2024-06-16, 06:56
Medlem
#428 rumpsniffaren..
Tänk när det rövslikande peddo-svinet kommer hem från arbetet o hans stackars fru säger: men Göran du har nåt skit mellan tänderna..hoppas det går åt helvete med frugan..
Citera
2024-06-16, 06:58
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#428 har ju aggressionsproblem som smäller dörren hårt i Sara. Väldigt obehaglig man överlag och hans Facebook skriker narcissism.

Jag håller med. Förutom det uppenbara, att han gäddar sig, så har han en obehaglig aura. Många äldre hurtbullegubbar har det. Jag tycker att han påminner lite om Stordalen på vissa bilder. Det aggressiva sättet han smäller igen dörren på Sara är fan konstigt. Visst att han kanske är i nån slags panik men vad fan?

I övrigt så upprörs inte jag så särskilt mycket av rövslick om det görs på samtyckande vuxna men här är det en högstadieelev som ska få stjärten slickad i ett vilorum på ett sjukhus. En liten snabbslick för gäddan vill vara klar till kl 16 då arbetsdagen är slut.

Av bilder i sociala medier att döma så verkar han leva ett aktivt liv och har en sambo. Man kan undra hur många i hans umgängeskrets som känner till BP-domen? Känner sambon till den? Det är ju inte så ofta man kollar upp sina bekanta i offentliga register. Jag har aldrig gjort det. Kanske nån gång i samband med dejting, men det är ju inte så att jag sitter och kollar om vänner och bekanta finns på Lexbase. Det går ju dessutom att mörka en dom för de man bor med. Man kan få post från polis och domstol skickad till annan adress. Man har åtminstone kunnat det tidigare.

Som jag tidigare sagt så är det skillnad på varsel och varsel. I vissa yrken måste man ha varselplagg. Det är ju inte så att den här gäddan har gått till Jula och köpt vad han tycker är en cool och praktisk jacka. Han ser ut som urtypen som gillar J Lindeberg och funktionsplagg och på semestern i Alanya är han lite skönt avslappnad och går runt med en sarong för han har minsann inga problem med sin manlighet så han kan ha kjol på stranden.

Intressant dock att varseljackan kamouflerade honom där i lövverket. Den hade motsatt effekt.

Senast redigerad av PROLIFIC 2024-06-16 kl. 07:01.
Citera
2024-06-16, 07:08
Medlem
SnutteFia03s avatar
#428 "Tungan" (kunde också med fördel ha kallats för "spejaren") är ett typexemepl på hur slut i huvudet dessa runk-gubbar är. Han är väl medveten om dumpen och har antagligen varit inne på sidan och sett hur de skriver och jobbar och ändå ser han till att gå rakt i fällan. För att göra det hela lite extra dumt så ser han till att mötet sker på arbetsplatsen där han spejar efter minderåringen från ett fönster, iförd varseljacka. Säger inte så mycket under konfrontationen, men lyckas klämma ur sig att han "tycker det är spännande".

Aggressiv och impulsiv verkar han vara också när han slänger igen dörren mot Sara efteråt. Nu blev han lite extra minnesvärd framför kameran trots en så kort och få-ordig konfrontation.
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-06-16 kl. 07:23.
Citera
2024-06-16, 07:17
Medlem
Varför skrivs det så lite i tråden om denna gädda? Det här är ju en av dom gäddorna med mest fallhöjd. Enligt hans IG så är han fystränare utöver sitt nuvarande jobb och fritidsintressen så som skidor, rodd och cykel. Med andra ord så han han många vänner (och 2 barn på det och fru. Jag hoppas anhöriga får mycket stöd nu

Imponerad över att man lyckades fånga denna gädda. Man lokaliserade rummet och våningen han befann sig i ganska fort, kan inte ha varit lätt under den tidspressen.

