Citat:
Ursprungligen postat av
jesussuger
Dina 99% är ju snorungar som knappt fått hår på könsorganet för det är bara såna som lyssnar på sånt där skräp. Och dom som är vuxna och lyssnar på dom är mentalt efterbliven
Jag är 35, Universitetsexamen, högre inkomst. Svenne, dricker knappt, tar absolut inga droger (vilket inte alla svennar jag säga). Detta är inte min typ av musik. Jag har hört någon enstaka låt när dom legat på Spotify's topplistor.
Men även om detta inte är min typ av musik. Så är det inte speciellt svårt för mig att se att han har talang, duktig på det han gjorde och även tjänat en hel del på sin vita verksamhet. Att han dessutom bortsett från en ringa narkotika dom från 2015 när han var 16 snarare kan lista Grammis, Warner Music Sweden och Spotify Studio på sitt CV snarare än att vara vitt känd i flera FUP:ar - Tillskillnad från ex Yasin. Så känns det helt fel att slänga dem i samma fack!
De flesta flashbackare vet antagligen inte vem C. Gambino var innan detta. Däremot så vet nog flera Flashbackare som ofta hänger i gängbrottsrelaterande trådar vilka ex Haval och Yasin är - och detta bör säga även den mest skeptiske något.