2024-05-31, 18:44
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Hahah din nolla

Han var en av the greatest rent objektivt. Ekonomin var svinbra, han startade inga nya konflikter, hans utrikespolitik och diplomati var nog en av de allra bästa vi sett. Han gick in i fiendeterritorium och skakade hand med Kim Jong Un. Istället för att hetsa mot alla så försökte han bli vän med fienden.

Trumpåren var riktigt bra, tills svinen startade covid och fuckade upp allt.

Hatar man Trump är man antingen okunnig eller ondskefull.

Den kriminella lögnaktiga trumpeten ställde till med fullständigt kaos överallt, och som lök på laxen ställde han till med covid också. En riktigt landsförrädare är vad han är.
Citera
2024-05-31, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groyk
Fast nu menar jag i sitt presidentskap vad gäller inrikes- , utrikespolitik osv.
Helt enkelt, vad i hans politik gör att han kan klassas som USA:s sämsta president någonsin?

2021-01-06 ?
Citera
2024-05-31, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Så gott som allt, skulle jag vilja påstå, annars blir man inte USAs sämsta president genom alla tider.

Men vill du ha fler detaljer får du väl fråga de som gjort undersökningen och de som svarat på den.

Det står dig helt fritt att tycka vad du vill, men de som har undersökt saken har kunnat konstatera att den kriminella lögnaktiga trumpeten är USAs sämsta president genom alla tider.

Han var dessutom otroligt nära att starta ett nytt inbördeskrig i USA efter sin uppmaning om att storma Capitolium.
Att han ännu en gång finns som kandidat är fullständigt obegripligt.
Citera
2024-05-31, 18:46
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Jisses😱😱
Jisses vad? Det stämmer ju! Jag begriper faktiskt inte varför vissa vägrar att se det? Trump var en bra president och dom åren var bra. Punkt!

Det är mest svagbegåvade och lättmanipulerade som vräker ur sig saker om Trump. Riktigt pinsamma är ni
Citera
2024-05-31, 18:48
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Idag är en extremt bra dag. För den amerikanska demokratin och dess rättsväsende, för rättssäker, för de rättsvårdande och oberoende myndigheterna, för principen om likheten inför lagen och för mig!

Nu skålar vi!
Skål!

Har aldrig sett så många Butthurt MAGAs som idag.

Allt detta för en politisk kandidat som förmodligen skiter i dem, annat än deras donationer för att betala av hans advokatkostnader
Citera
2024-05-31, 18:49
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Arma jävla folk som röstar på Trump, vad fan händer...
Citera
2024-05-31, 18:49
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Pondering politics? Ser kul ut! Måste ta fram mina popcorn.
Ja han är rätt bra.
Väldigt eftertänksam och straight facts.

Popcorn time här med.
Till o med sambon är glad över att en porrstjärna lyckats sänka Usas förra president.
Citera
2024-05-31, 18:50
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Han var dessutom otroligt nära att starta ett nytt inbördeskrig i USA efter sin uppmaning om att storma Capitolium.
Att han ännu en gång finns som kandidat är fullständigt obegripligt.
Och här blottlägger ni åter eran totala okunskap. Nej, han uppmanade inte att storma kapitolium för helvete! Han höll en fredlig och fullt laglig demonstration och uppmanade folk att fredligt och lugnt demonstrera. That’s it!

Ni sväljer lögnerna med hull och hår. Och tack vare att så många är som du, så är nu republiken i Usa så gott som död och man kan fängsla sina politiska motståndare utan grunder som i en bananrepublik. Grattis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Så gott som allt, skulle jag vilja påstå, annars blir man inte USAs sämsta president genom alla tider.

Men vill du ha fler detaljer får du väl fråga de som gjort undersökningen och de som svarat på den.

Det står dig helt fritt att tycka vad du vill, men de som har undersökt saken har kunnat konstatera att den kriminella lögnaktiga trumpeten är USAs sämsta president genom alla tider.
Men vem är det som säger att han är USA:s genom tiderna sämsta president, tror du? Tror du de är kapabla att göra en sådan jämförelse med alla tidigare presidenter?
Och hur skulle man ens kunna göra en sån jämförelse?
Ditt svar tyder på att du tycker att han är det, men egentligen inte vet vad han gjort som är så dåligt politiskt sett.
Om vi nu bortser ett ögonblick från de aktuella åtalspunkterna.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rugg
Så du vet inte. Du kan inte förklara med ord något som borde vara busenkelt. I andra trådar på flashback i brottsforumet, så är det glasklart vilka brott som olika tilltalade döms för.
"MGM dömdes för misshandel av normalgraden" eller "MGM blev fälld för grovt rån" etc etc .
Men inte här.
Särskilt för dig förklarar jag. Trump dömdes för 34 stycken bokföringsbrott.
Citera
2024-05-31, 18:51
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Pengarna strömmar in efter domen, vi får se vad opinionsmätningarna kommer att visa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1258188
Det glädjer mig för dessa pengar hade annars gått till GOP election fund.

Nu går de till att betala av Donald Trumps räkningar.

Älskar att Donald konkursar det republikanska partiet var dag
Citera
2024-05-31, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpamTrapper
2021-01-06 ?
Säger mig ingenting.
Utveckla
Är genuint intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera