2024-05-31, 00:45
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
så varje gång artisten går på krogen eller en efterfest så har han ordnat upp en släpkärra-historia för säkerhetsskull i fall han skulle träffa på en transa som arbetar som prostituerad.

occams rövsmör.

Ursäkta, men du e inte för jäkla smart alltså, du kan väl försöka tänka till lite.

Det behövs inte "ordnas upp varje gång". Det bestäms en gång, och det kan ha bestämts för länge länge sedan. BI kanske har köpt sex hundratals gånger utan att behöva använda detta "alibi", men denna gång behövdes det. Vem vet hur många prostituerade och sexköpare som är ihopsnackade om denna typ av "alibi", och hur många sådana alibin de har. Nu har de dock ett sådan färre. Nästa gång är det väl en moped eller en mobiltelefon eller ett guldhalsband eller nåt.

Tänka sig, BI "ångrade" sig dagen efter och köpte inte släpkärran. Så sanslöst genomskinligt.
Citera
2024-05-31, 00:52
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woba
Allt är lögn tills det dementeras. Måns dementerade.

Så då ljög Paolo Roberto när han erkände sexköp?

Nä du, Måns har inget med detta att göra. Allting pekar istället på BI. SP är rätt tydliga med det.
Citera
2024-05-31, 00:54
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterhand
Man kan bara garva åt folket här roliga är att 90% här skulle göra det samma

Varför kan du inte förklara hur du vet att det inte är BI?
Citera
2024-05-31, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Varför kan du inte förklara hur du vet att det inte är BI?

det är du som ska förklara varför det är han.
Citera
2024-05-31, 01:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Sex papp för en natt med en lyxhora låter inte dyrt.
En femma Farstaladd och en avsugning av en transa räcker det väl till?
Citera
2024-05-31, 01:02
Medlem
Tror mer o mer på att det är B.I
Citera
2024-05-31, 01:05
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
det är du som ska förklara varför det är han.

Jag har redan förklarat varför jag anser att allt pekar på honom, häng med lite!
Citera
2024-05-31, 01:06
Medlem
Citat:
Jag har redan förklarat varför jag anser att allt pekar på honom, häng med lite!

Tvivlar på att du sagt nåt som inte redan sagts.
Citera
2024-05-31, 01:09
Avslutad
Spännande om det verkligen är BI.. tänk er två från samma familj!! LW skulle aldrig göra nåt sånt dumt iaf..
Citera
2024-05-31, 01:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Spännande om det verkligen är BI.. tänk er två från samma familj!! LW skulle aldrig göra nåt sånt dumt iaf..
Ingrosso/Wahlgren. Det är en dysfunktionell familj och sex står högt i kurs. Ribban har höjts ett snäpp.
Citera
2024-05-31, 01:43
Medlem
Storanglarens avatar
Är det inte klarlagt att det är Måns Zelmerlöw? Hans brutta tog ju bort honom som vän på Instagram för någon dag sedan läste jag. Hade knappast gjort det om det inte varit honom.
Citera
2024-05-31, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Är det inte klarlagt att det är Måns Zelmerlöw? Hans brutta tog ju bort honom som vän på Instagram för någon dag sedan läste jag. Hade knappast gjort det om det inte varit honom.
Citat:
Måns Zelmerlöws fru Ciara Janson har avföljt honom på Instagram.

För Aftonbladet bekräftar den folkkära artisten att paret har det kämpigt – och slår tillbaka mot falska rykten som sprids om honom på nätet.

– Jag har aldrig köpt sex, säger han.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yERpdJ/mans-zelmerlow-om-falska-ryktet-om-sexkop-det-far-vara-nog-nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in