2024-06-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
De blev tydligen kära, bor ihop och har idag familj. Lite gulligt, ändå.
Absolut
Han drömmer redan om att vara otrogen;
"jag ska knulla deras mammor"
Citera
2024-06-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErectusPenis
Dum i huvudet eller?? Du missade bara detaljen att mannen fortfarande satt i fängelse.

Om du är en flodhäst möjligtvis, människor är gravida ca: 9mån.... Pliten vart gravid efter men oavsett avslutade hon sin anställning. Vad är problemet?
Citera
2024-06-21, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Om du är en flodhäst möjligtvis, människor är gravida ca: 9mån.... Pliten vart gravid efter men oavsett avslutade hon sin anställning. Vad är problemet?
Pliten slutade i april 2019 och barnet föddes Hösten 2020. Mannen satt inne under hela tiden och frigavs villkorligt året därpå (2021). Det står tydligt i artikeln.
Barnet gjordes alltså inne i ett fängelse under ett godkänt besök. Skandal att hon fick besöka honom med sin historik.
Jag vet inte hur jag kan förklara de på ett enklare sätt. Om du inte ser det moraliska dilemmat är det ditt problem.
Citera
2024-06-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Eller menar du att kvinnan smugglade ut och frös ner hans sperma under sin tid som anställd? Och därför är moraliskt rentvådd?
Citera
2024-06-28, 09:03
Medlem
Att ge sig i lag med de kriminella utlänningar som man är satt att vakta är inte bara ett grovt brott mot sina plikter som svensk tjänsteman, utan rent förräderi mot sitt eget folk. Jag håller med de som tycker att kvinnor inte bör placeras som fångvaktare åt charmiga manipulativa muskelbyggare från Mellanöstern, riskerna är uppenbara.

Det måste påpekas att de flesta riktiga svenska kvinnor är rakryggade och pålitliga, och aldrig skulle tänka sig att ha något personligt samröre med främlingar som utgör ett hot mot vårt land. Men det faktum att det ändå finns tjejer som saknar den moraliska botten och den lojalitet mot Sverige som krävs för att stå emot dessa skickliga förförare gör det ändå nödvändigt att ta det säkra före det osäkra och utesluta tjejer från vissa placeringar.
Citera
2024-06-28, 11:39
Medlem
I muslimska länder finns inga kvinnliga fångvaktare.
Så borde det vara i Sverige också.
Citera
2024-12-29, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErectusPenis
Bilderna raderas efter 7 dagar

https://postimg.cc/gallery/Lpb1tXT
Kan du posta bilderna igen?
Citera
  • 9
  • 10