2024-06-18, 00:36
Medlem
Halloj!

Står i valet och kvalet efter att ha hittat en onlineshop som har både Semaglutid och Efedrin som utbud.

Vilket är effektivast? Samt har någon här testat med*nc och kan gröna dom?

* = i
Citera
2024-06-18, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazylewd
Halloj!

Står i valet och kvalet efter att ha hittat en onlineshop som har både Semaglutid och Efedrin som utbud.

* = i
Har du rådgjort med en läkare?
Citera
2024-06-18, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Har du rådgjort med en läkare?

Vad tänkte du på?

Båda två är godkända bantningsmedel.
Citera
2024-06-18, 09:57
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Halloj!

* = i
Kan varmt rekommendera efedrin om det är den äkta varan. Gick ner 23 kilo på 3 månader utan att tappa styrka när jag körde på en ECA-stack.
Säker på att det är äkta efedrin?
Jag har letat med ljus ock lykta efter efedrin i 5 år.
Det är tydligen en ingrediens när man skapar metamfetamin, så efedrin är sjukt svårt att få tag på i Sverige utan kontakter.
Varje gång jag har beställt efedrin eller ECA-stack så har det visat sig vara DMAA istället..
Återkom gärna med svar om du går vidare och köper efedrinet och testat det.
Citera
2024-06-18, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byssan
Kan varmt rekommendera efedrin om det är den äkta varan. Gick ner 23 kilo på 3 månader utan att tappa styrka när jag körde på en ECA-stack.
Säker på att det är äkta efedrin?
Jag har letat med ljus ock lykta efter efedrin i 5 år.
Det är tydligen en ingrediens när man skapar metamfetamin, så efedrin är sjukt svårt att få tag på i Sverige utan kontakter.
Varje gång jag har beställt efedrin eller ECA-stack så har det visat sig vara DMAA istället..
Återkom gärna med svar om du går vidare och köper efedrinet och testat det.

Sidan som jag hittat står i inlägget men maskerat, har ej testat ännu men ser nu att dom har stack3r med fast slutsålt. Hittar enbart inlägg från 2012 på Flashback... Står att produkten heter "Ephedrine HCL". Är det rent då?

Men då vet jag att efedrin funkar bra!
Citera
2024-06-18, 10:06
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Sidan som jag hittat står i inlägget men maskerat, har ej testat ännu men ser nu att dom har stack3r med fast slutsålt. Hittar enbart inlägg från 2012 på Flashback... Står att produkten heter "Ephedrine HCL". Är det rent då?

Men då vet jag att efedrin funkar bra!
Ja jag körde på Kaizen ephedrine HCL från Kanada.
Tyvärr gick bara min första beställning igenom tullen typ 2015. Två sista gångerna (2018 & 2020) då både jag och en polare provade så fastnade dessa i tullen och man fick brev hem..
Aldrig provat handla från sidan du länkade.
Citera
2024-06-18, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byssan
Ja jag körde på Kaizen ephedrine HCL från Kanada.
Tyvärr gick bara min första beställning igenom tullen typ 2015. Två sista gångerna (2018 & 2020) då både jag och en polare provade så fastnade dessa i tullen och man fick brev hem..
Aldrig provat handla från sidan du länkade.

Som jag förstodska detta vara inrikes? Så man slipper tullen iaf, men med tanke på snutarnas postkontroller nu kanske det inte är läge att prova?
Citera
2024-09-15, 08:22
Medlem
Gick ner 20+kg med ephedra mahung för några år sedan, funkade superbra. Letat samma i flera år nu och inte hittat, verkar vara svårt att få tag på.
Citera
2024-09-29, 16:32
Medlem
Hej! Imorgon skall jag börja med Rybelsus (novo nordisk) 3 mg.
Hur hanterar ni illamående?
Hur hanterar ni blodsockerfall?
Är det litet frukt och ett glas mjölk som gäller?
Citera
2024-09-29, 17:53
Medlem
Lite gammal tråd och kanske inte aktuell längre, men självklart Semaglutid eller ännu bättre - Tirzepatide om man nu känner att man måste ha hjälp med sin aptit och redan försökt att hålla sig till ett underskott.

Efedrin ska du hålla dig långt borta ifrån, målet är väl bättre hälsa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in