2024-06-23, 21:10
Medlem
Uberfuhrers avatar
Hekommen från Hamburg och Reeprerbahn.

Jag brukar göra en sån här resa nån gång vart annat år sen 25 år tillbaka men den här gången var den sista. Brudarna måste vara 21 år för att få jobba där men efter att ha gått runt i horhusen och på gatorna i tre dagar, hittade jag bara 25-åringar och uppåt.

Alla hororna är från Turkiet, Moldavien, Rumänien, Bulgarien. Alla ser likadana ut, småfeta, hårt tatuerade, korta och satta. Modellerna sitter kvar på Herbertstrasse men dom år jävligt trötts på sina jobb när det står 300 araber och afrikaner utanför deras fönster.

Prismässigt har det varit 50 euro för 30 minuter all in. Så har det sett ut i 15 år, men inte längre.. nu är det 50 euro för en massage på 15 minuter, ska du pilla på henne så är det 100 euro, löpa linan ut så är det 150 euro. Man får knulla för 150 euro, det är ingen fejk med händer och dylikt.

Efter att ha varit där i många omgångar lutar det mot att detta var sista resan. Ingen kvalitet på brudarna, gamla, avdankade heroinluder fullt med tatueringar. Glöm 21-åringar, det finns inte.

Reeperbahn har nog gjort sitt. Frågan är vart tar man vägen istället? Om man vill ha vanliga ljusa unga tjejer som inte är svarta i rövhålet, i fittan och på bröstvårtorna?

Inga flygresor. Ja ska kunna ta mig dit med bil på under 10 timmar. Jag behöver inte ligga så billigt som möjligt, jag vill ligga med kvalitativa nordeuropeiska vita unga tjejer.

Tacksam för all input..
Citera
2024-06-23, 21:22
Medlem
Uberfuhrers avatar
Jag gick in hos en fotomodell på Herbertstrasse.. 150 euro all in. Blond, fin, slank brud, långt ljust naturligt hår och ljusa ögon, ålder under 30.När hon släppte in mig, gick vi upp för trappan upp till rummet ovanför. Hon går,framför mig upp och jag daskar till henne på röven, det skulle jag inte ha gjort. Hon flippade över och blev helt jävla galen, skrek och puttade mig ner för trappan. Ut! Ut! Ut härifrån! Ja frågade vad är det med dig, här har du dina pengar, vad spelar det för roll om ja daskar dig i röven nu eller om 45 sekunder när du fått dina pengar? Hon ville inte ha mina pengar. Hon lyssnade inte mer. Fyra brudar där inne flippade över och jag fick en spann vatten över mig..

Hon va på dåligt humör från början märkte jag och detta fick hennes bägare att rinna över.. jag har aldrig blivit så skitet behandlad av en hora.

Sen stod jag halva,kvällen där utanför och förklarade för alla män varför jag såg ut som en katt som hoppat i sjön, tror ni hon fick några mer kunder?

Reeperbahn och Herbertstrasse är en scam utan dess like. Trilla aldrig dit hur fina ni än tycker att dom är.
Citera
2024-06-24, 11:57
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Jag gick in hos en fotomodell på Herbertstrasse.. 150 euro all in. Blond, fin, slank brud, långt ljust naturligt hår och ljusa ögon, ålder under 30.När hon släppte in mig, gick vi upp för trappan upp till rummet ovanför. Hon går,framför mig upp och jag daskar till henne på röven, det skulle jag inte ha gjort. Hon flippade över och blev helt jävla galen, skrek och puttade mig ner för trappan. Ut! Ut! Ut härifrån! Ja frågade vad är det med dig, här har du dina pengar, vad spelar det för roll om ja daskar dig i röven nu eller om 45 sekunder när du fått dina pengar? Hon ville inte ha mina pengar. Hon lyssnade inte mer. Fyra brudar där inne flippade över och jag fick en spann vatten över mig..

Hon va på dåligt humör från början märkte jag och detta fick hennes bägare att rinna över.. jag har aldrig blivit så skitet behandlad av en hora.

Sen stod jag halva,kvällen där utanför och förklarade för alla män varför jag såg ut som en katt som hoppat i sjön, tror ni hon fick några mer kunder?

Reeperbahn och Herbertstrasse är en scam utan dess like. Trilla aldrig dit hur fina ni än tycker att dom är.

Lite förvånande att du som erfaren horbock zrillar dit. Varför söker du dig inte till St Georg? Billigt och bra bland gatuludre. En del mycket unga missbrukartjejer som du utan problem kan bestiga AO för lite pengar. En del jobbar tom för lite mat.

Rekommenderas starkt
Citera
2024-06-24, 12:14
Moderator
Neksnors avatar
Siffrorna 202406 i rubriken har ersatts av juni 2024.

/Mod
Citera
2024-06-24, 13:38
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Lite förvånande att du som erfaren horbock zrillar dit. Varför söker du dig inte till St Georg? Billigt och bra bland gatuludre. En del mycket unga missbrukartjejer som du utan problem kan bestiga AO för lite pengar. En del jobbar tom för lite mat.

Rekommenderas starkt
Passup bara, prostitution har åtminstone tidigare, varit förbjudet i delar av St Georg.
Jag vet, det ser inte ut så, men en vacker dag så har polisen fått i uppgift att göra lite tillslag och då är det synd att vara där. Då är området vid Reeperbahn bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in