2024-06-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Skriv då en rebus här tack. Han heter uppenbarligen Lars i förnamn sett till vad han uppger i chatten.

Han ljög.

Rebus:

Förnamn: manliga motsvarigheten till Johanna

Efternamn: Finns en svensk komiker som heter Johanna som bär detta efternamn -det är ett väderstreck (ej syd, utan....) och så något som får dina lampor att lysa.

Yrke: Managing Partner
Senast redigerad av Florman 2024-06-23 kl. 00:09.
Citera
2024-06-23, 00:07
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Skriv då en rebus här tack. Han heter uppenbarligen Lars i förnamn sett till vad han uppger i chatten.

Identitet på #431 enligt gräv på telegram:

Förnamn: samma som användarnamnet på snapchat
Efternamn: samma som Mat-Tina
Född: Henrik Schyffert föddes det året.
Citera
2024-06-23, 00:15
Medlem
#431 är troligen den rikaste gäddan so far. Involverad i diverse bolag och tycks pyssla med investeringar.
Citera
2024-06-23, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#431 är troligen den rikaste gäddan so far. Involverad i diverse bolag och tycks pyssla med investeringar.

Känns som det, tidigare adressen han var skriven på enligt mrkoll.se är värderad till 23 100 000 av booli
Citera
2024-06-23, 00:47
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
#431 Läser för fan på Flashback, för han skriver att "hans fallhöjd är hög". Är väl bara här uttrycket fallhöjd används om gäddornas sociala status. Vilken sopa som ändå blir lurad, men vad är då fallhöjden undrar man. Intressant.

Han har några ganska ståtliga vänner på FB kan jag säga. Jag kan lova dig att här finns det fallhöjd.
Citera
2024-06-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han har några ganska ståtliga vänner på FB kan jag säga. Jag kan lova dig att här finns det fallhöjd.

#431 Det konstiga är ju konfrontationsvideon med honom. Han öppnar dörren och ser ut som en luffare samt låter som Christer Pettersson som dragit i sig för mycket nedåttjack. Hade jag varit ett barn så hade jag blivit livrädd om det vraket öppnat dörren och släpat sig ut, men i vardagen så måste han rimligtvis bete sig helt annorlunda för att kunna fungera i diverse bolagsstyrelser 🤔
Citera
2024-06-23, 01:16
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
#431 Det konstiga är ju konfrontationsvideon med honom. Han öppnar dörren och ser ut som en luffare samt låter som Christer Pettersson som dragit i sig för mycket nedåttjack. Hade jag varit ett barn så hade jag blivit livrädd om det vraket öppnat dörren och släpat sig ut, men i vardagen så måste han rimligtvis bete sig helt annorlunda för att kunna fungera i diverse bolagsstyrelser 🤔

Håller med om att han såg ut som något katten släpade in i konfrontationen. Men så är det, han verkar vara en hot shot när han inte runkar och fantiserar om kissande barn som pullar honom i röven. Fy fan!

Han har nog varit här inne och läst, väldigt ”klok” gädda detta som trodde han hade koll på läget. Lite jävligt vidrigt är att han har en Pippi Långstrump låt på sin FB…

Han kommer ljuga tills han blir blå i ansiktet. Hoppas han åker ut med huvudet före och jag väntar med spänning på skvaller om denna patetiska människa.
Citera
2024-06-23, 05:55
Medlem
Citat:

Spelar 431 teater för att försöka avleda sin korrekta identitet för omgivningen när han raggar träff med det han tror är barn?

Nu har raset börjat. Vilken äcklig jävel. Varselväst, Samhall eller rik. Det går åt helvete när kuken tar över förståndet och Dumpen dyker upp.
Citera
2024-06-23, 07:05
Medlem
StigEngstroms avatar
431, snacka om fallhöjd.
Ger intrycket av att vara en riktigt rik pamp på linkedin.
Det luktar flytt utomlands.
Citera
2024-06-23, 08:05
Medlem
Faltas avatar
Jag gick in på dumpen för en stund sedan. Ta mig fan så känner jag igen #431 När jag träffade honom på ett företagsevent för några år sedan, då bodde han i ett fin område i Stockholm. Saltsjö boo Om jag inte missminner mig.

Edit. Jag ser nu att ni vet vem han är. Jag är faktiskt jävlig chockad, den här killen är socialgrupp1. Den här killen har kapital att köpa människor. Jag måste titta på hans ansikte igen, så jag inte har fel.
Citera
2024-06-23, 08:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
431, snacka om fallhöjd.
Ger intrycket av att vara en riktigt rik pamp på linkedin.
Det luktar flytt utomlands.
Fast vad är det för jävla blufföretag han jobbar för? Jag möts av en hemsida full av floskler, kan inte ha några större kunder. Bolagets nyckeltal är allt annat än imponerande. Känns dock som att han haft ett riktigt jobb innan...

Citera
2024-06-23, 08:15
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag gick in på dumpen för en stund sedan. Ta mig fan så känner jag igen #431 När jag träffade honom på ett företagsevent för några år sedan, då bodde han i ett fin område i Stockholm. Saltsjö boo Om jag inte missminner mig.

Edit. Jag ser nu att ni vet vem han är. Jag är faktiskt jävlig chockad, den här killen är socialgrupp1. Den här killen har kapital att köpa människor. Jag måste titta på hans ansikte igen, så jag inte har fel.

Återkom gärna med mer information om det är rätt person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in