2024-06-07, 16:21
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskines
Malmöit utan rassiga glasögon mot omvärlden - faller det in under något av ovanstående?


Aha en snapphane som kör ner huvudet i sanden för verkligheten är för svår att hantera, eller kanske har du fått slicka runt i klägget hos en kvinnlig ockupant?
Citera
2024-06-07, 16:23
  #74
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Håller helt med. Utan återvandring är Skåne helt förlorat och stockholmare blir tvingade att betala för all framtid. Sen röstar många tyvärr för massinvandringen sen gnäller de om kostnaden.

Problemet är röttan har spridit sej. Nu finns hålor som är värre drabbat än Malmö. Största problemet med Malmö är att sossarna är en pestsmittad för staden. Så länge man har sossar vid makten, så fortsätter man slösa ohejdad med skattpengar på lyxliga avhoppar program i västindien för kriminella och man bränner miljoner av pengar på arabiska kulturfestivaler, och vi Stockholmare får betala för skiten.

Det ser man t.ex en kommun som Botkyrka. Nu har dom fått Borgligt styre, det första dom gör är att sanera bort höga kostnader, man har haft ett "mångkulturellt" centrum i Botkyrka som har käkat miljoner värre år, pengar som kunde gå till skattsäkningar.
Citera
2024-06-07, 16:24
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Skitsnack Malmö är en arbetarestad som med S hjälp förvandlats till en getto av brott

Det ena utesluter inte det andra.
Citera
2024-06-07, 16:24
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Så jävla negativa ni är. Malmö har blivit en mycket lugnare stad de senaste 2-3 åren. Här händer inte mycket numera om man bortser från Rosengård.

Skulle tro att detta beror på att de flesta av dom stora gangstrarna sitter inne. Men det är bara vad jag tror. Har ingen insyn i den världen. Känner mig inte ett dugg rädd att gå ut på stadens gator efter mörkrets intåg längre.

Visst det finns många invandrare i Malmö. Malmö har alltid varit invandrartätt. Men man ska också ha i åtanke att de allra flesta går till jobbet varje morgon och lever ordnade liv.

Vad skulle till exempel sjukvården, bussföretagen, städfirmorna, taxiföretagen, hemtjänsten m.m gjort utan invandrarna. Det är tjänster som du och jag använder.

Sedan håller jag med om att rättsvårdande myndigheter måste fortsätta låsa in de som tillhör kriminella gäng.

Sjukvården hade klarat sig alldeles utmärkt utan att behöva ta hand om alla tuffa kriminella blattar som skadas som egentligen borde köras till soptippen, inte till sjukhus.
Citera
2024-06-07, 16:32
  #77
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Problemet är röttan har spridit sej. Nu finns hålor som är värre drabbat än Malmö. Största problemet med Malmö är att sossarna är en pestsmittad för staden. Så länge man har sossar vid makten, så fortsätter man slösa ohejdad med skattpengar på lyxliga avhoppar program i västindien för kriminella och man bränner miljoner av pengar på arabiska kulturfestivaler, och vi Stockholmare får betala för skiten.

Det ser man t.ex en kommun som Botkyrka. Nu har dom fått Borgligt styre, det första dom gör är att sanera bort höga kostnader, man har haft ett "mångkulturellt" centrum i Botkyrka som har käkat miljoner värre år, pengar som kunde gå till skattsäkningar.

Jo det är sant. Det slösas mycket på skit i Malmö. Men hur kan SD eller borgarna vinna i Malmö med så många blattar och vänsterdrägg från hela landet?

Väldigt sorgligt hur massinvandringen förstör fler och fler orter. I den valkrets jag bor i har SD 28% och är största partiet, mycket pga folk som flytt städerna eller skåningar som pendlar och sett hur stad efter stad har fallit. Det som stör mig är hur svenskar väljer att anfalla Malmö istället för att förstå att det är Sveriges politik som förstör stad efter stad. Göteborg blir snart som Malmö om det fortsätter. Sett väldigt många norrlänningar som gnäller på Malmö och Skåne med röstat samtidigt 40% sossarna.

