Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Länkade till innehåll från denna sida.
https://www.youtube.com/@Barnetsbasta/featured
Det om något är konkret kritik mot soc. Jag förstår inte hur man kan försvara denna myndighet efter att ha satt mig in i vad som pågår bakom kulisserna där på den myndigheten. Då har man nog någon form av diagnos eller är helt hjärntvättad.
Jaha varför då menar du? Har ingen sådan diagnos vad jag vet. Du kanske jobbar på soc och är mästare på att utan utbildning ställa diagnoser på folk? Precis så jobbar de nämligen...
Ptja ditt svar svarar på frågan.
Jag påpekar att du inte länkar granskat material som referens till dina påståenden, varpå du direkt väljer att länka till en jävla yt-video…
Det finns barn som far väldigt illa hos sina föräldrar. Varför man lägger så enorm energi på att motarbeta det lilla stöd som finns för barnen är för mig en gåta.
Självklart finns det enstaka fall där saker kanske inte gått rätt till, som med det mesta. Men dom som är aktiva och diskuteras i denna tråd är definitivt inga änglar som råkat få sina barn lvuade för att ena hårsnodden var rosa och den andra blå.
Nog bättre om du skriver i soctråden då du inte verkar förstå vilka personer vi diskuterar här.