2024-06-05, 07:49
Medlem
DrSpankels avatar
Det var då inte mycket till artist.
Citera
2024-06-05, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
RIP till den döde, men med all respekt hans "hip-hop" låter som exakt samma auto tune skit som allt annat i mainstream just nu, populär eller inte fortfaranade skräp
Hab var bättre än de flesta. Jag är också less på auto tune men han hade talang.
Citera
2024-06-05, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackSm1th
Hade han masken på sig när han sköts ihjäl?

På Wikipedia står inte hans riktiga namn.
Men det borde komma ut nu va?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/C.Gambino

Aah jag såg också detta. Försökte googla fram vad han hette men verkar inte stå någonstans vem han är inte ens på flashback. Så jag antar att om det inte är känt så är det också svårt att veta om han faktiskt var kriminell eller inte?
Citera
Medlem
Tycker att 23 borde bekräfta det på sin insta! De gjorde en fet låt ett tag sedan!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
RIP till den döde, men med all respekt hans "hip-hop" låter som exakt samma auto tune skit som allt annat i mainstream just nu, populär eller inte fortfaranade skräp

80% av de senaste årens "kända" rappare har vuxit fram genom att dom varit pengatvättamaskiner, troligtvis är det dessa affärer som gör att livslängden i den branschen är så låg. Med svarta pengar köps det streams och ut kommer kritvita pengar. Problemet syns också det få gångerna dessa artister kör live då det knappt kommer några besökare trots många miljoner "lyssnare".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Usel trollning. Det är knappast Donald Glover som är skjuten. Gå och lägg dig!

Blev ju en helt korrekt "trollning" ?
Citera
2024-06-05, 07:53
Medlem
Haha vafan, bilderna man får fram om man googlar så ser han ut som en blackface historia.
Citera
2024-06-05, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Ingen aning vem detta är. Klart han känner gangsters eller är gangster själv. Inte första gången och inte sista. Va gjorde han annars i ett garage på kvällen.

Parkerade bilen efter att ha köpt ett pack sista minuten cigg? Säger inte att han inte är kriminell för vet inget om det. Men kan säga att jag inte är kriminell och befinner mig sent i garage till och från. :P
Citera
Medlem
TheMajors avatar
På sociala medier läggs det nu ut inlägg som ”bekräftar” att det är C.Gambino. Lägligt nu la ju han ut sin ”sista” låt bara för några dagar sedan? Först avslutar han karriären och nu det här?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Aah jag såg också detta. Försökte googla fram vad han hette men verkar inte stå någonstans vem han är inte ens på flashback. Så jag antar att om det inte är känt så är det också svårt att veta om han faktiskt var kriminell eller inte?

K*rar R*m*dan
Citera
2024-06-05, 07:55
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Han autotunar absolut inte, det är hans röst på alla låtar (låter det som).

Det är ingen som ifrågasätter om det är hans röst. Men han har en helvetes massa autotune precis som alla "begåvade" svenska ortenmusiker.
Citera
2024-06-05, 07:55
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havii
Sverige, landet där alla är avundsjuka och måste ta från någon som gjort en förmögenhet för sig själv för att dom själva aldrig hade lyckats åstadkomma något

Jag svär helt efterblivna horungar som hade sålt sina egna mammor för lite cash
Det har nog inget med avundsjuka att göra. Killen förmodligen hade fiender.

Inte säker på om han var en gängkriminell, skulle inte bli förvånad om han var de. Typ alla rappare håller på med gängkriminalitet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in