Varför förvarnar inte gäddor sina familjer innan publicering så att dom hinner låsa sina sociala medier och dölja sina adresser och telefonnummer på mrkoll? Märker av detta mer och mer, så mycket drev mot anhöriga hade kunnat undvikas om man varit förberedd på publiceringen.
Senast redigerad av atinySetare 2024-06-16 kl. 07:32.
Citera
2024-06-16, 07:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Varför skrivs det så lite i tråden om denna gädda? Det här är ju en av dom gäddorna med mest fallhöjd. Enligt hans IG så är han fystränare utöver sitt nuvarande jobb och fritidsintressen så som skidor, rodd och cykel. Med andra ord så han han många vänner (och 2 barn på det och fru. Jag hoppas anhöriga får mycket stöd nu

Imponerad över att man lyckades fånga denna gädda. Man lokaliserade rummet och våningen han befann sig i ganska fort, kan inte ha varit lätt under den tidspressen.

Varför förvarnar inte gäddor sina familjer innan publicering så att dom hinner låsa sina sociala medier och dölja sina adresser och telefonnummer på mrkoll? Märker av detta mer och mer, så mycket drev mot anhöriga hade kunnat undvikas om man varit förberedd på publiceringen.

Han publicerades igår kväll. Fredag, fotbolls-EM osv så det är väl inte särskilt konstigt att det inte hunnit skrivas så mycket om Tungan #428 än? Men ja, jag håller med. Han framställer sig som en hurtbullig träningsprofil så han lär ha ett ganska stort umgänge. Som jag skrev tidigare så undrar man ju hur många av dem som känner till hans BP-dom?

Han låg ju dessutom uppe på Dumpen ett par dagar innan publicering, de behövde hjälp med identifiering så redan där så tycker man att gäddan borde berättat för sina anhöriga. Men det kanske han hade gjort? Jag tycker också att drev mot anhöriga är osmakligt, även om det kanske inte handlar så mycket om drev så blir det ju en jävla massa snokande och spekulerande. Å andra sidan så tycker jag inte att anhöriga ska behöva skämmas, gömma sig, dölja telefonnummer, stänga ner sociala medier osv.

Jag tycker att många här resonerar märkligt kring "frugornas" agerande. Man går på folkbokföringsadressen allena och förutsätter att förhållandet fortsätter som om inget har hänt bara för att de fortsätter vara skrivna på samma adress. Man flyttar liksom inte i en handvändning, särskilt inte om man har hemmavarande barn. Många verkar tro att man löser bostadssituationen över en dag. Det ser inte riktigt ut så. Man måste kanske sälja det gemensamma boendet och att hitta nåt att hyra (till rimligt pris och rimliga villkor) är på många ställen snudd på omöjligt. Mästeranalytikern Eivors "fruga" fick ta en massa skit här i tråden för att hon inte hade flyttat. Det gjorde hon till slut och inom en rimlig tidsram för hur det brukar se ut vid en separation i 08-området.
Citera
2024-06-16, 08:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
#428 "Tungan" (kunde också med fördel ha kallats för "spejaren") är ett typexemepl på hur slut i huvudet dessa runk-gubbar är. Han är väl medveten om dumpen och har antagligen varit inne på sidan och sett hur de skriver och jobbar och ändå ser han till att gå rakt i fällan. För att göra det hela lite extra dumt så ser han till att mötet sker på arbetsplatsen där han spejar efter minderåringen från ett fönster, iförd varseljacka. Säger inte så mycket under konfrontationen, men lyckas klämma ur sig att han "tycker det är spännande".

Aggressiv och impulsiv verkar han vara också när han slänger igen dörren mot Sara efteråt. Nu blev han lite extra minnesvärd framför kameran trots en så kort och få-ordig konfrontation.

Tungan, Spejaren, Fönstersmygaren, Barnstjärtslickaren, Dörrsmällaren... #428 har många namn. Konfrontationen hade man, som du säger, snabbt glömt bort om det inte vore för den aggressiva dörrsmällningen.

Och ja, det är "spännande" att på arbetstid smyga i fönster och slicka barnrumpor i vilorum. Jag har diskuterat det tidigare, jag tror inte att det alltid är bra att skicka iväg gäddorna ut i bidragsträsket. Har man ett yrke där man kommer i kontakt med barn så ska man kickas pronto. Inget snack om saken. Men vissa yrken kan man trots allt ha kvar. Sen så fattar jag att kollegor kan ha svårt att förhålla sig till gäddan och det blir ohållbart av den anledningen men det var nån gädda som verkade jobba nattskift på nåt lager eller liknande. Ett sånt jobb borde man rimligen kunna ha kvar kan jag tycka. Samma med bilbesiktaren, det är inga barn som besöker hans arbetsplats men han satt ju med dicken framme på jobbet.

