2024-05-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag tror inte hon kan lämna Alexander av den anledningen att det är han som är hjärnan bakom husköpet för 15 miljoner och upplägget. Men det är enbart mina spekulationer.
https://www.krimfup.se/articles/alexander-ernstberger-atalad-for-lyxhuset-pa-lidingo

Nu ar jag visserligen jurist, men har aldrig arbetat i Sverige som jurist, jag tror dock att caset med villan ar ganska sa klart, dom kommer att forlora fallet.
Citera
2024-05-30, 15:47
Medlem
Vilken anstalt sitter Ernsberger på?
Citera
2024-06-01, 01:49
Medlem
Leffeb0ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Vilken anstalt sitter Ernsberger på?

verkar som han blivit flyttad till storboda anstalt
Citera
2024-06-01, 09:22
Medlem
Måste var jobbigt att aldrig veta när frugan erhåller horisontalt sängläge med olika Tinder-matchningar.

Bra för relationen. Den håller så länge han sitter inne. Tror dagen han kommer ut, så är relationen slut och de går skilda vägar. Pengarna guldbrallan gömt delas 50/50 annars skvallrar ”frugan” för Skatteverket
Citera
2024-06-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AP1975
Måste var jobbigt att aldrig veta när frugan erhåller horisontalt sängläge med olika Tinder-matchningar.

Bra för relationen. Den håller så länge han sitter inne. Tror dagen han kommer ut, så är relationen slut och de går skilda vägar. Pengarna guldbrallan gömt delas 50/50 annars skvallrar ”frugan” för Skatteverket

Ernstberger gör lika bra beslut i sina affärer som i privatlivet. Hans ”fru” hade 2 barn sedan tidigare, sedan blir hon på smällen 2 gånger med Ernstberger som vid tillfället stod inför stora utmaningar och tillslut blev inburas. Efter detta har hon synts med flertalet olika män på Stureplan. Vem sköter barnen? Krävs inte ett geni då man ser på situationen vad detta handlar om. Knappast blir det skilsmässa då hon fått tillkomst till pengar via Ernstberger hon aldrig annars haft.
Citera
2024-06-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erlander92
Ernstberger gör lika bra beslut i sina affärer som i privatlivet. Hans ”fru” hade 2 barn sedan tidigare, sedan blir hon på smällen 2 gånger med Ernstberger som vid tillfället stod inför stora utmaningar och tillslut blev inburas. Efter detta har hon synts med flertalet olika män på Stureplan. Vem sköter barnen? Krävs inte ett geni då man ser på situationen vad detta handlar om. Knappast blir det skilsmässa då hon fått tillkomst till pengar via Ernstberger hon aldrig annars haft.
Tror också att hon har fått tillgång till rejält med pengar från AE. Hur har hon råd att köpa en villa för 15 miljoner som hon köpte förra året som ensamstående fyrabarnsmamma.
Citera
2024-06-08, 23:28
Medlem
Någon som vet mer?
Citat:
Ursprungligen postat av Realsuedi
Denna stämning är inget annat än en ren hämnd från EBM för att Alexander avslöjat den smutsige Thomas Hertz. Hertz är inget annat än en korkad lakej som jobbat på direkt uppdrag av Socialdemokraterna, då främst Annika Strandhäll.

Thomas Hertz var åklagare med inriktning grova brott på Södertörn. Hans rykte är att han är direkt inkompetent och saknar absolut all form av moral. Därav handplockade sossarna honom för att driva målet mot Allra. Hertz kan inget om ekonomi eller hur pensionssystemet är uppbyggt.

Då Ola på Gustavia Fonder uppenbarligen nu blivit fångad med byxorna nere iom att han begått mened. Thomas Hertz var informerad om att Ola ljög och har dessutom medverkat till detta. Läs igenom Allras resningsansökan så får ni se skrämmande bevis på hur det svenska rättssamhället fungerar.

Sossarna och Pensionsmyndigheten vet att dom måste oskadliggöra Alexander rent ekonomiskt så att han inte har de ekonomiska medlen att slåss mot dessa korrupta politiker och myndigheter.

Att Allra må ha handlat omoraliskt är det ingen tvekan om. Men såsom Tingsrätten mycket tydligt dömde så har inget brottsligt skett.

Att pedofilerna på Svea hovrätt var köpta råder det ingen tvekan om.
Citera
2024-06-18, 19:14
Medlem
Citat:

Tina har 4 barn?
Hur gammal är hon?
Knullar hon runt?
Citera
2024-06-18, 21:01
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Tina har 4 barn?
Hur gammal är hon?
Knullar hon runt?

Skulle jag tro… (hon ser ju bra ut…)

Herr Guldbyxa har nog gett kärringen ”frigång i avvaktan på bättre tider”
Senast redigerad av Alonen 2024-06-18 kl. 21:04.
Citera
2024-06-19, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Skulle jag tro… (hon ser ju bra ut…)

Herr Guldbyxa har nog gett kärringen ”frigång i avvaktan på bättre tider”

Är detta att se bra ut?

https://www.expressen.se/ekonomi/pension/tina-ernstbergers-bakslag-makens-lyxgava-stoppas/

Skulle min tjej ens börja likna 4-barns morsan Tina skulle hon åka ut. Ser ut som Kissie då hon använde vitt läppstift och läpparna var smala. Hästkäft.
Citera
2024-06-19, 12:25
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Är detta att se bra ut?

https://www.expressen.se/ekonomi/pension/tina-ernstbergers-bakslag-makens-lyxgava-stoppas/

Skulle min tjej ens börja likna 4-barns morsan Tina skulle hon åka ut. Ser ut som Kissie då hon använde vitt läppstift och läpparna var smala. Hästkäft.

Ja, nu är hon ju grav-plufsig på den bilden.

(Efter avslutad grav - återgång till matchvikt - pronto!)
Citera
2024-06-19, 12:35
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Är detta att se bra ut?

Vem är farsa till bullen i ugnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in