De öppnar ju Skånes gränser genom att rösta så.
Citera
2024-06-07, 16:34
  #78
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Så jävla negativa ni är. Malmö har blivit en mycket lugnare stad de senaste 2-3 åren. Här händer inte mycket numera om man bortser från Rosengård.

Skulle tro att detta beror på att de flesta av dom stora gangstrarna sitter inne. Men det är bara vad jag tror. Har ingen insyn i den världen. Känner mig inte ett dugg rädd att gå ut på stadens gator efter mörkrets intåg längre.

Visst det finns många invandrare i Malmö. Malmö har alltid varit invandrartätt. Men man ska också ha i åtanke att de allra flesta går till jobbet varje morgon och lever ordnade liv.

Vad skulle till exempel sjukvården, bussföretagen, städfirmorna, taxiföretagen, hemtjänsten m.m gjort utan invandrarna. Det är tjänster som du och jag använder.

Sedan håller jag med om att rättsvårdande myndigheter måste fortsätta låsa in de som tillhör kriminella gäng.

kan inget mer än att hålla med. Malmö har blivit mycket lugnare sen smutset sköts på Emporia och allt annat bus låstes in.

Kollar man t.e.x Sthlm området så sker det så mycket mer skjutningar. (Man snackade oftast skit om Malmö förr) Men norr har ingenting annat än spårat ur. Landet sjunker.
Citera
2024-06-07, 16:50
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Blattarna har väl tagit över hela Skåne och även Småland? Ystad, Karlskrona och Vaxjö var fulla av blattar när jag var där förra året. Tyckte det var så fruktansvärt jävla sorgligt att se men de ska ut ur vårt land vare sig de vill eller inte.
Jag var i Karlskrona 2021. Kändes som det gamla Sverige. Kändes som knappt några invandrare där. Så du verkar vara oseriös
Citera
2024-06-07, 16:56
  #80
Medlem
Stackars svenska barn som tvingas gå i skola där. Nästan som att föräldrarna vill dem illa.
Citera
2024-06-07, 17:06
  #81
Avslutad
Göteborg, Sthlm och Uppsala kommer bli likadant inom 10-15 år. Efter kommer alla mellanstora städer.

Vi måste avlägsna typ 2 miljoner blattar från Sverige. Det är enda lösningen. Lagarna måste göras om.

Typ alla svenskar måste börja rösta på Afs och i värsta fall SD.

Allt annat kommer vara helt poänglöst.
Citera
2024-06-07, 17:28
  #82
Medlem
Twitterturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Så jävla negativa ni är. Malmö har blivit en mycket lugnare stad de senaste 2-3 åren. Här händer inte mycket numera om man bortser från Rosengård.

Skulle tro att detta beror på att de flesta av dom stora gangstrarna sitter inne. Men det är bara vad jag tror. Har ingen insyn i den världen. Känner mig inte ett dugg rädd att gå ut på stadens gator efter mörkrets intåg längre.

Visst det finns många invandrare i Malmö. Malmö har alltid varit invandrartätt. Men man ska också ha i åtanke att de allra flesta går till jobbet varje morgon och lever ordnade liv.

Vad skulle till exempel sjukvården, bussföretagen, städfirmorna, taxiföretagen, hemtjänsten m.m gjort utan invandrarna. Det är tjänster som du och jag använder.

Sedan håller jag med om att rättsvårdande myndigheter måste fortsätta låsa in de som tillhör kriminella gäng.
Mycket text men faktumet kvarstår att svenskar är minoritet i Malmö.
Ska man bo i Malmö kan man lika bra bo i valfri stad utomlands. Samma känsla, rimligtvis lägra skatt och färre skjutningar.
Citera
2024-06-07, 17:37
  #83
Medlem
zeke5s avatar
Stavas befolkningsutbyte signerat av Sossarna,V,MP
Om jag minns rätt är 50% av alla grundskolebarnen i Sverige är av utländsk härkomst
Vi kan bara åka till vårt grannland Polen.... Oj Vilken skillnad
Citera
2024-06-07, 17:40
  #84
Avslutad
Undviker Malmö som pesten.
Går inte att handla i butiker runtom heller. Jämför man t.ex. Hornbach i Arlöv och i Helsingborg är det som två skiljda världar.

Undvik och fly.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in