2024-06-23, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jaha, vet du vem det är eller?

Sök på Les Big Byrd på nordfront.se

Jag avskyr verkligen extremhögern, men i detta fall så fanns infon där.
Citera
2024-06-23, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Jo nu när man ser det hela på riktigt är det inte den kraft som man först tänker sig när man tänker på incidenten. Men hade han inte gått upp och lekt hjälte hade blondinen inte för evigt haft pajjat knä. Den första puttar han faktiskt ner med mycket större kraft. Den andra tjejen leds mer ner. Hade satt skadeståndet till 1mille, revideras ner från 3millar.

Trummisen ler och ser glad ut när han ser tjejerna dansa. Så djävla illa till mods verkar inte bandet tycka att tilltaget var.

Sedan gick de upp på scenen 3:13 in i videon. Han börjar gå upp 3:29. De dansade där i 16 sekunder.
Scengolvet verkar vara knappt en halvtrappa upp, så lätt att ta sig upp och lätt att flaxa ner för om man är dragen, så man kan hålla även klubben ansvarig för detta. Det ska inte vara så lätt för publik att ta sig upp och hade det varit lättare att ta sig ner, så hade hon ju inte heller trillat.
Sedan ser man faktiskt inte någon trilla nerför scenen i videon, så det kan ju mycket väl vara så att de fortsatt att festa på och sedan har det hänt något senare på kvällen där hon skadat sig.
Sådan typ av anmälningar har faktiskt hänt ett antal gånger genom åren, speciellt om de är fulla och inte har kvällens händelseförlopp helt klart för sig.
Det är ju inte heller jätteovanligt att folk som druckit alldeles för mycket faktiskt trillar merän en gång under kvällen, speciellt inte om vi talar om tjejer i högklackat.
Citera
2024-06-23, 15:50
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Scengolvet verkar vara knappt en halvtrappa upp, så lätt att ta sig upp och lätt att flaxa ner för om man är dragen, så man kan hålla även klubben ansvarig för detta. Det ska inte vara så lätt för publik att ta sig upp och hade det varit lättare att ta sig ner, så hade hon ju inte heller trillat.
Sedan ser man faktiskt inte någon trilla nerför scenen i videon, så det kan ju mycket väl vara så att de fortsatt att festa på och sedan har det hänt något senare på kvällen där hon skadat sig.
Sådan typ av anmälningar har faktiskt hänt ett antal gånger genom åren, speciellt om de är fulla och inte har kvällens händelseförlopp helt klart för sig.
Det är ju inte heller jätteovanligt att folk som druckit alldeles för mycket faktiskt trillar merän en gång under kvällen, speciellt inte om vi talar om tjejer i högklackat.
Nej man ser henne flyga av scenen efter nacksvinget. Sedan blir det uppståndelse till och med bandet går och kollar nyfiket vad som hänt. Är du typ blind eller mentalt handikappad?
Citera
2024-06-23, 15:53
Medlem
Citat:

Hon skadar sig när han knuffar henne. Det sista i filmen är ju att dom kollar hur det har gått med henne. Vem ger honom rätt att agera låtsas-vakt?
Citera
2024-06-23, 16:01
Medlem
Vem vill se två idioter gå upp på scenen och hoppa runt? Dom har inget där o göra. Bra att någon agerade.
Citera
2024-06-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Nej man ser henne flyga av scenen efter nacksvinget. Sedan blir det uppståndelse till och med bandet går och kollar nyfiket vad som hänt. Är du typ blind eller mentalt handikappad?

Jag är källkritisk av mig och det skadar inte alls att var det nuförtiden, jag läser en sak och ser något helt annat eller rättare sagt ser inget. '
Jag postar länken till videon här en gång till, så kan ju du säga var någonstans in i video vi ska titta där vi verkligen SER henne flyga av scenen och kraschlanda!
https://youtu.be/kCbyseE_tzQ?si=XKAm3QZUW2PTTDpG
Citera
2024-06-23, 16:27
Medlem
Citat:
Jag är källkritisk av mig och det skadar inte alls att var det nuförtiden, jag läser en sak och ser något helt annat eller rättare sagt ser inget. '
Jag postar länken till videon här en gång till, så kan ju du säga var någonstans in i video vi ska titta där vi verkligen SER henne flyga av scenen och kraschlanda!
https://youtu.be/kCbyseE_tzQ?si=XKAm3QZUW2PTTDpG

Men att du hittar på nån teori att hon skulle trillat senare på kvällen är ju bara löjligt.
Citera
2024-06-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Vem vill se två idioter gå upp på scenen och hoppa runt? Dom har inget där o göra. Bra att någon agerade.

Skithäftigt att försvara hans beteende.
Citera
2024-06-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonkRavmjol
Skithäftigt att försvara hans beteende.
Rätt ska vara rätt. Scenen är inget jävla dansgolv.
Citera
2024-06-23, 16:51
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Du är väldigt fåordig av dig. Så man vet inte riktigt vad det är du vill säga. Men den länken bekräftar att det stället ligger i Stigberget.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Stigberget,_G%C3%B6teborg#/map/0.

Lutar väl åt att du kan ha rätt i denna viktiga fråga ... vad kommer du fram till efter att ha gnuggat geniknölarna?

"En mindre del av torgets östra del i 4:e kvarteret Tröstekällan, tillhör stadsdelen Stigberget.

Stigbergstorget är närmare 5 000 kvadratmeter stort.[13] År 1915 anges torget vara 4 110 kvadratmeter stort, varav 3 500 kvadratmeter utgjorde körbanor, stensatta eller asfalterade.[14] Torget avgränsas genom: kvarteret 4 Bagaren (nr 1&2) i norr, kvarteret 4 Tröstekällan (nr 5&6) i öster, Gathenhielmska huset (nr 7) i kvarteret 1 Gatenhielm i söder, tidigare Oceanografiska institutionen vid Göteborgs universitet (nr 8) i kvarteret 1 Gatenhielm i söder och tidigare biografen Kaparen (nr 10) i kvarteret 7 Solon i väster (numera en pizzeria).[15] De båda, mindre snabbmatsbyggnaderna på torgets västra del har nr 11&12.[16][17]
https://sv.wikipedia.org/wiki/Stigbergstorget

"Huset från 1939 är idag ett kulturhus med namnet Oceanen.[20] "
Senast redigerad av Mentidero 2024-06-23 kl. 16:59.
Citera
2024-06-23, 17:02
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcali
Incidenten finns fångad här:

https://www.youtube.com/watch?v=kCbyseE_tzQ

VA?! Klippet visar tydligt att han inte knuffar någon överhuvudtaget. Han bara leder dom ner för scenen och det sker mjukt och försiktigt. Sen att hon är alkoholpåverkad och skadar sig själv borde inte han straffas för.

Vad är det för pasajeri att han ens dömdes?! Det kan vara den mest patetiska och felaktiga domen jag har hört talas om.
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-06-23 kl. 17:08.
Citera
2024-06-23, 17:15
Medlem
Kanastras avatar
Kommer ihåg när jag själv och andra drog upp på scener när det var punkspelningar på 90-talet, man stod där och lallade och då kom ofta en vakt eller scennisse och med båda händerna och med kraft tryckte iväg en från scenen så man flög ut i publiken.
Men det ser ut som tjejen ramlar ut med sidan, svårt att landa bra då.

Jag själv skadade knät för 4 år sedan, jag halkade på vått gräs och ramlade framåt rakt ner på knä med benen under rumpan, det knät är fortfarande dåligt, så det behövs inga höga fall för att skada sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in