2024-06-05, 11:26
Medlem
Kollade på klippet i GP från platsen. Och det är spridda skurar av skott kan man säga. Så antagligen har han sprungit från bilen och in bakom glasdörrarna och blivit träffad där inne (kan givetvis ha blivit träffad innan också, men inte mer än att han har kunnat ta sig en bit). Utan att veta hur lång han var, men iaf ett av skotten var i huvudhöjd. Så ett skott i bakhuvudet kan vara troligt
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-06-05 kl. 11:28.
Citera
2024-06-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kollade på klippet i GP från platsen. Och det är spridda skurar av skott kan man säga. Så antagligen har han sprungit från bilen och in bakom glasdörrarna och blivit träffad där inne. Utan att veta hur lång han var, men iaf ett av skotten var i huvudhöjd. Så ett skott i bakhuvudet kan vara troligt

eller så tog han sig aldrig in, dom har sprayat hej villt och skotten smattrat i dörren endå.
Citera
2024-06-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Varför befann han sig i ett garage mitt i natten? Vem kan ha ett intresse av att mula just denna rappare?

Han bodde där. Antagligen där han parkerar bilen. I Expressen står det att skyttarna väntade på honom. Så han hade antagligen precis kommit hem och var på väg in till lgh.
Citera
2024-06-05, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Han bodde där. Antagligen där han parkerar bilen. I Expressen står det att skyttarna väntade på honom. Så han hade antagligen precis kommit hem och var på väg in till lgh.
Han ägde ingen bil eller hans mamma och pappa som han bodde med enligt ratsit.
Citera
2024-06-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
eller så tog han sig aldrig in, dom har sprayat hej villt och skotten smattrat i dörren endå.

Ja jo. Men hade man inte sett en blodpöl då typ. Dom filmar ju precis vid ingången till glasdörrarna och där syns bara skotthål. Hur de ser ut innanför dörrarna såg jag inte
Citera
2024-06-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Dina 99% är ju snorungar som knappt fått hår på könsorganet för det är bara såna som lyssnar på sånt där skräp. Och dom som är vuxna och lyssnar på dom är mentalt efterbliven

Jag är 35, Universitetsexamen, högre inkomst. Svenne, dricker knappt, tar absolut inga droger (vilket inte alla svennar jag säga). Detta är inte min typ av musik. Jag har hört någon enstaka låt när dom legat på Spotify's topplistor.

Men även om detta inte är min typ av musik. Så är det inte speciellt svårt för mig att se att han har talang, duktig på det han gjorde och även tjänat en hel del på sin vita verksamhet. Att han dessutom bortsett från en ringa narkotika dom från 2015 när han var 16 snarare kan lista Grammis, Warner Music Sweden och Spotify Studio på sitt CV snarare än att vara vitt känd i flera FUP:ar - Tillskillnad från ex Yasin. Så känns det helt fel att slänga dem i samma fack!

De flesta flashbackare vet antagligen inte vem C. Gambino var innan detta. Däremot så vet nog flera Flashbackare som ofta hänger i gängbrottsrelaterande trådar vilka ex Haval och Yasin är - och detta bör säga även den mest skeptiske något.
Citera
2024-06-05, 11:35
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
"Att du inte har hört talas om honom är inte representativt för svenska folket"

Jo, att jag och 99,99% av Svenska folket aldrig hört talas om den lilla Araben är representativt för Svenska folket.
Att babbar i gettona och no-go-zonerna har hört talas om varelsen är möjligt, det visar på deras totala brist på kvalitet.

Du glömmer helt bort nya TikTok generationen. Alla som har ett TikTok account har hört den här snubben många gånger av en slump. Blir en låt stor på TikTok blir den stor på Spotify också. Skulle nästan gissa på att 90% av alla under 20-25 vet vem han var.
Citera
2024-06-05, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av openstack
Märkligt att han fortfarande bodde hemma hos sin mamma..

Var han inte bara skriven där då?
Citera
2024-06-05, 11:40
Medlem
Gissar att han tog namnet efter: https://sv.wikipedia.org/wiki/Familjen_Gambino

Om han inte var kriminell var det tragiskt, men samtidigt hyllar man maffiakultur så...
Citera
2024-06-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han ägde ingen bil eller hans mamma och pappa som han bodde med enligt ratsit.
Bilen är registrerad på hans bolag
Citera
2024-06-05, 11:42
Avstängd
SmartSkalles avatar
"Skulle nästan gissa på att 90% av alla under 20-25 vet vem han var"

Nej, 99,99 % av alla Svenskar har aldrig hört talas om babben, om de mot förmodan skulle råka lyssna på skiten skulle de snabbt slå av de autotunade menlösa rapförsöken.
Nu slipper vi i alla fall lyssna på dyngan, tack skytten.
En ylande hund låter fan bättre.;-)
Citera
2024-06-05, 11:43
Medlem
qups avatar
Hans Wikipedia uppdaterades innan polisen och media gått ut med info. Jag tror på pr-trick och att han kommer återuppstå lagom till påsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in