2024-06-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1428sek
Finns det något parti som vill skydda Sveriges demokrati ?
Uppenbarligen vill S, SD, M mfl ge all makt till EU.

Skitsnack. Men SD har insett att det viktigaste här och nu är att skapa inflytande i EU med de högergrupper som finns där motståndet mot invandring är högt. Storbritanniens invandring ökade när de lämnade EU. Bättre att få en högermajoritet i EU just nu än att 20-30% i Sverige röstar för ett utträde vilket vore ett klart nederlag för SD som hade drivit den frågan ensamma.
Citera
2024-06-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
När Sjöstedt fick frågan om ryssvänliga partier i hans EU-grupp. så gick
han till angrepp mot liberalerna - uselt Sjöstedt.
SD-representantens försvar för ryssvänliga partier var också uselt. Samt alla
lögner i övrigt.
Annie Lööf verkar ha haft rätt: Kortslut ytterkantspartierna.

Jag kan till viss del med hålla med om det du skriver. Min röst kommer tveklöst aldrig hamna hos partier som inte håller garden mot extrema åsikter. Jag kommer aldrig rösta på V, SD eller KD i detta val.
Senast redigerad av Pstvftr 2024-06-07 kl. 23:07.
Citera
2024-06-07, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Skitsnack. Men SD har insett att det viktigaste här och nu är att skapa inflytande i EU med de högergrupper som finns där motståndet mot invandring är högt. Storbritanniens invandring ökade när de lämnade EU. Bättre att få en högermajoritet i EU just nu än att 20-30% i Sverige röstar för ett utträde vilket vore ett klart nederlag för SD som hade drivit den frågan ensamma.
Jo det går ju uppenbarligen jättebra när vi ger all makt till EU med SD i regeringen.
https://www.regeringen.se/rattsliga-dokument/kommittedirektiv/2023/10/dir.-2023145

Även här tänker SD och M på förövarna istället för brottsoffren
Citera
2024-06-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Har fruntimret från Centerpartiet en pinne uppkörd i röven? Hon låter ju som ett miffo när hon pratar.

Ja! Och vad fan är det för min hon alltid gör efter att hon pratat färdigt?

Putar lite med läpparna och ser sjukt nöjd ut med egen insats.

EDIT: Googla ”smug face” så ser ni vad jag menar.
Citera
2024-06-07, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Usla programledare.
Verkade som Fritzon var irriterad. Begriper varför med högersidans totala inkompetens i klimatfrågor.

Läs Svd idag. Kärnkraften är inte framtiden.

Kärnkraften är framtiden. Men ni vill att vanligt folk ska gå på knäna i er psykotiska klimatreligion. Sverige näst lägst utsläpp i EU efter Malta. Men vi kan göra mer för att rädda världen! Lmao
Citera
2024-06-07, 23:06
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Varför är det en viktig EU fråga? Varför ska vi ständigt debattera konflikter tusentals mil härifrån?

Stöttar Israel men finns viktigare saker att debattera FÖR EUROPA.

Israel och Palestina är grannländer till Europa. Det är självklart att kriget är en viktig EU-fråga. Gå och lägg dig.
Citera
2024-06-07, 23:07
Medlem
Jag har aldrig förstått när folk och så kallade experter säger att sjöstedt är skicklig retoriskt.. imponerar aldrig på mig.. usel ikväll också.. Finns ju dom som har åsikter helt åt fanders men kan ändå debattera sakligt..
Citera
2024-06-07, 23:07
Medlem
Citat:
Jo det går ju uppenbarligen jättebra när vi ger all makt till EU med SD i regeringen.
https://www.regeringen.se/rattsliga-dokument/kommittedirektiv/2023/10/dir.-2023145

Du kan rada upp alla de straffskärpningar som tidölaget ligger bakom i samband med din sista mening. Det är en hel del. Bara börja knappa i guess.
Citera
2024-06-07, 23:08
Medlem
Citat:

Det är för att skydda medborgare från att kriminella kan söka upp pensionärer, lyxbilägare mm
Citera
2024-06-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Israel och Palestina är grannländer till Europa. Det är självklart att kriget är en viktig EU-fråga. Gå och lägg dig.

Ur en synvinkel hur många som lär fly till Europa absolut. Annars, nej. Så jävla trött på att vi ska prata om stenålderskrig där folk bråkar om någon konflikt som började med att någon skändade ens gud eller låg med ens dotter för 500 år sen.
Citera
2024-06-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
L-, C- och S-kandidaterna håller inte måttet på långa vägar.

Moderaten imponerar inte, och inte heller SD-muppen.

Bah-Kunke skötte sig bra men är alldeles för passiv.

Folkmords-Måwe vinner säkert FB-och SD-röster på att vara galnast i rummet.

Sjösted är väl det enda riktigt starka kortet i denna uppställning och vann förstås debatten.

Såg vi samma debatt?! Sjöstedt , kunke i topp enligt dig.. du är säkert bara ironisk..
Citera
2024-06-07, 23:14
Bannlyst
Läser man på sociala medier så är det inte SD vänstern hatar, ikväll hatar dom Alice Teodorescu Måwe 🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in