2024-06-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Mycket bra att det är slutdaltat med de patetiska svinen i NMR!
Tror nog mest att de känner sig hedrade av uppmärksamheten likt jag själv blev efter att ha hamnat i SÄPO:s register över misshagliga individer som ung men jag bryr mig inte ett skit. Vad ska de göra idag liksom ?
Citera
2024-06-15, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Har Simon Lindberg lämnat helt? Heter numera Göran i tilltalsnamn. Brukar ju vara en klassiker för att dölja sitt förflutna.

Påminner om när Klas Lund försvann som ledare också. Han var väl inkognito tills nordisk styrka såg dagens ljus fyra år senare.
Ingen aning om vad Simon pysslar med idag men Klas Lund leder inte NS längre utan pysslar med helt andra saker idag, verkar som att han har blivit en Svensson men troligtvis inte bytt åsikter.
Citera
2024-06-15, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Tror nog mest att de känner sig hedrade av uppmärksamheten likt jag själv blev efter att ha hamnat i SÄPO:s register över misshagliga individer som ung men jag bryr mig inte ett skit. Vad ska de göra idag liksom ?

De känner sig säkert hedrade, neandertalare som de är.
Citera
2024-06-15, 08:57
Medlem
Citat:
Har Simon Lindberg lämnat helt? Heter numera Göran i tilltalsnamn. Brukar ju vara en klassiker för att dölja sitt förflutna.

Påminner om när Klas Lund försvann som ledare också. Han var väl inkognito tills nordisk styrka såg dagens ljus fyra år senare.

Var han tvungen att byta till samma namn som kapten Klänning?
Citera
2024-06-15, 08:59
Medlem
USA styrs av judar så det är väl en hedersutmärkelse. Den enes terrorist…
En antisemit är ju inte längre någon som hatar judar utan någon som hatas utav judarna. USA’s definition på terrorist är väl
’motsätter sig den nya världsordningen’.
Juden har sannerligen lyckats väl med sina planer hittills, men man undrar när han ska
ta sig vatten över huvudet.

Legalt opinionsbildande är alltså terrorism om människorna har fel åsikter som pysslar med detta. Spännande tider, känns som en förebyggande åtgärd. De måste väl göra det olagligt i tid och förbereda. Så mången folk icke drar sig till sådana här rörelser nu när samhället kommer braka snart.

Vita människor ska helt enkelt inte få organisera sig.
För när samhället kollapsar kommer det marxistiska teorierna betyda intet, och ras allt.
Citera
2024-06-15, 09:56
Medlem
Citat:
Ingen aning om vad Simon pysslar med idag men Klas Lund leder inte NS längre utan pysslar med helt andra saker idag, verkar som att han har blivit en Svensson men troligtvis inte bytt åsikter.

Jo exakt. Var ju radiotystnad i typ 2 (?) år från nordisk styrka sedan när dom gjorde comeback med en podd berättade dom att Anders Rydberg tagit över.
Citera
2024-06-15, 10:19
Medlem
Citat:
Jo exakt. Var ju radiotystnad i typ 2 (?) år från nordisk styrka sedan när dom gjorde comeback med en podd berättade dom att Anders Rydberg tagit över.
Efter lite efterforskningar så lyckades jag ta reda både på vart Klas bor och gör idag men eftersom att han vad det verkar som inte pysslar med politik längre så känns det nästan taskigt att ta hänga ut det här.

Förmodligen så vill han som jag förstod det bara vara en vanlig Svensson idag eller något åt det hållet men om han totalt har bytt åsikter är ju omöjligt att säga men han är inte aktiv längre.
Citera
2024-06-15, 10:22
Medlem
Citat:

Då måste Simon ha hoppat av NMR helt.

Kanske inte bytt åsikter osv och kommer definitivt inte ut som någon proffsavhoppare vad jag tror men man byter inte bara namn om man lämnar. Det är relativt ovanligt om man inte vill dölja sitt förflutna.

Jag har tex inte bytt namn efter alla år som aktiv efter att jag lämnade.
Citera
2024-06-15, 10:32
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKRE
Klistermärkesterrorist kanske. Alla med ett uns av intelligens ser det löjliga i att terrorklassa motståndsrörelsen.

Ja verkligen det fanns några gånger under 10-talet ni hade lite edge men NMR 2024 är en tandlös org som absolut inte ska ha terrorklasningen
Citera
2024-06-15, 11:17
Medlem
Citat:
Då måste Simon ha hoppat av NMR helt.

Kanske inte bytt åsikter osv och kommer definitivt inte ut som någon proffsavhoppare vad jag tror men man byter inte bara namn om man lämnar. Det är relativt ovanligt om man inte vill dölja sitt förflutna.

Jag har tex inte bytt namn efter alla år som aktiv efter att jag lämnade.

Är väl rätt påfrestande att vara ledare i en sån organisation i 9 år så fattar om han vill gå vidare och vara vanlig Svensson istället.

J*lius B*omberg heter numera N*ls Lu*dkvist så där har vi en som bytte både för och efternamn.
Citera
2024-06-15, 11:53
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Vad kommer terrorklassningen att innebära i praktiken för NMR?
Citera
2024-06-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Vad kommer terrorklassningen att innebära i praktiken för NMR?
Jadu det man kan säga med säker är väl att just de tre personer som USA har terrorstämplat inte kan få inresevisum till USA tex.

Borde även bli olagligt för amerikanska medborgare att stödja NMR men det kan nog någon annan svara på som är mer insatt i amerikansk juridik angående sådana här ämnen.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-06-15 kl. 13:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in