Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
Hur tycker du stödet ska se ut? Vad ska uppnås? Är det ens möjligt att att skrapa i hop något som på ett realistiskt sätt skulle kunna förändra läget, utan att få ett tredje världskrig?
Putin är sur... så omöjlig att förändra läget som du kallar det. Både ryssen och världen har i princip svikit honom pga. av fatala misstag. Svårt att förändra en sådan sak.
Som att driva ett företag som går käpprätt åt helvete. Du kan byta ut personal och allt vad det innebär men chansen att överleva som företag är minimal. Tror vi kan vara överens om det? (finns så klart få undantag). Ansvaret ligger på den ansvariga!
Som jag sagt tidigare i denna tråd. Finns ingen mer än Putin som hatar ryssen mer än han idag!
Mina tankar... en desperat man som innerst inne skyller på sina "anställda" innan han kommer till insikt med att han skulle ha bevarat de smarta, istället för att fängsla de!
Vi kan kalla det karma!
Putin lär ju knappast komma ut med att säga att han gjort misstag i livet! En psykopat gör inte det! Svårare än så är det inte!
Men tyvärr livsfarlig pga. det. Han skiter fullständigt i hur många liv han skickar till ödet! Han bryr sig bara om sig själv!
För nötterna han haft under sig är de han behärskat, inte de som vågar ifrågasätta honom! Varför det vet både du och jag!
Titta på Lukashenko, Totalt körd men ändå sitter han på posten och har inget annat väl än att lyda!