition och stängt ner all media som inte är regimtrogen så har man upprättat dödslistor på västerländska journalister. Dessa dödslistor innehåller många amerikanska journalister så som Scott Ritter bl a och de ukrainska statsstyrda organisationer som upprättat dessa listor får ekonomiskt stöd av USA.

Detta är den ukrainska "liberala demokratin" och väst i ett nötskal.

De mördade Gonzalo Lira, en amerikansk medborgare och väst sa INGET.

Det är detta ni stöttar era fascister.

Ingenting av det du påstår här stämmer.
Ryssland är fascistisk även om det fortfarande råder delade meningar om detta bland de lärde. Du är fascist som stödjer Ryssland.
De lärde är överens om att Ukraina inte är fascistiskt. Alla antifascister stödjer Ukraina.
Citera
2024-06-23, 21:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag ger aldrig källor för jag litar inte blint på källor så som ni gör. Det är bara idioter som hänvisar till källor. Idag är det bortom allt tvivel att all media är styrd. Det har vi Internet att tacka för.

Jag lyssnar på diverse youtubekanaler och därefter drar jag mina egna slutsatser och läser mellan raderna. Jag låter inte andra tugga maten åt mig.

Hahaha. Säg att du är en idiot utan att säga du är en idiot. Det förklarar ju en hel del orsaken att du postar så jävla bisarra påståenden. Du har hittat på helt själv.

Obetalbart erkännande.
Citera
2024-06-23, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Blir inget Haag, blir en klassisk rysk tradition, skott i nacken.

Jag tror att det är bättre för Ryssland att få det överstökat snabbt.
Att döda Putin och skylla allt på honom samtidigt som man gör en helomvändning i politiken är utan tvekan det bästa för Ryssland.
Citera
2024-06-23, 21:45
Medlem
Citat:

Putin är ingen patriot. Han är en egoist som inte bryr sig det minska om ryska folket. Han fortsätter att sänka landet och skicka tiotusentals ryssar i döden bara för att tillfredsställa sin egen megalomani.
Citera
2024-06-23, 21:46
Medlem
Citat:

Vi får väl se. Tror nog att historien kommer döma Putin jäkligt hårt. Ingen glans där inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in