Men så har vi kategorin som smutsar ner sin arbetsgivare extra mycket. Man dyker upp i kläder med företagsloggan, man sitter och runkar på arbetsplatsen/i företagsbilen, fantiserar om att chefen är med och begår övergrepp eller som i det här fallet - vill förgripa sig på barnet på arbetsplatsen. Det funkar ju liksom inte. Och den här gäddan är ju som sagt dömd för BP och det är inget material man hittar bara så där. Man kan undra vilket annat smuts han har i garderoben.
Citera
2024-06-16, 08:10
Medlem
Gädda 428 vill alltså locka ett barn till ett vilorum på ett sjukhus där han arbetar på entreprenad och slicka barnet i stjärten under arbetstid?

Gädda 428 har även åkt dit för innehav av övergreppsmaterial på barn?

Frågan är om gäddans sexuella mönster om stjärtslickning och andra perversiteter är allmänt kända i umgängeskretsen?

Kommer det som en kalldusch? Eller har roddaren redan innan Dumpen rykte som äckelgubbe?

Skvaller borde finnas. Gäddan är mer känd än många andra.
Senast redigerad av Spritsson 2024-06-16 kl. 08:12.
Citera
2024-06-16, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 428 vill alltså locka ett barn till ett vilorum på ett sjukhus där han arbetar på entreprenad och slicka barnet i stjärten under arbetstid?

Gädda 428 har även åkt dit för innehav av övergreppsmaterial på barn?

Frågan är om gäddans sexuella mönster om stjärtslickning och andra perversiteter är allmänt kända i umgängeskretsen?

Kommer det som en kalldusch? Eller har roddaren redan innan Dumpen rykte som äckelgubbe?

Skvaller borde finnas. Gäddan är mer känd än många andra.
Konstigt att han kan jobba i en mansdominerad bransch med sin dom, han borde inte vara så populär bland kollegor. Visste de kanske inget. Hoppas Skanska ger honom kicken nu direkt.
Citera
2024-06-16, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facethetruth
Det stämmer gott och väl! Göran har ju för fan twitter, facebook och till och med en massa instagram konton öppna.

Han har också ett Grindr-konto. Där han raggar på arbetstid.
Samma önskemål där om rövslick. Han är rökt där.

Även helrökt på stans större gay-vänliga resturang/klubb vid Grönsakstorget.

Gissar Göran har det lite motigt just nu.
Citera
2024-06-16, 08:59
Medlem
EnLitenkilles avatar
Man får fan rysningar när man kollar på bilder på senaste gäddan.
Garanterat sociopatiska drag.
Verkar själv tycka att han är otroligt snygg och sexig.

Undra vad han har hittat på tidigare?!
Det här är knappast första gången
Citera
2024-06-16, 09:01
Medlem
428 måste slå något sorts rekord i idioti när han av alla möjliga platser som han kan planera att begå sexualbrott på väljer vilorummet på sin arbetsplats.

Det var väl någon gädda tidigare som jobbade på lager i en matbutik som gjorde något liknande. Men han framstod som lätt förståndshandikappad, den här gäddan verkar ju i övrigt klara av att sköta arbete, socialt umgänge, idrott, mm. Så man kan verkligen undra hur han tänkte där.

"Var blir det diskret och bra att boka sexträff med ett barn? Jag vet. PÅ MITT JOBB".....Fantastiskt.
Citera
2024-06-16, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rogntudjuu
Han har också ett Grindr-konto. Där han raggar på arbetstid.
Samma önskemål där om rövslick. Han är rökt där.

Även helrökt på stans större gay-vänliga resturang/klubb vid Grönsakstorget.

Gissar Göran har det lite motigt just nu.
Han verkar inte vara så noga på vem och vad han slickar röv på. Kvinnor, barn, män... Det verkar vara fair game med allt som har puls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in