2024-06-23, 13:22
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
🤣
Känns som att klubben är helt körd i botten
Kanske, men dom har äntligen träffat rätt på transfer marknaden, och deras akademi fortsätter leverera kvalitet. Eftersom både kvalitet och potential finns onekligen i truppen drar jag slutsatsen att rätt manager kommer leda till övre halvan. So sayeth Teu.
Citera
2024-06-23, 13:36
Medlem
trazkeis avatar
Jag har en knapp som jag värderar till 47 triljoner. Är jag rikast i världen? 🤔
Citera
2024-06-23, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jobbigt tapp men det har varit väntat i 1.5 års tid. Glad att han förlängde och inte gick som Bosman.

* Fredrik Winther övertygade stort innan han gick sönder för säsongen.
* Vagic har varit en av allsvenskans bästa mittbackar i år.
* Fenger har varit en av allsvenskans bästa mittbackar de senaste 4 åren, men lite oroväckande i år…
* Pinas kan spela mittback då vi har andra vänsterbackar.
* Kingsley Gyamfi är oprövad (lite likt Adjei var förra sommaren…)

Det fanns en tid när man i Malmö närde en förhoppning om att det fanns ett stort spel i Vagic, en förhoppning som grusades i takt med överlag mediokra prestationer när han fick chansen.*

Övertygad om att en överväldigande majoritet inte valt Vagic till sitt lag idag om valet stod fritt bland allsvenska mittbackar, inte ens på en topp 5-lista tror jag hans namn förekommit särskilt ofta.

*Han är fortfarande hyfsat ung och har i perioder haft problem på det mentala planet. Verkar ha fått ordning på skallen och är i grunden väl skolad så utesluter inte fortsatta framsteg, men som sagt idag är han en bit från de bästa.
Citera
2024-06-23, 13:50
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRedrum
Det fanns en tid när man i Malmö närde en förhoppning om att det fanns ett stort spel i Vagic, en förhoppning som grusades i takt med överlag mediokra prestationer när han fick chansen.*

Övertygad om att en överväldigande majoritet inte valt Vagic till sitt lag idag om valet stod fritt bland allsvenska mittbackar, inte ens på en topp 5-lista tror jag hans namn förekommit särskilt ofta.

*Han är fortfarande hyfsat ung och har i perioder haft problem på det mentala planet. Verkar ha fått ordning på skallen och är i grunden väl skolad så utesluter inte fortsatta framsteg, men som sagt idag är han en bit från de bästa.
Det låter som åsikter baserade på mer än bara i år, och då kan jag väl hålla med. Han behöver leverera i mer än 9 matcher för att radera ut de senaste två åren. Men nu pratade jag om "iår" isolerat, och då står jag för att han varit en av de bästa.

Han var dominant i derbyt mot Aik, och lite så har det sett ut i år.
https://x.com/BajenKunnige/status/1793612253973074298
Citera
2024-06-23, 14:00
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag har en knapp som jag värderar till 47 triljoner. Är jag rikast i världen? 🤔
Ja, det spelar väl ingen roll om det finns köpare eller ej?
Citera
2024-06-23, 14:00
Medlem
Ser BP leder träningsmatch mot Bajen med 2-0
3-1 med 10 kvar.
Senast redigerad av drhasch81 2024-06-23 kl. 14:39.
Citera
2024-06-23, 14:33
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris
Ja, det spelar väl ingen roll om det finns köpare eller ej?
Finns det bud på alla era spelare?
Citera
2024-06-23, 14:39
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Det låter som åsikter baserade på mer än bara i år, och då kan jag väl hålla med. Han behöver leverera i mer än 9 matcher för att radera ut de senaste två åren. Men nu pratade jag om "iår" isolerat, och då står jag för att han varit en av de bästa.

I FotMobs snittbetyg ligger han på en mäktig 104e plats.

Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Finns det bud på alla era spelare?
Jag drev. Och skiter i Hammarby.
Citera
2024-06-23, 15:15
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ser BP leder träningsmatch mot Bajen med 2-0
3-1 med 10 kvar.

*BP mot ett HTFF betonat Hammarby b-lag.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-06-23 kl. 15:17.
Citera
2024-06-23, 15:31
Medlem
Teus avatar
Citat:

Var skulle du ranka Vagic i AS då? Let's hear it. Topp 2? Topp 5? Topp 10?

Hur kan en försvarare för övrigt vara dominant i en match där vi inte vågar anfalla tills vi ligger under? Det där kan nog vara vår sämsta match i år trots resultatet.
Senast redigerad av Teu 2024-06-23 kl. 15:33.
Citera
2024-06-23, 17:24
Medlem
Slaskmedias avatar
Billborn till IFK Göteborg enligt Expressen.

Undrar förresten om han fortfarande jagar småtjejer varje vecka på Tinder för att ragga upp dem med kändisskapet, efter rån-incidenten där han blev blåst av nån förorts-gäris?
Citera
2024-06-23, 17:59
Medlem
Citat:

Vi kan prata om årets allsvenska isolerat, det förändrar inget. Vagic har presterat bättre än väntat vilket i just fallet Vagic inte säger ett dugg mtp förväntningarna där "säkerhetsrisk" var flitigt förekommande om än inte det värsta omdömet.

Att påstå att han är i topp bland årets allsvenska mittbackar är mer än lovligt enögt och direkt felaktigt. Valfri statistiksajt backar detta. Tror som sagt du har svårt att hitta fler än en och annan enögd bajare som valt Vagic om valet stod fritt bland de allsvenska mittbackarna just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in