2024-06-01, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Cluee bevittnade inte själva händelsen, han var ju inte där precis. Men han ljög inte

Vad såg/hörde han?
Citera
2024-06-01, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad såg/hörde han?

Det skulle jag också vilja veta. Det är ju viktigt i just det sammanhanget.
Citera
2024-06-01, 11:05
Medlem
cerns avatar
Chrippa lever ju life I Spanien och dramat verkar helt över
Citera
2024-06-01, 11:59
Medlem
Jag har inte följt det här dramat från början. Men igår när jag tittade på Chrippas senaste podd, så säger Chrippa i telefonen till tjejen som håller i dokumentären ,att han är lika stor på plattformarna/social media som Joakim! Skojade Chrippa? Eller är karln tokig utan verklighets förankring? Chrippa tjatar om pengar hela tiden och hans poddar är nada att se. Min fråga till er som har koll, Är Chrippa svagbegåvad? För något år uppenbart fel.
Citera
2024-06-01, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag har inte följt det här dramat från början. Men igår när jag tittade på Chrippas senaste podd, så säger Chrippa i telefonen till tjejen som håller i dokumentären ,att han är lika stor på plattformarna/social media som Joakim! Skojade Chrippa? Eller är karln tokig utan verklighets förankring? Chrippa tjatar om pengar hela tiden och hans poddar är nada att se. Min fråga till er som har koll, Är Chrippa svagbegåvad? För något år uppenbart fel.

Jag kan inte uttala mig om någon diagnos men jag tror att i HANS värld är det så.
Citera
2024-06-01, 12:22
Medlem
Citat:
Han uttrycker sig helt knas, men jag förstår hans andemening.
Citera
2024-06-01, 12:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Har Chrippa en podd?
Citera
2024-06-01, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har Chrippa en podd?
Antar att den menar youtube-videon igår.
Citera
2024-06-01, 13:37
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Undra om produktionsbolaget kan åka ditt för förtal om dem låter Jocke säga samma saker som han sagt i sin podd? Det är ganska grova anklagelser han kommer med.
Det klassas absolut som "att peka ut någon som brottslig, klandervärd i sitt levnadssätt eller på annat sätt lämna uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning"

Men jag misstänker att dem kommer klippa ganska hårt och vara försiktiga med vad dem tar dem för att inte riskera förtal.
klart att det inte kommer kunna bli förtal om dom går efter alla 6 tusen soc papper som finns,eller det kanske är jocke som skrev dom när han var liten ?
Citera
2024-06-01, 15:13
Medlem
Citat:
Jag har inte sagt att inget hände. Jag var inte där så jag vet inte vad som hände.
Var du där så du vet med 100% säkerhet om Linnea blivit misshandlad eller ej?

Cluee säger dock att han vet att Linnea blivit misshandlad, och bad Jocke att inte kontakta chrippa för det skulle bara bli värre då.

Och då verkar du tro att med cluee ord som enda bevis kommer få chrippa dömd för misshandel, trots att det inte finns några andra bevis, trots att Linna kommer vittna och säga att det aldrig skett.
Det är inte så lätt, inte ens i Spanien.

Det är ju det jag frågar vad som egentligen hände. Stämmer det att hon blev påpucklad eller ljög Cluee?
OM Cluee talar sanning så är det jävla märkligt att han inte anmälde Kräftan. Då försvarar han en kvinnoboxare.

Du vet fortfarande inte hur det funkar i Spanien så släpp det.
Citera
2024-06-01, 15:19
Medlem
Så enligt Kräftan nu så blev han och L tvungna att lämna Sverige på grund av drevet och flytta till Dubai och sen Spanien.

Var det inte så att L fick jobb i Dubai? Och anledningen till att de drog till Spanien är för att Kräftan gillar Spanien och vill bo där.
Citera
2024-06-01, 15:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är ju det jag frågar vad som egentligen hände. Stämmer det att hon blev påpucklad eller ljög Cluee?
OM Cluee talar sanning så är det jävla märkligt att han inte anmälde Kräftan. Då försvarar han en kvinnoboxare.

Du vet fortfarande inte hur det funkar i Spanien så släpp det.
Det är ju du som verkar tro att i Spanien kan man få folk dömda till fängelse utan bevis, utan ett offer (eftersom hon kommer säga att det inte hänt)
Hur mycket du än önskar och vill tro så funkar det inte så i Spanien. Du kan inte få folk dömda till fängelse bara för att någon påstår något, helt utan bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in