2024-06-18, 13:35
Medlem
Vad heter rektorn
Citera
2024-06-18, 13:55
Medlem
J. Z. kanske ?
Senast redigerad av Troja75 2024-06-18 kl. 14:17.
Citera
2024-06-18, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troja75
J. Z. kanske ?

Lär det va. Kolla hennes FB
Citera
2024-06-18, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarOls

Ja jag kollade både hennes och "massörens" fb.
Citera
2024-06-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jäklar vad förargligt för den kvinnliga rektorn att deras sms konversationer blev offentliga. Pinsamt för henne.
Varför blir inte kvinnan åtalad för sexköp?
Citera
2024-06-18, 15:09
Medlem
Citat:
J. Z. kanske ?

Citat:

Inte alls snygg på googlebilderna. Ser ut som en lådvinskärring. Är hon snyggare på fb?

Vad är hennes deal i artikeln? Hon är varken offer eller något. Utgör sig inte för de heller förvisso.
Skryter hon om sina möten med våldtäktsmannen eller kärleken för denna våldtäktsman?
Senast redigerad av Sierra.Leone 2024-06-18 kl. 15:14.
Citera
2024-06-18, 15:10
Medlem
RobMcKennans avatar
Erkänner inte hon sexköp? Hon berättar att hon betalar för hans tjänster så det borde väl klassas för sexköp när de ligger under hennes bokade tider?

Tänker att hade varit en kvinnlig massör och en manlig rektor så hade han förmodligen blivit åtalad för sexköp.

Eller har jag fel?
Citera
2024-06-18, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
Inte alls snygg på googlebilderna. Ser ut som en lådvinskärring. Är hon snyggare på fb?

Nä. Lådvinskärring på fb med. Kolla de kvinnor som gillar hans fb inlägg. Jävla mängd lådsvinskärringar där. Han har nog haft fullt upp på sin salong.
Citera
2024-06-18, 15:20
Avstängd
Citat:
J. Z. kanske ?

Finns hur många JZ i Malmö som helst, lite mer detaljerat tack.

Citat:
Nä. Lådvinskärring på fb med. Kolla de kvinnor som gillar hans fb inlägg. Jävla mängd lådsvinskärringar där. Han har nog haft fullt upp på sin salong.

På dagen så tar hon hand om 100-tals elever för att sedan på kvällarna gå till Salong Alibaba och rida kamelkuk 😂😂😂
Senast redigerad av Jon10 2024-06-18 kl. 15:25.
Citera
2024-06-18, 15:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Intressant, jag känner en kvinnlig skånsk rektor från Skåne. Hon är singel och väldigt sexuell av sig.

Dessutom kände jag en manlig massör en gång i tiden som jag jobba med. Jag frågade om hur det funkade med dom kvinnliga kunder. Han sa att dom blir väldigt sexuella med honom och dom vill att han ska masserar och ta på intima ställen.
Jag tänkte kanske han överdriv men jag vet att han var mycket populär och fick privata bokningar utanför jobbet.

Med detta i åtanke så är nog mörktalet stort och förr eller senare så stöter man på folk som inte vill och kanske han fick för mycket självförtroende så han trodde alla ville samma sak.

Har själv fått massage massa gånger och massera på rumpan, frågar dom inte ens utan kör på, dom också väldigt nära skrevet.

Hahaha! Jag kan riktigt se hur batikhäxorna blir våta i trosan när Kamelen tafsar dem på intima ställen 🤣
Citera
2024-06-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Intressant, jag känner en kvinnlig skånsk rektor från Skåne. Hon är singel och väldigt sexuell av sig.

Dessutom kände jag en manlig massör en gång i tiden som jag jobba med. Jag frågade om hur det funkade med dom kvinnliga kunder. Han sa att dom blir väldigt sexuella med honom och dom vill att han ska masserar och ta på intima ställen.
Jag tänkte kanske han överdriv men jag vet att han var mycket populär och fick privata bokningar utanför jobbet.

Med detta i åtanke så är nog mörktalet stort och förr eller senare så stöter man på folk som inte vill och kanske han fick för mycket självförtroende så han trodde alla ville samma sak.

Har själv fått massage massa gånger och massera på rumpan, frågar dom inte ens utan kör på, dom också väldigt nära skrevet.

Tänker vi på samma rektor, C**illa?
Citera
2024-06-18, 15:57
Medlem
Citat:
J. Z. kanske ?

Lite mer detaljerat kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto