2024-06-02, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Nej, det är jag också ganska säker på att hon inte är. Hon är inte någon traditionell gädda i det avseendet att hon har kontaktat barn i sexuellt syfte. Men hon har spridit en film på en tjej som är 12 år som blir sexuellt utnyttjad. Oavsett forum så borde hon inte få komma undan med det. Det är så jävla genomvidrigt oavsett hur gammal offret är.

Ja det är vidrigt oavsett ålder och ännu mer på en minderårig. Nej har inte sagt hon ska komma undan, men dumpen känns orättvist i jämförelse me deras andra uthängningar.
Citera
2024-06-02, 17:14
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Ja det är vidrigt oavsett ålder och ännu mer på en minderårig. Nej har inte sagt hon ska komma undan, men dumpen känns orättvist i jämförelse me deras andra uthängningar.
Jag hade kanske haft mer sympati för henne om det var ett ärligt misstag, hur fan nu det skulle ha gått till, men hon framstår som så jävla osympatisk och grisig att hon kan gott pryda dumpens löp en tid framöver.
Citera
2024-06-02, 21:05
Medlem
Lagopussys avatar
Om någon missat Gäddkartan finns den här: https://tinyurl.com/fhp3rx2t
Citera
2024-06-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
421

Jag gillar hur han beskrev akten i början av videon, känns som det var riktat mot mig, så sexigt..

Ja. Vilken inlevelse. Han levererar verkligen! Så sugen jag hade blivit om jag var en 14 årig tjej av hans ärliga inspel.

Skrattar så jag grinar varje gång. Ska nog alltid börja mina dagar med denna så jag får en fin start vareviga morgon.
Citera
2024-06-02, 22:07
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Krigar ej någonstans men tyckte det kunde vara värt att ta upp en diskussion men borde förstå att det inte skulle gå här. Om jag förstod det rätt var inte influencern medveten om åldern på tjejen då videon spelades in. Ett korkat äckligt och vidrigt sätt att hämnas på men hon är ju inte en pedofil som någon så fint skrev här, och det är också den stämpeln hon får med dumpens inlägg och det är den värsta stämpeln en människa kan få.

Fast varför bryr du dig?
Ett Blatteluder som sprider barnporr
Klart hon ska outas som det smuts hon är.
Citera
2024-06-02, 22:07
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Ja. Vilken inlevelse. Han levererar verkligen! Så sugen jag hade blivit om jag var en 14 årig tjej av hans ärliga inspel.

Skrattar så jag grinar varje gång. Ska nog alltid börja mina dagar med denna så jag får en fin start vareviga morgon.
Ja hans video från lastbilshytten är stor komik, av det tragiska slaget. Jag fantiserar om det där samtalet han och hustrun hade efter att hon sett videon. Vilka frågor ställde hon till lastbilsgäddan? Hur svarade han? Och kollegorna!? Delade chefen upp dem i smågrupper med uppmaning att diskutera videon, återsamlas i storgrupp efter kaffet för gemensam redovisning och diskussion? Vad framkom under redovisningarna? Ja jävlar….
Citera
2024-06-02, 22:19
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666

Ja DaddyCool bjuder verkligen på sig, jag upplever skräckblandad förtjusning när han coolar sig i hytten, regrederad till tonåring. Patetiskt...

Vi har sett det många gånger, skämskudden varje gång en gubbe på riktigt tror en tonåring är attraherad. Gissar att alla deras partners i efterhand förstått varför deras grågubbar varit så spralligt uppåt, ägnat mycket tid på toaletten och suttit flinande i mobilen med märkliga förklaringar....
Citera
2024-06-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Ja DaddyCool bjuder verkligen på sig, jag upplever skräckblandad förtjusning när han coolar sig i hytten, regrederad till tonåring. Patetiskt...

Vi har sett det många gånger, skämskudden varje gång en gubbe på riktigt tror en tonåring är attraherad. Gissar att alla deras partners i efterhand förstått varför deras grågubbar varit så spralligt uppåt, ägnat mycket tid på toaletten och suttit flinande i mobilen med märkliga förklaringar....
Är det någon som har tittat på ratsit angående DaddyCool? Efter 2 dagar registreras man som avliden, Efter dödförklaring. Jag menar Lever DaddyCool? Klarar en gädda en sådan här uthängning. Folk kommer för evigt minnas denna medmänniska. En sådan jäkla dåre. Legendariskt.
Citera
2024-06-02, 23:10
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Är det någon som har tittat på ratsit angående DaddyCool? Efter 2 dagar registreras man som avliden, Efter dödförklaring. Jag menar Lever DaddyCool? Klarar en gädda en sådan här uthängning. Folk kommer för evigt minnas denna medmänniska. En sådan jäkla dåre. Legendariskt.

Han står inte registrerad som avliden. Varför skulle han vara det?
Citera
2024-06-03, 01:06
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Var ju ganska så komiskt när #367 skrev om Kungliga Örlogsmannasällskapet och la upp en bild på Hitler. Tog en skärmbild då jag tyckte det var så komiskt. Dessutom skriver han om telegramgruppen att han får uppgifter därifrån också. Snacka om att göra bort sig totalt.
https://imgur.com/xbP9km1
https://imgur.com/LDTeUhK
https://imgur.com/rF6ituR

Haha, tack! Engineer Commander verkade ju nästan opåverkad av Dumpens publicering och efterföljande påhopp på Facebook, men uteslutningen ur KÖMS verkar ju ha drivit honom över slänten fullständigt. Det är ju full deep state, konspirationsteoris och paranoia-svammel. En grupp på internet har jagat honom, en helt vanlig medborgare, producerat bilder och texter med AI, brottsprovocerat (oklart hur en Telegram-grupp kan brottsprovocera?), publicerat hans uppgifter utan dom samt uteslutet honom ur KÖMS. Högst ansvarig är Ewa Skoog Haslum/fat ass.
Citera
2024-06-03, 01:06
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Var ju ganska så komiskt när #367 skrev om Kungliga Örlogsmannasällskapet och la upp en bild på Hitler. Tog en skärmbild då jag tyckte det var så komiskt. Dessutom skriver han om telegramgruppen att han får uppgifter därifrån också. Snacka om att göra bort sig totalt.
https://imgur.com/xbP9km1
https://imgur.com/LDTeUhK
https://imgur.com/rF6ituR

Vad är det som gör att det är så viktigt för honom att vara med i Kungliga Örlogsmannasällskapet?
Kan ingen upplysa honom om att det inte alls är något märkvärdigt att vara med där. Där är ju mest MöPar med och såna ser ju vi vanliga människor ned på som mindre bemedlade individer.
Senast redigerad av Storanglaren 2024-06-03 kl. 01:15.
Citera
2024-06-03, 01:08
Medlem
Storanglarens avatar
#423 fyller 48 år idag. Tror ni det blir något födelsedagsfika i hemmet norr om Gävle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in