2024-06-05, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrInk
Nu har jag lyssnat lite på hans musik.
Helt okay, faktiskt! Gillar musiken!
Jag är drygt 50 år gammal och växte upp med Noise, Gyllene Tider, Europe, Motley Crue, Queen osv...

https://open.spotify.com/artist/6eWjyO1r0QlvsIuIIcgGxI?si=fFXdzyVYQq2zTYkQpNYvsw
Han sjunger ”det blir tragiskt för dig om du käftar emot. Paow. ”Självuppfyllande profetia
Citera
2024-06-05, 09:02
Medlem
Små avundsjuka somalier som dödar folk för att köpa lite kläder och låtsas vara rik för en enda dag.. Minst outvecklade folkslag som gjort Sverige till en pest.. Ännu en artist som inte går att ersätta har blivit mördad och dehär landet står oförändrat.

Kommer alltid pumpa din musik
Vila i frid -
C.G
Citera
2024-06-05, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersne
Synd, kunde nog blivit stor, men känd Rapare e väl ändå o ta i va?

Det är verkligen inte att ta i.
Citera
2024-06-05, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Och träffar på andra lite så där på kvällarna i ett garage? för de tror jag har hänt här, dom har bestämt träff där och då. Inte bara sprungit på varandra

Han bor väl där? Och ja, jag har helt klart mött upp någon kompis eller så sent där jag har min bil parkerad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Är du helt dum eller? SJÄLVKLART har skytten väntat i hans HEM GARAGE då man vet han kommer komma hem? De hans garage han parkerar bilen i. Inte så svårt för skytten o ta reda på. Vem fan ordnar möte i sitt egna garage ditt lilla retard.

Oj se där ja, en missanpassad invandrare som inte kan bete sig, välkommen!. Kan man inte ordna ett möte i sitt egna garage?! nähä, de är väl ett alldeles utmärkt ställe om man inte vill bjuda hem någon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yasinthedon
Hans relation till rapparen 23

Kan du utveckla?
Citera
2024-06-05, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soldi
Sveriges stora rappare
- Einar (död)
- Yasin (Frankrike)
- 23
- C.Gambino (död)
- Ant Wan
- Sickan

Är väll typ dem som faktiskt har lyssnare, resten kommer och går med lite köpta streams.

Vilket gäng tillhörde Gambino, om något? Narkotika? Vilka managers? Vilket skivbolag?
Sickan o Ant wan? Va snackar du om. Vem lyssnar på de.

Asme
dizzy
1cuz
Adel
Haval
5iftyy
Citera
2024-06-05, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är väl som vanligt i dessa kretsar, han har antingen gått under radarn och sysslat med kriminalitet, eller så känner han folk som sysslar med de, idag räcker de ju att känna och umgås med skumma typer för att bli skjuten till döds.

Bara att kolla på Einar och hur de slutade

Sant! Känns dock märkligt att han inte skulle åkt dit vid ett enda tillfälle om han sysslat med kriminalitet, särskilt om han rör sig i kriminella kretsar.
Citera
2024-06-05, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soldi
Sveriges stora rappare
- Einar (död)
- Yasin (Frankrike)
- 23
- C.Gambino (död)
- Ant Wan
- Sickan

Är väll typ dem som faktiskt har lyssnare, resten kommer och går med lite köpta streams.

Vilket gäng tillhörde Gambino, om något? Narkotika? Vilka managers? Vilket skivbolag?

Gäng: Inget så som jag förstått det
Narkotika: Inte känt, men ej omöjligt, många svennar brukar ju idag. Har en ringa narkotika dom för 10 år sedan vid 16 års ålder annars odömd.
Skivbolag: Warner Music Sweden AB
Managers: Vet ej
Citera
2024-06-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Kan du utveckla?
Mördad troligtvis pga hans relation till 23.
Citera
Medlem
23 bästa vän Gambino död. Tråkigt . RIP bra musik för oss som maxxar gymmet och studerar!
Citera
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Det mest upprörande i det hela är väl att etablissemanget än en gång prisat en gängkriminell.

Nä det mest upprörande är att vi har ett samhälle där det drogliberala samhället inbjudit till en marknad som ligger i ett kaoskrig och en jävla massa skyldiga och oskyldiga människor mördas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in